Gezellig met zijn allen!! Hahah hey bedankt he meiden... Jullie kunnen allemaal niet wachten met testen.. Zeg dat nou niet.. Ik spring bijna uit bed om te gaan testen hahahah Nee geintje hoor... Maar vind het ECHT heeeel moeilijk.. Morgenochtend snel plassen en doorspoelen!! Jij al aan de ovutesten karin??
Haha berretje, lol. Snel naar de wc hihi. Heel herkenbaar. Zo probeer ik mezelf ook altijd tegen te houden. Succes! En dat we dinsdag maar een mooie foto te zien krijgen.
Nope nog niet aan de ovutesten. Ga ik denk pas van de zomer mee beginnen als het dan nog steeds niet raak is. Zucht... alleen de gedachte al dat het dan nog niet gelukt is Maarja, je weet maar nooit. Had me na de curretage erop ingesteld in november zeker weten alweer zwanger te zijn. Dan kon ik in Berlijn mooi voor de baby shoppen. Als ik zwanger gebleven was had ik namelijk niet meer mee kunnen gaan naar Berlijn, dus dat ik nu mee kon was een kleine troost. Maarja, nog steeds niet zwanger dus dat babyshoppen gaat ook nog niet door. word er soms echt moedeloos van....
Ohhh ik hoop het zo... Niet alleen voor mijzelf.. Ook voor jullie alle 3!! Gewoon met zijn 4tjes zwanger zijn. Zal toch wel ooit gebeuren he meiden!! We gaan het zien van de week.. Hoop niet ongi te worden, en toch denk ik dat het er niet inzit.. Vorige keer was ik ineens echt misselijk en hele rare tepels.. Daar wacht ik nu ook op op de 1 of andere manier....
Bij mijn mk had ik ook pijnlijke borsten, maar dat leek helemaal niet op de pijn die ik had toen ik zwanger was van Dewi... Volgens mij kan het elke keer totaal anders aanvoelen!
Zo Karin, dat is pas geduld hebben, geen ovu testen. Knap van je. Is waarschijnlijk ook de manier om het leuk te houden. Verplicht klussen en dan nog niet altijd duidelijkheid werkt ook alleen frustrerend. Balen dat je wel veel geduld moet hebben. Liefs
Mijn vriend wil het niet op "verplicht" doen. Hij wil alleen spontane seks. temperaturen vond hij in het begin ook geen goed idee maar ben er maar mee begonnen omdat ik na het primolutkuurtje bang was weer niet ongesteld te worden. ben ik nu dus wel al 2 keer geworden dus alles werkt volgens mij weer. xxx
nee he! Werd er vorige keer niet wijzer van. maar volgens mij 2 kaartjes word ik dus 11 dagen na mijn eisprong ongesteld
Jeetje geen ovutesten.. Tja wel goed om het verplichte tegen te gaan.. Maar hier is het toch wel verplicht gegaan hoor Nou meiden.. Ik ga lekker slapen, morgen weer erg vroeg op.. Slaap lekker! Was gezellig zo met zijn allen!! Dikke kussss en ik laat morgen wel weer ff weten hoe of wat.. Silsa.. We gaan NIET ongesteld worden vannacht of morgen hoor (en daarna ook niet!!) Kuskus
haha, volgens mij wordt ik nooit zwanger als we het alleen van de spontane sex moeten hebben Volgens mij valt dat veelal buiten de "goede" dagen We doen het toch wel wat extra voor en rond mijn eisprong...
hahaha... nou hier valt het ook wel op hoor dat ik tegen de eisprong erg mijn best doe om hem te verleiden (hahahaha, we houden het spontaan he 8)) maar ik kan dus niet zeggen: Hey schat, vandaag of morgen heb ik mijn eisprong dus ehm.... ga je mee naar boven? Dat werkt niet...
nou dames, ik ga de was ophangen en daarna ook lekker slapen. Truste allemaal en ik hoop dat de ongi uitblijft bij jullie! xxx
En Silsa...?? Nog getest...?? Hier nog geen ongi.. Ik hoop ZOOOO dat het wegblijft! Maar ja, het kan ook elk moment komen helaas he.. We blijven duimen... Kuskus