hallo allemaal, heb een drukke dag gehad maar nu zit ik lekker op de bank temperatuur was vanochtend nog steeds laag, hoop dat ie morgen of maandag omhoog gaat want dan heb ik mijn ei ook weer gehad. xxx
Hai meiden!! Hadden weer visite (iedereen wil ons huis zien) en nu liggen we lekker in ved tv te kijken.. Hier alles goed, met vlagen buikpijn, maar is niet ongebruikelijk bij mij...niet misselijk.. Alleen afgelopen nacht werd ik wakker en moest rennen naar de wc.. Diaree dus niet misselijk haha.. Maar wel onrustig geslapen.. Moet ff wennen aan het idee denk ik...verders wachten we rustig af.. Maandag maar even de vk bellen of gyn.. Miss een eerdere echo..(Hoop het!) Hoop dat jullie snel je ei hebben meiden! En silsa ook voor jou natuurlijk... Mvl hoop dat je cyclus snel weer lekker op gang is.. Het herstellen van kan best lang duren, niet leuk! Nou meiden, slaap lekker voor straks en spreek jullie vast morgen weer! Kusss
Fijn dat je niet spontaan last van kwaaltjes hebt gekregen! Ik ben benieuwd of je nu wat eerder een echo krijgt... Hoe zat het ook al weer de laatste keer? Had je al een echo gehad, kreeg je het slechte nieuws bij een echo? De komende tijd zal in elk geval vast extra spannend voor je zijn!! Dikke kus!
Vorige keer kreeg ik een echo met 6 weken, 9 weken en dus bijna 12 weken. Bij 6 en 9 weken was alles goed, jij al snel gegroeid en ik liep ineens een week voor... Bij 12 weken bleek het hartje dus niet meer te kloppen... Ik ga maandag bellen.. Denk wel dat ik deze of volgende week mag komen (daar ga ik tenminste wel voor) en dan ook rond 9 weken wil ik haha en met 12 weken weer.. Al moet ik het zelf betalen, ook prima, maar ik MOET gewoon!! En idd best spannend... We zullen zien... Vandaag lekker relaxdagje.. Jullie nog plannen? Nog ovutestje gedaan?? En karin jou ei geweest?? Ik had deze maand mijn ei ook mega laat en ook weer raar he.. 5 dagen positief dag erna negatief en dag daarna weer positief.. Dus een raar ei hoeft niks te zeggen blijkbaar Duim voor jullie meiden!! (Jullie ook beetje voor mij dat het hier goed blijft gaan??) Kuskus
Ha meiden, Tuurlijk duimen we heel hard voor je dat je over 8 maanden een mooi beebje in je handen hebt! Eerste echo's zijn toch bij de gyn, die daarna bij de vk. Kan me niet voorstellen dat je dat zelf moet betalen. Wij gaan je snel volgen. Eerst Karin en mama van dewi. En dan komen mvl en ik er snel achteraan. Duim duim. Je geeft wel het goede voorbeeld dat het na al die pech gewoon kan. Ga zo naar de verjaardag van m'n schoonvader. Fijne dag! Liefs, Sil
Ik zal inderdaad straks nog een ovutest doen voor de zekerheid... Mijn temp is nu iets gestegen, maar nog niet echt noemenswaardig. Silsa, wel een goed plan, maar ik geloof er gewoon niet meer in dat het deze maand iets wordt. Ik volg jullie volgende maand graag op
Hallo meiden, hier ff snel een berichtje vanaf mijn iPhone. Vanochtend om 6.30 (nieuwe tijd... Jaja mijn vriend had de wekker al vroeg gezet :s ) al getemperatuurd en mijn temp was nog steeds laag! Waar blijft mijn ei?!? Xxx
En hoe was je ovutest mamavandewi? En karin.. Verdomme...waar blijft je ei nou?? Vanavond nog ff klussen,miss komt die morgen en dan ben je nog op tijd.. Fijne week in Berlijn.... Silsa.. Jou ei schiet ook alweer op toch? Kuskus
waaraan herkennen jullie je eisprong? Behalve aan temp en slijm bedoel ik. Wat voelen jullie in jullie buik dan? Ik heb nu een soort van ongibuikpijn... zou dat op mijn ei kunnen wijzen? xxx
Mijn ei gaat meestal gepaard met steken in mijn buik.. Geen ongipijn bij mij... Warme steken links en rechts en ook vrij laag in mijn lies..geen ovutestjes in huis?? Dan kun je ff checken...
Mijn temp was ook nog laag en mijn ovutest wit... Ik voel inderdaad ook steekjes en een soort ongi pijn. Helaas voel ik dat nu deze maand alleen wel erg veel en lijkt mijn ei ook nog niet gesprongen. Ik heb nu zelfs al 2 dagen een raar soort gespannen gevoel aan mijn boobs. Ik vrees dat de rode vlag hier weer snel hangt
Weet je zeker dat je eitje niet gesprongen is...?? Was die niet heel vroeg dit keer?? Ongi zonder eisprong kan toch niet..? Of zeg ik nu iets doms???
Die vraag heb ik net ook al ergens anders gesteld... Ik heb geen idee of dat kan! Het zou kunnen dat mijn ei vroeg was, maar waarom is mijn temp dan niet omhoog? Die ene dag was wel hoog... ik baal nu gelijk dat dat geen normale ochtend was! Morgen weer bloedprikken en dan 's middags overleg met de gyn. Hopelijk heb ik dan al wat meer duidelijkheid...
he... nog steeds een lage temp en een witte test, Mama van Dewi. Ik baal met je mee! Ik hoop zo dat ik van de week lees dat je je ei gehad hebt (en ik dan ook). hier wat rare pijn gehad... soort krampjes, steekjes... waren het mijn darmen of toch mijn eitje? Ga zo lekker naar bedje toe. Moet om 6.30 op school zijn en vertrekken 7.15 richting Berlijn. Als ik deze week ergens een Mac tegen kom of ergens ander internet op kan pikken kom ik zeker hier even gluren hoe het met jullie gaat. Alvast een hele fijne week en tot snel! xxx
Tja idd had je temp dan omhoog moeten gaan... En ongi zonder ei weet ik dus ook niet.. Ben benieuwd wat mensen daarop zeggen... Morgen maar even aan de gyn vragen ja.. Hoop dat je ei gewoon al geweest is en je nu gewoon innestelling ofzo voelt...! Kuskus
Berretje, ga je morgen al gelijk de vk bellen? Of moest je eigenlijk nog naar het ziekenhuis voor controle? Spannend hoor!
Karin, have fun in Berlijn!! Ik ga morgen denk eerst het ziekenhuis bellen en vragen of zij gegevens naar ander ziekenhuis willen/kunnen sturen en dan afspraak maken in andere ziekenhuis (ivm verhuizing) anders ga ik in oude ziekenhuis vragen om afspraak als zij dat niet willen doen.. Of toch nieuwe maar alleen als ik dan snel terecht kan... Daarna vk bellen als ik dus meer weet over echo en miss wel na de eerste echo pas.. Ff bekijken morgen dus hoe het met ziekenhuis gaat lopen.. Zeker spannend man! Hoop zo dat alles goed gaat/is! Verder drukke week voor de boeg, morgen een lange dag werken (helaas) dus zo lekker bedje in... Succes morgen met bloedprikken en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis! Truste!
Ha meiden, @mamavandewi, heb je niet op dag 20 je eitje gehad? Temp is vanaf dan redelijk hoog gebleven. Succes iig morgen. @Karin, balen zeg dat je ei zo onduidelijk is. Misschien toch vandaag geweest door krampjes enzo. Veel plezier in Berlijn! @berretje, hopelijk werkt je oude ziekenhuis en beetje mee en heb je snel je eerste echo! Truste! Sil
Goede morgen, nou mijn temp was net weer laag dus nog steeds geen ei. Gisteravond wel geklust dus laat dat ei nou maar snel komen. Fijne week allemaal! Xxx