Haha.. Geen testje gedaan... Maar nog niet ongi en niks voelen.. Dussss onbekend aan deze kant... Vrijdag mag ik testen van mijzelf.. Dat is overmorgen al...en dan kan ik vriend ook wel overtuigen om ff te testen... Kuskuss
Ha berretje, sta op het punt naar m'n werk te gaan. Wow blijf het knap vinden dat je nog niet test! Begint toch wel heel erg spannend te worden. Nog niet ongi! En al wel ongikrampen en andere klachten gehad. Mijn duimen draaien hard voor je! Geef maar even een positieve wending aan ons topic. Dikke knuffel, Sil
Ohhh ik hoop zo dat het raak is... Ben alleen zo bang voor de teleurstelling (die kennen we allemaal onderhand) dus probeer er nog niet aan te denken.. Toen ik zwanger was kon ik ook op dinsdag testen en toen had ik nergens last van.. Door drukte op werk en ik was er ook niet mee bezig toen, heb ik vrijdag getest want donerdagnacht werd ik misselijk wakker.. Ik hoop dat het verleden zich verhaalt en ik donderdag weer zo misselijk ben en vrijdag positest... Bang om eerder te testen en het ongeluk brengt.. Hoop alleen dat als het raak is het ook wel goed blijft gaan... Maar goed.. Eerst maar eens een positest.. Hoop een positieve wending voor het topic en dan met zijn allen natuurlijk! Dikke knuf!! Mamavandewi al gebelt?? Ben benieuwd hoor meis! Kus
Berretje wat spannend!!! Ik vind het zo knap dat je kan wachten! Ik heb liever een witte test, dan hou ik niet zo lang hoop voor niets... Ik heb liever 3 witte en dan alsnog ongi dan als maar wachten en hopen. Maarja, jij ziet erg op tegen witte testen dus dan is wachten het enige dat je kan doen. Wel spannend dat het nog steeds wegblijft nu!! Op welke dag zit je nu?? Ik heb wel gebeld, maar ze zijn pas na half 1 weer aanwezig. Vanmiddag nog een nieuwe poging. Mijn temp is nog steeds laag dus ik denk dat ik lang kan wachten maar dat het prikken dan weer geen goede uitslag gaat geven. Ik zit nu op dag 20 en heb ook nog geen positieve ovutest. Of ik moet heel toevallig nu een lange cyclus gaan krijgen... Ik weet het gewoon ook niet meer! Ik hoop maar dat het snel de nieuwe maand is en de HSG is geweest. Wie weet hebben we dan eindelijk duidelijkheid en ben ik daarna snel zwanger! Ik heb er weer niet echt vertrouwen meer in nu...
Jeetje meis... Wat vaag weer zeg!! Maar idd even bellen misschien kunnen zij je advies geven.. Ik had ook een zeer laat ei.. Mijn cyclussen zijn na die 2de curretage belachelijk lang.. Zou toch niet zomaar zijn denk je dan.. Toch wel gevolg van... Hoop dat je snel je ei hebt... Hij is miss wat later om lekker groot te worden dit keer... En die hsg.. Nee nog even niet aan denken meis. Eerst deze ronde afwachten... Ik weet het.. En witte test geeft wel duidelijkheid, maar ik kan niet tegen het doorbreken van het ritueel... Vorige keer was het ook zo, dus ik durf en kan gewoon niet eerder testen...en ik voel nog steeds niks! Drama!! Wel koppijn maar die blijf ik houden met vlagen.. Erg vreemd allemaal.. En nog steeds denk ik dat ei weer laat geweest is en ik weer ongi wordt van de week... Ik zit op dag.. Uhh 35 ofzo.. Vorige keer was het 38 dagen dacht ik en ook laat ei... Normaal zal ik rond 28 dagen.. Vind dat tooch iets fijner maar ok... We wachten nog even af.. Sorry dat ik jullie ook in spanning hou!! Laat je even weten wat ze zeiden in ziekenhuis??? Kus
Nog geen ongi, maar wel (sorry!!) Wat afscheiding in string net.. Niet veel maar wel iets.. Heb ik NOOIT last van.. Heel soms rond ei wat slijm maar eigenlijk niet meer gehad sinds curretage... Ben benieuwd wat dit betekend... Heb ook gevoeld en zit nog hoog, maar is wel verder open en de ongipijn is ook weer heftig aanwezig... Denk dat het morgen game over is hier...maar tot die tijd hopen dat het wegblijft... Wat zei de gyn mamavandewi?? En karin, je ei kunnen spotten?? Silsa hoe gaat ie met jou meis?? Dikke knuf
Hoi hoi @ Berretje, he bah! Balen van die afscheiding + ongipijn Ik hoop voor je dat het alsnog raak is. zucht, het is je zo gegund! hier nog geen ei, temp was vandaag weer wat hoger. zucht... het zal deze maand toch niets gaan worden dat weet ik nu al 30ae9b Ovulation Charts xxx
Hai karin.. Heh verdomme zeg!! Dat willen we niet!! Je eitje moet gewoon ff springen vandaag of morgen hoor... Duim voor je dat ie alsnog ineens heel snel is.. Dikke knuf! Ikke nu snel slapen...!! Kussie
Karin, balen dat je nog geen ei hebt! Wel nog even klussen voor vertrek, je weet maar nooit! Wanneer ga je? Berretje, hoe gaat het vandaag?? Ik heb gebeld met het ziekenhuis. Als mijn temp morgen niet stijgt ga ik morgen bloedprikken. Ik moet dan het zh weer bellen en dan een belafspraak maken voor maandag. Dan zullen we aan de hand van de uitslag van morgen bepalen wanneer ik verder nog laat prikken. Vanmorgen op het werk nog wel eerst een ovutest gedaan en deze werd nu eindelijk wel licht roze. Er zit dus nog wel iets aan te komen. Ben benieuwd of mijn cyclus nu ook weer langer wordt deze maand...
hoi hoi hier nog geen ei volgens mijn temp. Ik ben van ma-vr in Berlijn. Ga op werkweek met mijn leerlingen. Ik hoop dat ik van het weekend mijn ei heb. Dan hebben we deze maand tenminste ook een kansje. @ Berretje, hoe is het? @ Mama van Dewi; wat fijn dat de ovu test al een licht kleurtje krijgt! Straks hebben we tegelijkertijd ons eitje! xxx
Hai meiden.. Jeetje mamavandewi.. Schiet niet op zo he.. Hopelijk komt je ei snel... Maar de ovutest gaat de goede kant op, dus laten we het hopen!! Karin.. Ook voor jou hoop ik dat je ei dit weekend komt.. Kun je met een gerust hart naar Berlijn.. Wel leuk op studiereis toch?? Al vaker daarheen geweest met de kids?? Silsa, hpe gaat ie? Mvl, hoe is het met jou?? 2de cuuretage gehad las ik...restweefsel.. Rot ziekenhuizen!!! Hier alles zijn gangetje.. Geen ongi en ik weet t zeker (zonder getest te hebben) niet zwanger.. Ik voel t gewoon.. Mijn cyclus is gewoon nog zo van slag.. Ik ga dan ook als ik ongi wordt ziekenhuis bellen.. Ik wil nu onderzoek.. Anders zoek ik iets anders.. Bestaan er geen pariculiere ziekenhuizen waar ze mij wel kunnen/willen helpen?? Morgen zou ik testen..maar er valt niks te testen, zegt mijn hart en gevoel.. Maar wellicht kan ik t morgen niet houden en test ik toch.. Moet wel megaaaa vroeg uit bed, dus hoop dat ik eruit kan komen hahah... Ik hou jullie op de hoogte meiden!! Maar weet gewoon al zeker hoor, dat wordt alsnog een witte test en mijn lichaam zit mij weer te fucken.... Duim voor jullie voor een snel en superrrr ei! Dikke kus
Balen meid dat je nog geen zekerheid hebt! Er bestaan wel particuliereninstellingen waar je terecht kunt. Volgens mij zit voor ons in Leiden ofzo de meest dichtbij zijnde. Verder zitten ze toch wel ver weg. Als je daar elke keer naartoe moet is ook geen pretje... Waarom zouden ze in het ziekenhuis niet willen helpen?? Je kunt ook een keer een ander ziekenhuis vragen in de omgeving hoe zij er over denken. Bij mij doen ze het tenslotte nu ook... Ik hoop voor een dikke vette plus morgen voor je! (of kun je het echt nog langer uitstellen??) Kus
Tja uitstellen..raar maar zo voelt het nu niet.. Gewoon omdat ik voel dat er niks is en ik gewoon moet wachten op mijn ongi... Raar om uit te leggen.. Maar je snapt het denk wel... Ik ga dan hier (nieuwe woonplaats) maar in de buurt naar het ziekenhuis en vragen hoe of wat.. Waar ik zat vraag ik dan de gegevens wel op... Maar goed.. Eerst de ongi maar afwachten weer he.. Of ff testen morgen... Pfffff Jou eitje snel komen hoor!!! En die van karin ook!!
Berretje, hopelijk een mooie test, dan hoef je ook niet weer het ziekenhuis te gaan bellen voor zoiets stoms als een ontregelde cyclus.... Hier gaat het wel weer redelijk, blijf heel erg gespannen, inderdaad weer restweefsel, dus weer een tweede curettage, ben al dat gedoe wel zat...Vervolgens willen ze dit keer ineens geen hcg prikken, want dat is niet de standaard procedure....Je broek zakt af van zulke lui...
Belachelijk dat ze geen hcg willen prikken.. Maar ook ik heb dat meerdere malen gevraagd in ziekenhuis na de 2 curretages en nee hoor dat deden ze niet.. Dat doen ze nergens!! Zeiden ze.. Dus ik gezegd dat ik het overal hoorde maar nee ons ziekenhuis niet, stom!! Hier niet getest.. Sorry!! Ik kan het niet! Ik voel gewoon dat het niet raak is.. Dat mijn cycllus mij weer in de steek heeft gelaten.. Ik durf het gewoon niet.. Ik wil geen witte test meer zien, ik wil een leuk weekend hebben zonder k..gevoel...! Ik weet alleen niks nu, niet wanneer ik eisprong heb, niet of ik al ongi moest zijn.. Had van de week. Veel ongipijn, miss was ik het wel maar kwam er niks.. Nu ook af en toe buikpijn, steekjes was voelt als elke maand de steekjes die ik heb... Ik moet ff iemand vinden die voor mij wil testen hahaha.. Echt ik durf en kan het niet.. Ik ga op de ongi wachten...en misschien mis ik wel een eisprong nu, want klussen doen we weinig (lees niet) de laatste 2 weken, maar ja dan helaasd weeeeer een maand langer.. Pffff Iemand die ff mijn testje wil uitvoeren en aflezen??? Ik kan het niet.. Sorry!! Voel mij zoooo tja..voel mij down....pfffff
Berretje, ik snap je wel hoor, die onzekerheid elke keer weer is killing....Temp je al?? Want daar kun je wel redelijk goed je eisprong mee vinden, wel pas achteraf, maar dan weet je in ieder geval waar je zit in je cyclus...
Heb een maandje geprobeert te tempen, maar deze ronde moest ik beginnen op vakantie en had ik geen zin in, dus niet gedaan deze maand... Zou het dus niet weten... Nou is dat bij mij ook moeilijk met 5 dagen positieve ovulatietesten hoor... Pfff.. Maar goed.. Testen wel of niet doen.. Ik zit hier zo van zal ik t maar gewoon doen..?? Ben zo bang en ook dat het ongeluk brengt als ik nu ga testen....
Ik test dan liever en dan desnoods maar een witte test, maar dan weet je waar je aan toe bent....Anders hou je eventueel je ongi nog psychisch tegen en dat schiet toch ook niet op...Ik zou zeggen testen....maar goed, iedereen denkt daar anders over..
tja zou ik ook eigenlijk moeten doen ja,....heb alleen ochtendurine al doorgetrokken en vanmorgen 2 bakken thee op, dus als ik nu ga plassen helpt niet echt denk of wel,...?? morgenochtend beter om te doen? wat een moeilijk gedoe elke maand weer zeg voelde jij je zwanger afgelopen keer nog voor je nod of iets daarna?? of nergens last van!??