Ha Berretje, spannend hoor!! Hier is m'n temp weer gedaald, geen test gedaan dus. Denk dat ik snel ongi word. Ga voor je duimen! Liefs
ohhh dat meen je niet! Hoeveel was je temp gisteren en hoeveel vandaag dan?? Ik blijf nog even duimen voor je meis,...!! dikke knuff
Hij daalt nu al 3 dagen 0,1 per dag. Hij begon iets hoger maar is nu wel aan de lage kant. We wachten nog even af maar ga ervanuit dan het een nieuwe ronde wordt. Misschien is m'n NOD helemaal niet vandaag maar over een paar dagen. Ook dan is die lagere temp geen goed teken. Hoe is ie bij jou? Nog steeds geen ongi? Liefs
Hai! Oh dat is minder dat ie blijft zakken... Ik heb niet getempt.. Nu wel spijt, maar aan de andere kant.. Ook miss wel goed.. ik wordt nu al gek, laat staan van het temp ook nog eens haha Hier nog geen ongi, maar het komt eraan.. Alles wijst erop... Ik heb hoofdpijn (altijd voor ongi) ongibuikpijn, een waterig gevoel (klinkt raar maar heb ik altijd, alsof ik de hele dag gezwommen heb, raar he) gevoelige borsten met vlagen... Ik denk vanavond of morgen... Anders woensdag testen, maar zal denk niet zover komen...(Blijf stiekem wel hopen!!) Kuskus
Ha Berretje, balen meis, maar wie weet, nog een klein kansje! Hier ook hoofdpijn, en dat heb ik net als jij altijd voor ongi. en lage rugpijn, borsten deze keer nog niet zo erg, daar merk ik het meestal ook aan. Nog even blijven duimen en anders moet het de volgende keer toch echt een raak zijn. Liefs
Balen meiden... geen goede voortekenen dus. Ik blijf wel hopen dat jullie het mis hebben! Mijn temp is vandaag ook weer een stuk lager dan gister, nu twijfel ik ook gelijk weer wanneer ik moet gaan prikken... Anders morgen of woensdag even het ziekenhuis bellen voor de zekerheid... Fijne avond!
Hai hai!! Hmmmm dat is wel vaag ja.. Ik zou idd gewoon ff bellen wanneer je nou moet komen prikken... Dan kunnen ze nooit zeggen dat je het zelf fout had Ik hoop ook dat ik (wij) het mis hebben en de ongi wegblijft... Net weer even gevoelt en ohhh wat een ongibuikpijn.. Maar geen baarmoedermond die open staat.. Nog steeds dicht en vrij hoog voor mijn gevoel.. Maar die ongipijn.. Wordt er gek van. Elke keer naar de wc en nee dan is het er nog niet.. Ben zo bang dat het vanavond of morgen komt,..het voelt zo heftig al die buikpijn, kan niet anders dan dat het komt... Maar ik wil het niet!!! Nou meiden. Ik hou jullie op de hoogte.. Af en toe het forum checken he en Silsa, hou je ons ook op de hoogte?? Kuskusss
Berretje, dat klinkt goed hoor! Mijn bmm was vorige keer al 2 dagen voor ongi laag en open... Ik moet nu eigenlijk nog eens kijken of hij nu hoog is of niet, dat vergeet ik elke keer!
Mijn zwangerschap van Dewi had ik trouwens ook elke keer ongi pijnen. Dit duurde tot week 6 of 7... Ik dacht toen ook dat het zou komen maar het bleef uit. Jammer he dat al die tekenen altijd 2 kanten op kunnen gaan. X
Ja stom he! Ik had het ook!!! Dat is het ergste nog.. Ik had het tot zeker 8 weken.. Maar nu heb ik er gewoon geen vertrouwen in.. Stom he!! Ohhh en vorige maand had ik die buikpijn helemaal niet.. Werd op vakantie ongi en toen voelde ik dus niks...pfff ik hoop zooo dat het wegblijft! Maar niks anders wijst op zwangerschap.. Meer op ongi.. Ook die hoofdpijn.. Ben niet misselijk ofzo, geen rare tepels, gewoon niks.. Grrrrrrr Duimen jullie nog ff mee... Oh en die buikpijnen worden echt heftig nu joh.. Zooo raar! Echt ongipijnen met vlagen maar gewoon megaaa steken soms.. Zo maar met kruikie op de bank... Eerst ff eten nu,..vriendje was laat Kus
Hallo meiden, oh meiden, wat lees ik nou... jullie hebben het gevoel dat jullie ongi worden. Hmm, nou ik hoop alsnog dat jullie het niet worden. hier alles ok. Temperatuur was vanochtend laag dus ik heb gekeken hoe het de vorige 2 maanden ging. In de 1e cyclus was dat mijn eisprong, in de 2e rommelde het nog heel lang en kreeg ik pas 1 week later mijn eisprong. Ik vrees dat het nu op de 2e cyclus lijkt aangezien ik nog geen slijm ontdek (sorry berretje, ik hoop dat je ondertussen je eten op hebt) xxx
Hahaha ik heb mijn eten op.. En kan het wel hebben hoor haha.. Ook hier verhalen over slijm, ongi, baarmoedermond open of dicht en al die ongein.. Dus ik doe er lekker aan mee Jeetje.. Laten we hopen dat je eisprong snel is.. En niet volgende week... Even in de gaten blijven houden.. En ook de laatste dag voor Berlijn nog ff goed klussen hoor Hier de buikpijnen iets minder dan net, was ff heftig zeg, echt raar... Nu lekker bankhangen met kruikie en lekker niksen.. En duimen dat de ongi wegblijft.. En dan woensdag pas testen, of miss morgen toch stiekem al...??? Haha Kuskus Dank je wel meiden, dat jullie mij hier doorheen sleuren!!
Spannend hoor Berretje! Karin, voor jou ook een spannende week... Hopelijk komt je ei toch snel en blijven die zaadjes het een tijdje doen. Zo jammer anders dat er weer een maand ongemerkt voorbij gaat. Ik ben weer terug van het sporten. We hadden een invaller dus ik heb weer hele andere dingen gedaan als normaal. Morgen vast spierpijn
Kijk dat doe je goed.. Ik moet ook weer eens gaan sporten haha Ja spannend he!! Wat heb je gedaan?? Pfff ik hoop zo dat ik niet ongi wordt (en zwanger ben natuurlijk!) Niet weer de stress van lang niet ongi worden en niet weten hoe of wat of witte testen... Morgen geen ongi geeft mij miss meer hoop... Truste meiden voor straks en morgen weer een update... (Pffff) Kus
Ja spannend!! Ik hoop ook zo voor je dat het uitblijft! Ik dans (althans, dat moet het voorstellen ) Vandaag hebben we zumba gedaan en een musical dans. Normaal doe ik een aerobic warmingup en daarna een dansje. Tot slot nog altijd wat spierversterkende oefeningen. Het is een les voor leken dus het stelt niet al te veel voor. Een leuke manier van bewegen en iets aan je conditie doen!
Klinkt heel leuk hoor! En je bent idd ook gewoon lekker bezig...moet ik dus ook echt weer gaan doen.. Ohhh ik voel mijn buik weer.. Wat een drama is dit zeg.. Ik ga zo gelijk naar bed en slapen, anders wordt ik echt gek...! Hopen dat het snel morgen is en ik nog schoon ben Truste!! Kusss
Zegt het ook iets als mijn avond temp zakt...?? Ik doe savonds nu al 2 avonden tempen als ik in bed stap en die is 2 avonden 37.4 en nu net 37.2..?? Of zegt dat niks.. De ongibuikpijnen komen ook weer opzetten.. Ohhh waarom temp ik nou he.. Wordt ik weer gek hiero.. Pffff Jullie ervaring of verstand hiervan??