Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, het klinkt mij goed in de oren. Mijn bm zakt al voor ongi en staat dan open (ik heb hem trouwens nog nooit helemaal dicht gevoeld...)

Karin, balen dat je ei waarschijnlijk pas volgende week komt!

Silsa, balen van de test... Heb je al ongi klachten?

Ik heb weer een maand met als maar steken aan de rechterkant... De gyn wilde daar nog niet naar kijken... Rond ei wordt het altijd erger.
    Vandaag was mijn temp een stuk hoger. Ik heb alleen om 9 uur ipv 6 uur getempt. Dewi was uit logeren bij oma :D
    Als hij morgen nog redelijk hoog is dan ga ik donderdag en zondag bloed laten prikken! Ik ben erg benieuwd wat er uit komt deze keer...

Fijne avond verder!

2. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden, hier een ongi gevoel, gisteren al maar nog niets gezien. Waarschijnlijk morgen dan. Als ik morgenochtend niet ongi ben en m'n temp is niet verder gezakt. Waag ik nog een testje.
    Oei wat spannend berretje, ga voor je duimen!
    Hoe is je weekend geweest mamavandewi?

Knuffel

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!

Jij ook van die steken he mamavandewi.. Ik ook.. Daarvoor kwam ik paar maanden geleden in ziekehuis terecht en bij uitstrijkje kwam er pap3a uit maar dat heeft daar niks mee te maken.. Er scheen niks aan de hand te zijn (is naar mijn idee niet goed onderzocht maar ok) ze had een oplossing en dat was de pil.. Maar die willen we nu ff niet he...
    Maar ook rond ei die steken... En heb ze nu nog steeds.. Dus van ei tot ongi deze keer.. Ben benieuwd hoe het volgende keer weer is...

Het klinkt nog goed.. Maar volgens mij is mijn baarmoeder zo gezakt en open.. Dus ff afwachten nog.. Maar ik krijg nu toch wel de kriebels.. En waarom zou ik niet testen zou je denken.. Maar ja.. Elke keer heeft dat nog verkeerd uitgepakt en was de test wit.. Dat doet zeer om te zien...
    En ik weet het.. Of ik nu test of niet.. Het wordt dan toch niet ineens positief.. Het brengt dus geen ongeluk ofzo, maar toch denk ik dat...
    En die witte testen dus.. Nee die wil ik niet meer... Dus na dinsdag ga ik het doen als ik nog niet ongi ben.. En dan kan die alsnog wit zijn.. Maar ja.. Dan is het gewoon ff dubbel zo kut!
    Spannend jou temp mamavandewi!!

En voor jou ook silsa.. Ongi gevoel had ik toen ik zwanger was ook.. Tot 8 weken wel hoor, dus kan nog steeds positief zijn...
    Hoor mij, ik zeg het.. Maar voel zelf ook die ongipijnen soms en dan denk ik ook weer dat het eraan komt.. Temp doe ik niet, af en toe gedaan, zou het kunnen doen morgen, maar ik vergeet dat altijd.. Dus ja.. Hewoon maar ff afwachten denk!

Nou meiden, sorry voor lange verhaal weer!

Morgen allemaal weer werken???

Kuskus

4. C78

C78 Niet meer actief

Balen dat je al weer een ongi gevoel hebt!
    Ik zal zo je kaartje nog even bekijken... ik vind het wel leuk om ze te vergelijken :)

M'n weekend was vrij druk.
    De begrafenis gister was erg mooi... 2 kleinzoons hadden een mooi verhaal gemaakt en samen voorgelezen. Het was erg herkenbaar!
    Vandaag met een aantal meiden van een ander forum afgesproken in de chimpie champs met onze kids. Dat was gezellig.

Mijn dipje zakt weer weg en ik zie het weer positief in. We blijven gewoon door gaan!
    Als mijn temp curve klopt zou ik gister een ei hebben gehad. Eer gister hebben we nog geklust dus dat zou mooi op tijd zijn. Mijn ovutesten zijn alleen nog wit, ik blijft toch nog zeker wel door testen, ik wil het wel zeker weten!

5. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Maar berretje, jij had toch eigenlijk vandaag NOD?...

6. C78

C78 Niet meer actief

Morgen weer werken inderdaad!

Ik had die steken ook veel van ei tot ongi, maar deze maand weer eens een keer de hele maand... Normaal hielp het wel tegen veel buikpijn klachten om inderdaad weer eens van pil te veranderen, maar dat gaat nu zeker niet op!

Ik ga eigenlijk steeds meer twijfelen of ik wel een goede eisprong heb...

7. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Mamavandewi, waarschijnlijk toch je eitje al gehad. Super! Groot gelijk dat je nog even doortest voor de zekerheid.

Fijn dat het een mooie begrafenis was, erg belangrijk.

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik zou ook idd nog doortesten.. Kost je even wat ovutesten, maar om even het zekere voor onzekere te nemen... Doen!
    Als het wel je ei geweest is, hebben jullie idd op juiste moment geklust... Ben benieuwd meis.. Even doorblijven testen en klussen ;)

9. C78

C78 Niet meer actief

Silsa, je kaartje ziet er inderdaad wel spannend uit.
    Je temp is nog niet echt laag maar vrij hoog. Het kan alleen wel inderdaad zo veranderen. Spannend zeg!

10. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Gezellig allemaal online, Ik zie nu je tempkaartje. Wow, die is echt flink omhoog geschoten. Dat kan niet missen zou je zeggen.

11. C78

C78 Niet meer actief

Gezellig inderdaad!

Ik vind het alleen zo vreemd dat mijn ovutesten niet positief zijn geweest.
    Ik had wel iets meer slijm donderdag en vrijdag maar ook niet echt veel nog zoals ik anders wel vaker heb.
    Het blijft zo gissen elke keer!

12. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Waren je testen heel erg wit? Heb ook wel eens een lijntje gehad die niet donkerder was dan de controle streep. Je temp is wel heel erg duidelijk. Misschien veel gedronken waardoor het lichter was? Ik verzin maar wat hoor.
    Toch maar weer eens vragen aan de gyn anders.

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Als ik uitga van vorige keren had ik ongeveer 12 dagen na ei ongi.. Dat zou vandaag moeten zijn.. Als ik dus echt denk mijn ei gehad te hebben... Heb na 5 dagen positest, dag erna negatief, daarna weer positief en daarna weer negatief.. Niet meer getest.. Ei kan later geweest zijn.. Als ie weer stiekem is geweest, maar als ik dus uitga van laatste ovutest zit ik vandaag 12 dagen na ei... Maar 14 dagen is normaal he dus dat is dinsdag.. Ben benieuwd...maar ik wacht tot dinsdag/ woensdag... Moet lukken...hoop ik haha

Jullie kaartjes zien er wel netjes uit hoor.. Spannend zeg!!

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik had deze maand helemaal geen slijm.. Ook zo raar!!!

15. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Maakt het wel extra spannend hoor berretje! Ga heel hard voor je duimen.

16. C78

C78 Niet meer actief

Spannend berretje! Ik kan me voorstellen dat je elke keer verschrikkelijk baalt van die witte testen. Ik kan het alleen echt nooit alten om toch een test te doen. Die onzekerheid vind ik nog meer slopend...
    Ik ben erg benieuwd of het uit blijft tot dinsdag!

Ik heb echt maar hele lichtje streepjes gezien op de testen. Het kan best zijn dat mijn temp extra hoog is nu omdat ik vrij laat had getempt. Morgen nog maar even aan kijken. Ik ga gewoon maar van mijn temp uit deze ronde...

17. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Slijm vind ik erg lastig in te schatten. Is voor mij in ieder geval geen houvast. Spot meer na dan voor mijn ei.

18. C78

C78 Niet meer actief

Tsja, dat zegt dan inderdaad ook weer niets...

Waarom is het nou niet gewoon heel erg duidelijk :(

19. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

hallo allemaal

wow... wat is het druk vanavond. ben wel even bezig met teruglezen.

ik word ook nooit echt wijzer van mijn slijm dus hou mij nu ff aan mijn temp. kaartje vast wat de eisprong betreft.

@ berretje, echt knap dat je het testen nog uitstelt... zou het niet kunnen

xxx

20. C78

C78 Niet meer actief

Hee karin, leuk dat je er ook bent! We zijn toevallig gewoon allemaal online nu :D

Deel Deze Pagina