Lieve MVL, Het is ook niet niets en dan 3 keer achter elkaar. Sterkte met het verwerken. Gelukkig mag je tijdens die onderzoeken die ik heb gehad wel gewoon proberen zwanger te worden. Ze prikken alleen bloed. Je mag er nu meteen weer voor gaan. Kan me voorstellen dat je nu iets anders aan je hoofd hebt, maar het mag wel. Liefs, Sil
Hai meiden! Mvl.. Tuurlijk is dit heftig en blijf je er geestelijk mee bezig... Doe het ook stap voor stap meis! En je hebt helemaal gelijk.. De tijd van het herstel en weer verder mogen/kunnen is drama.. Ook het wachten daarna.. We willen tenslotte allemaal snel zwanger worden... Silsa.. Spannend zeg voor jou ook.. Als ik uitga van ei en dan 12 dagen later ongi, dat is het normaal bij mij dan is zondag mijn nod.. Maar officieel volgens banner dus dinsdag.. Voor die tijd ga ik ook niet testen, alhoewel ik het daar nu (ikvoel het!!) Moeilijk mee krijg.. Wil weten waar ik aan toe ben, maar een witte test is k..! Dus ik test nog maar niet.. Ik moet ook nog positief blijven.. Maar ik voel nog niks, dus dat had ik dan wel verwacht bij zwanger zijn... Pfff we wachten nog even.. Ik hoop dat ik vannacht stront misselijk wordt en mijn tepels weer gaan groeien (had ik bij eerste zwangerschap wel) en dan heb ik dus morgen op mijn verjaardag dubbel feest.. Maar dat zal er niet inzitten denk ik.. Soms denk ik, ok ik test gewoon dan weet ik hoe en wat.. Maar ik blijf verstandig, ik doe het niet.. Haha Mamavandewi.. Hoe gaat ie vandaag?? Weer iets meer uit je dipje?? Ik ken het meis.. Het koomt en gaat, soomige dagen zijn beter dan de andere... Maar het blijft moeilijk!! Nou was weer een lang verhaal.. Sorry voor mijn onzekere gedoe.. Dat wachtbankje is nou eenmaal zo grrrrr!!! Dikke knuf voor allen! Blij dat we elkaar hebben!! Kuskusss
Vind het knap dat je kan wachten Berretje!! Zit nu al te twijfelen of ik niet toch een testje moet wagen haha, zit evt 2 dagen voor NOD, ben verslaafd aan testen. Vandaag een beetje offday. Ben eigenlijk nauwelijks iets aan het doen, maar wel op het forum.... Last van maagzuur, druk op m'n borst en kriebel in m'n buik. Heb zin om voor de tv te gaan zitten en chips te eten, maar had eigenlijk een heel andere planning...
Heb je echt dingen die je MOET doen dan... Nee?? Lekker op de bankhangen en chips eten!! Verwen jezelf eens!! En tja testen.. Kun je doen, maar ik haaaat witte testen dus doe t niet meer...(Als ik het volhou) ineens wel verleidelijk.. Maar vandaag wordt het niet meer.. Onderweg naar verjaardag moeder en daar eten en laat thuis.. Hopelijk morgen super misselijk haha Succes meis!! Kuss
Hallo allemaal, hier ben ik weer... heb het de laatste dagen erg druk gehad en had toch ook ff een beetje afstand van ZP etc nodig. Werd er gewoon even helemaal moedeloos van.... @ Mama van Dewi; las dat er goede berichten uit het ziekenhuis waren. Dat is iig positief! Alleen jammer dat je er niet zo heel veel aan hebt aangezien je gewoon zo snel mogelijk zwanger wilt worden en je nu nog niet weet waaraan het ligt. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt... zit er soms ook ff doorheen. Een hele dikke knuffel en ik hoop dat je je al wat beter voelt. @ Berretje; bijna NOD! Je kunt de dagen aftellen. Meid ik hoop het echt van harte voor je! Alvast een hele fijne verjaardag! @ Silsa; hmmm lekker bankhangen en chips erbij. Jammie! Krijg ook trek. Wij (mijn vriend en ik) zijn aan het lijnen dus dat zit er even niet in @ mvl; vind het ontzettend naar voor je allemaal. Een hele dikke knuffel! xxx
Hoe gaat het met je Karin. @ berretje, (niet terug gelezen) maar herinnerde me iets dat je nog een keukentje boven wilde maken voor taarten. We hebben een gasfornuis/oven over. Dus als je interesse hebt is ie voor jou.
Oh silsa, wat lief!! Ik wilde eerst geen oventje nemen, maar wel een leuk idee.. Ik zal het eens overleggen thuis....lief dat je eraan denkt! Kusss
mvl, Het wachten tot je weer verder kan na een mk is inderdaad ook verschrikkelijk. Om te verwerken zou het juist fijn zijn als je er weer mee aan de slag kan! Ook dan weer het wachten op de onderzoeken en de uitslagen... ik merk nu ook dat de maanden gewoon langzaam wegtikken en voor je het weet zijn we nog weer een jaar verder. Het blijft pittig! Berretje, knap hoor dat je kan wachten. Ik voel meer voor de Silsa methode, ik heb ook geen geduld Karin, balen dat jij nu ook even in een dipje zit! Het duurt ook gewoon zo lang. Het lijkt bij zoveel anderen allemaal mee te zitten... Vooral die 1e week als je weer ongi bent is elke keer zo erg. Knuffel! Mijn dipje is ook nog niet echt weg... Ovutesten zijn nog negatief hoewel ik wel wat steekjes voel en ook al wat meer slijm krijg. Tot overmaat van ramp is onze kluspoging gister ook nog op niets uitgelopen, op zo'n manier wordt je natuurlijk nooit zwanger! Vanavond maar een nieuwe poging Ik hoop dat mijn tempkaartje deze ronde wat duidelijker is en met mijn ovutesten correspondeerd. Dan weet ik wanneer ik mag prikken deze maand. Hopelijk dan ook een duidelijke uitslag. Jeetje wat een verhaal weer... Fijne avond!
Hahaha dat wachten is frusterend hoor.. En knap?? Haha knap als ik het volhou ja... Dinsdag is nog zo ver weg pffff ik hoop zo dat ik vannacht misselijk wakker wordt en gewoon weet dat het raak is... Dan heb ik een super kado... Zat trouwens te denken.. Op 23 april hoorden wij op de echo dat het fout was, dat is morgen (op mijn verjaardag) precies half jaar geleden.. Dus moet toch wel ff raak zijn he Pfff te spannend weer... Ik wil er niet meer zo erg mee bezig zijn.. Maar ik kan het niet.. Ik blijf denken, ik blijf de dagen vooruit duwen, ik wil dat het dinsdag is (en dat het raak is!!!) Nou meiden, ik ga snel slapen nu, des te sneller gaan de dagen... Morgen schoonmaakdag in huis en savonds lekker uiteten met vriendlief.. Truste!
Ja hoor meiden.. Ik heb hem ook te pakken deze week.. Een KUTdag!! DIP!! En dat op je verjaardag fijn! Ik voel mij niet jarig.. Ik wil het niet vieren ( doe ik ook niet) Ik voel niks.. Ja ik voel ongi opkomen!! Ik heb nergens zin in,ben sacho.. Belt mijn zwager net.. En feliciteerd mij.. Maar een vriendin van hun (die wij ook kennen) is zwanger van 2de.. De eerste moet nog 1 worden.. Dus ik zeg goh leuk he voor haar.. Zegt hij.. Ja wij gaan het ook weer proberen... Als het net zo snel raak is als eerste keer hebben we volgend jaar al een 2de... En ja hoor.. Daar kwam het gevoel.. Wij hadden er dit jaar 1 gehad.. Voor de kerst.. Over 3 weken om precies te zijn... En nu.. Nu weten we niks, nu lukt het niet..!! Ik gun het iedereen hoor, maar ik wil ook! Ik ben het wachten zo zat!! En dan denk ik dus ineens.. Ik ga testen hoor.. Maar waarom zou ik het doen.. Een witte test zien is toch kut! En wachten is ook zo drama!! Ik kan het gewoon niet omschrijven hoe ik mij voel.. Zwaar gevoel in buik, dikke donderwolk boven mijn hoofd... Jullie kennen het gevoel helaas ook!! Zooo ik moest ff zeiken, sorry! Fijne dag voor iedereen.. Ik ga maar schoonmaken in huis.. Ook zo mega geen zin in.. Blijf het liefst hele dag in bed!! Kusssie
Ha Berretje, Gefeliciteerd!!!!!!!! en een hele dikke knuffel! Wat balen dat je je zo rot voelt. Vervelend dat het ook gebracht wordt van we 'nemen nog een kindje en is er vast zo weer' terwijl je zelf zoveel geduld moet hebben. Hoop echt heel hard voor je dat je zelf snel goed nieuws hebt. Ik had een spierwitte test. Voel me ook niet al te best en zometeen etentje bij schoonfamilie. Nog even wat energie verzamelen. Hopelijk voel je je zo weer wat beter, en anders moet je jezelf maar eens verwennen op je verjaardag ipv schoonmaken. liefs
Hey meis! Dank je voor je berichtje!! Wat balen dat je een witte test had meis.. Had het zo gehoopt voor je!! het duurt zo lang allemaal he...! Nou meis, jij ook sterkte vandaag! Dikke knuf terug!
Meiden, wat balen!! Berretje, Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk wel een gezellige avond met je mannetje Balen he elke keer dat rot gevoel als andere wel zwanger zijn of als je alweer ongi blijkt te zijn. Elke keer weer zo'n dip waar je jezelf uit moet zien te sleuren... Meiden, voor jullie allemaal een dikke knuffel! Ik heb nog steeds een witte ovutest. Als ik mijn tempkaartje met mijn vorige vergelijk heb ik wel kans dat mijn temp toch weer wat gaat stijgen nu. Ik ga vanaf vandaag of morgen dan denk ik toch maar beginnen met tellen voor het bloedprikken (dag 5 en 8). Dat geeft dan wel weer een beetje moed, we gaan weer verder met de onderzoeken. Alleen de tijd vliegt zo voorbij! Ik denk dat deze periode voor ons alle gewoon een rot tijd is. We hadden ondertussen allemaal (bijna) een voltooide zwangerschap kunnen hebben. Zo vervelend dat je dan nog met lege handen staat en niet weet hoe lang dat nog zal blijven. Het lijkt me ook zo moeilijk, een van ons zal ook echt de laatste moeten zijn waarbij het lukt Naar idee dat zelfs die tijd gaat komen... Nouja, naast alle dip(jes) toch de moed blijven houden en vooruit kijken. Er is een dag dat we allemaal zwanger zijn en een lief klein mensje op de wereld zetten!! Ik weet het zeker, het gaat ons allemaal lukken! Kop op en vooruit kijken is de beste remedie in een moeilijke periode. KusKussss
Hallo allemaal, ben net pas thuis... hele dag gewerkt, daarna snel boodschappen gedaan en dan nog naar een verjaardag. @ Berretje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je alsnog een fijne avond gehad hebt. En wat balen dat je een ongi gevoel hebt. Ook de medelingen van vandaag zijn op dit moment vreselijk. Ik ken het gevoel... het lijkt nu allemaal zo oneerlijk. Ook ik gun het iedereen, maar nu zijn wij toch echt aan de beurt! Een hele dikke verjaardagsknuffel en ik hoop dat je je snel wat beter voelt. @ Silsa.... grrrr! Wat balen zeg dat ie wit was. Ook voor jou een dikke knuffel! @ Mama van Dewi... ik hoop echt dat wij allemaal snel en tegelijkertijd zwanger mogen zijn. De laatste zijn lijkt mij ook vreselijk! Het besef dat januari steeds dichter bij komt houdt mij ook steeds meer bezig. Vind het ook moeilijk om elke keer de berichtjes en foto's op hyves te zien van een vriendin die 2 weken op mij achter liep. @ hier voor de rest alles ok. Hoop snel mijn ei te hebben want over 9 dagen ga ik 5 dagen naar Berlijn. Als ik weer een lange cyclus heb zou ik de 3e dag in Berlijn mijn ei hebben. Weet nu al dat ik dan chagerijnig ben als dat zo is (temp nog steeds) xxx
Hai meiden!! Dank jullie voor de felicitaties!! De dag was rot maar de avond erg geslaagd samen met mijn lief. Lekker gegeten en bios geweest, nu in bedje! Mamavandewi, helemaal goed verwoord! Het is zo frusterend.. En de laatste zijn.. Oei hou op! We gaan gewoon met zijn allen tegelijk zwanger worden.. Ok??!! Silsa, balen van die witte test meis.. Maar miss is het te vroeg nog he, dat kan ook. Karin ik hoop dat jou ei snel komt en niet in berlijn.. Anders even heen en weer rijden hoor.. Kan je vriend niet meer..?? Nou we gaan even uit nog van een vroeg ei ok...!! Duim voor jou.. En irritant he dat het dichterbij komt...! Ik had ook iemand die net na mij zwanger was en nu lees je dus dat ze ook de weken aan aftellen is.. Grrrr.. Ik had nog 3 weken gemoeten.. Had ik een dikke toeter gehad nu joh!!! Maar ja, we doen er niks aan... Hier verders dus wel ok. Morgen lekker niks. Geen visite, ook schoonouders afgezegt, ik heb geen zin om t te voeren! Haha Nou meiden, ik ga slapen.. Nogmaals dank en ook voor jullie oppeppende woorden en tot morgen! Kusss
Leuke dag gehad vandaag meiden? Hier gewoon lekker relaxed en ff wezen lopen met vriend en hond.. Nu lekker bankhangen en niksen... Heb met vlagen mega ongikramp en dan weer niks... Mijn baarmoedermond staat nog vrij hoog en is nog dicht... Spannend! Verders nergens last van... Fijne avond! Kuss
Ha berretje, oe spannend! Is hoge bm een goed teken? Hopelijk dinsdag goed nieuws, kan je nog wachten met testen? Fijne avond!
Haihai!! Ik weet niet of hoge baarmoeder goed is hahaha.. Maar gesloten mond is nog wel positief volgens mij.. En toch denk ik dat het komt vannacht of morgen.. Lijkt zo te voelen... En niet testen wordt steeds moeilijker... Maar doe het echt pas als ik dinsdag niet ongi ben.. Dus ik MOET het volhouden... Hoe gaat ie met jou dan? Nog getest? Ongigevoel?? Kuskus