bij mij begint de misselijkheid al licht op te spelen een paar dagen voor NOD, dus ik heb er vaak wel al een gevoel bij....Ik zou wachten tot morgenochtend voor ochtendurine, anders weet je nog niets...
Ha meiden, Heel druk even kort berichtje. @mvl wat balen dat je 2e curetage krijgt. Denk dat ze geen hcg prikken als ze gezien hebben dat alles weg is. Dan is het niet nodig. @mamavandewi, hopelijk laat je eitje zich snel zien. @Karin veel plezier in Berlijn, hoop voor je dat je eitje zich op het goede moment laat zien. @berretje, wat maak je het spannend meis. Heb wel goede hoop voor je. Als je al zoveel ongikrampjes hebt gehad (en zolang) ziet dat er wel positief uit. Hoop voor je dat je morgen een posi test in handen hebt! Hier lekker druk. Gaat prima. Ongi alweer over. Liefs, Sil
Berretje, ik heb het al vaker gezegd, ik test ook liever wel... Met een witte test weet ik tenminste waar ik aan toe ben. MVL, misschien klopt het ook wel wat je zegt, ik ben al heel vaak ongi geworden op de dag dat ik testte... Ik heb vanmorgen weer bloed geprikt. Mijn temp was nog hetzelfde als gister dus nog niet gestegen. Maandag moet ik dan weer bloedprikken en dan heb ik ook een belafspraak voor in de middag. Ik ben benieuwd hoe het dan zal gaan. Misschien moet ik dan nog wel 2x bloed prikken volgende week Mijn arm is dit keer niet zo blauw, die vrouw van vandaag mag blijven! Mijn ovutest gaf net weer een licht streepje, wie weet wordt hij nog donkerder. Ik zal vast een langere cyclus hebben dit keer... Berretje, zal ik morgen even op een stokje plassen voor je Ik ben namelijk wel erg nieuwsgierig nu hoor! Ik ga weer verder werken...
Hai meis!! Ik kan denk dat ik straks als mijn vriend thuis is ga testen.. Wil dit samen doen... Maar tot morgen wachten lijkt ineens wel heel lang.. Het ging zo goed, maar ik wil nu wel weten waar we aan toe zijn.. Even gesurft op internet en als ik witte test heb en dus niet weet wanneer de ongi komt bel ik t ziekenhuis en als die WEER zeggen dat ik moet afwachten, dan bel ik MCKinderwens in leiden en vraag ik of ik daar terecht kan.. Al is het maar voor onderzoek dat ik weet hoe en wat van binnen.. Maar goed.. Straks dus even testen, nu wel nieuwsgierig.. Voel verder niks hoor.. Zelfs mijn borsten niet meer, die waren van de week beetje gloeierig (dacht ik)... Vriendje is rond half 5 a 5 uur thuis hoop ik,... Dan ff testen samen.. Met ochtendurine wel beter maar goed ben 4 dagen overtijd als alles klopt zoals ik dacht... Hou jullie op de hoogte, zsl direct laten weten als we getest hebben... Vanavond the voice kijken!! Zin in haha.. En we krijgen mensen over de vloer... Nou tot straks!! Kusss
Oh wat ego!! Stuurde alleen over mijzelf!! Silsa fijn dat de ongi over is.. Nu wachten op je eitje!! Mamavandewi.. Wat raar zeg die eisprong deze ronde... Goed dat je al voor bloed geweest bent en liever een keer teveel dan te weinig toch meis... Ben benieuwd volgende week! Fijn dat je arm niet zo blauw is.. Zijn toch nog mensen die WEL kunnen prikken...! Karin, we spreken je nog voor je vertrek naar Berlijn toch?? Hoop op een ei dit weekend voor je! Dikke knuf voor allen! Kusss
Meiden... Ik heb getest.. Toen mijn vriend thuis was in een bekertje gepiest en test gedaan.. Aan hem gegeven en weggelopen... Maar de test was niet wit!! Ik durf t gewoon niet te zeggen.. Omdat ik het iedereen zoooo gun hier.. Maar ik ben dus zwanger.. Ik kan het NIET geloven, echt niet!! Ik voel niks!! We zijn blij! Maar mijn vriend is wat terughoudend.. Omdat hij eerst de 12 weken wil afwachten.. Begrijpelijk maar ik wil dat hij net zo blij is als ik...! Meiden.. Ik blijf hier en meekletsen hoor.. Ik vind het heel lastig om hier te zeggen omdat ik weet hoe graag iedereen wil!! Maar nogmaals, ik had dit echt echt echt niet verwacht! Had zelfs ziekenhuis al gebeld dat ik onderzoek wil (vanmorgen gebeld) Pffff ik moet nog ff bijkomen van de shock.... Dikke kussss
Hey Berretje, van harte gefeliciteerd! Het is jullie van harte gegund! Eindelijk is het één van ons gelukt! xxx
@ mvl... wat lees ik nou. Je hebt een 2e curretage nodig. Jeetje wat vreselijk voor je! heel veel sterkte @ Mama van Dewi; gelukkig ging het prikken deze keer beter. Hoop dat je test snel donkerder wordt. Een lange cyclus is waardeloos vind ik tenminste. @ Silsa, ongi nu alweer over!?! jeetje dat is snel! Heerlijk hoor @ hier: alles ok. Vandaag temp weer laag.. zou mijn ei er dan toch nog voor maandag zijn? hoop het echt mega! We blijven ons best doen! 30ae9b Ovulation Charts xxx
haha, nou doe mij die lange cyclus ook maar, bij Berretje hielp het duidelijk!!! Berretje, Super meid!!! GEFELICITEERD!!!! Ik snap dat je nu extra in spanning zit, maar na zo'n super ei blijft deze nu vast wel plakken! Krijg je nu extra controle in het ziekenhuis of niet? Geniet er lekker van en je hebt het verdient Ik wil ook zo graag... Dikke kus!
Lieve mamavandewi! Dank je wel!! Ik gun het jullie ook allemaal zo!!! Kom later terug nu visite.. Kus
Ik verwacht wel dat ie morgen of zondag (desnoods maandag omhoog gaat). Dit is nu de 3e maand dat ik temp en hij is nooit lang laag gebleven (het moet gewoon gebeuren... hij moet uitelijk maandag omhoog ) Voor de berlijnreis nog maar klussen... xxx
De wekker extra vroeg zetten, ontbijtje op bed maken voor vriendlief en even goed afscheid nemen voor je weg gaat We moeten Berretje achterna nu...
Ff snel spieken... Ja meiden kom op... Met zijn allen zwanger zijn.. En blijven.. Krijg toch wel angst.. Als het maar goed blijft gaan...
hahahaha... nou ik hoefde vanochtend nieteens een ontbijtje te maken... hahaha. Wij zijn geen ochtendmensen wat dat betreft. Vriendje wil ook niet klussen omdat het moet... maar vanochtend had ik getemperatuurd vroeg ie hoe mijn temp was en ineens had ie zin.... hahahaha! Mannen!!! Word er soms niet wijs van 8) En idd... we moeten Berretje acherna. ik wil ook zo graag
Berretje, gefeliciteerd.....probeer ervan te genieten, hoe spannend het ook is.... Karin,Silsa, ik ben vorige week zaterdag al opgenomen geweest en gecuretteerd voor de tweede keer. Helaas alweer restweefsel, dat was in november ook, alleen toen een 2e curettage pas 6 weken later, nu dus dinsdag en zaterdag. Hopelijk is mijn cyclus nu eens niet zo enorm van slag, want in mei had ik pas bijna 60 dagen later pas weer de eerste eisprong. Dat zou dus nu uitkomen op pas half december....Die herstelperiode na een MK is gewoon enorm KL*TE..... Mama van Dewi en Karin, hopelijk nu toch echt snel een ei dat zich laat zien in de tempkaarten, irritant is dat onzekere....
Karin, als je temp omhoog gaat is je ei al geweest Je kaartje ziet er wel mooi uit!! Ik heb nog steeds een lage temp Volgens mij heb ik gewoon geen ei deze ronde, hij is nu dan wel heel erg laat... Mijn ovutest was ook weer negatief
WOW Berretje, GEFELICITEERD!!!! Wat onwijs fijn voor je! Blij dat je niet langer kon wachten met testen! Eindelijk goed nieuws. @Karin, eitje geweest/niet geweest? Fijn weekend! @MVL, Ga voor je duimen dat je cyclus lekker snel op gang komt. @Mama van Dewi, Fijn dat je deze keer geen blauwe arm had. Hopelijk laat je eitje zich snel zien. Hier alles ok. Niets bijzonders te melden eigenlijk. We krijgen zo vrienden over de vloer. Hapje eten en spelletje spelen. Morgen naar de verjaardag van m'n schoonvader. Fijn weekend allemaa! Liefs, Sil
Berretje, ben je nu al spontaan misselijk of nog niet?? Ik hoop dat je niet te veel klachten gaat krijgen! Ik had een rustig weekend, maar inmiddels is hij ook al helemaal vol... Vanmiddag naar de kinderboerderij geweest met de oude buuf en morgen naar een verjaardag waar ik eigenlijk vorige week naartoe zou gaan. Fijne avond meiden!