Jeetje meis, wat vervelend zeg! Maar je temp omhoog?? Toch eitje gehad miss? Nog ovutest gedaan of niet? Pfff en dat wachten he..drama! Hoop dat er snel duidelijkheid voor je is!! Dikke knuf meis!
Behalve die 2 gekleurde (niet echt positieve) niet meer getest. De dag erna was hij weer namelijk weer negatief. Wie weet heb ik toch ergens daar een ei gehad! Ik heb toch wel weer hoop (hoewel dat vast niet goed is, maar toch...) Ik vind het toch wel weer spannend nu. Hopelijk snel weekend en meer duidelijkheid!
Ja lijkt stiekem toch op een ei.. Ik hoop t voor je meis! Hebben jullie wel gewoon goed geklust ? Ik duim voor je meis!! Zou fijn zijn als er geen hsg nodig is he... Truste!
We hebben vorige week woensdag geklust dus wie weet... Maar ik zie vast weer spoken, het kan waarschijnlijk ook gewoon niet Mijn prog. was gewoon te laag... Vanavond ben ik weer bij de dietiste geweest. Helaas weer niets er af deze maand. Ik blijf maar op de -5 steken. Ik weet wel waar mijn grote valkuil zit. Overdag gaat het prima, maar in de avond snoep ik wel eens of drink ik iets van alcohol en dat mag ook gewoon niet. Hopelijk lukt het me deze maand wel af te vallen ondanks Dewi haar verjaardag, een lang weekend weg met vrienden en sinterklaas. Bah, die laatste maanden zijn funest voor de lijn! Ze had alleen wel gelijk. Als na de HSG blijkt dat IUI voor ons een mogelijkheid is om zwanger te worden ben ik nog te zwaar en moet ik toch wachten tot ik ben afgevallen. Alles wat er dus alvast af is hoeft dan niet meer... Toch nog maar even stevig er tegen aan dus!
We houden nog even hoop mamavandewi... Alles kan nog steeds... Heh balen dat je niet afgevallen bent.. Maar je hebt het toch al voor elkaar gekregen, dus je kan het wel... Het is gewoon heel moeilijk! En zeker met komende maanden, toch al knap dat je niet extra aankomt, knoop dat ook goed in je oren he... Hier zit ik in de stress.. Ik weet het, ik val jullie ermee lastog.. Sorry alvast! Ik ben niet misselijk meer, hoef niet meer te plassen snachts, of overdag vaker, en mijn tepels zijn weer gewoon...dit had ik voor mijn MA ook...!! Toen had ik dat de kwaaltjes dus wegwaren maar ik nog niks wist en er niet aan dacht.. Nu weet ik van de MA af natuurlijk en ik voel niks meer... Maak mij zooo een zorgen! Heb wel ongi buikpijn met vlagen... Ik wil eigenlijk de gyn bellen, maar die gaan mij toch niet laten komen voor een echo nu?? Ik wordt gek, kan zo toch niet hele weekend wachten.. Pffff Sorry meiden voor mijn gezeur!! Miss toch maar ff bellen om half 9 en smeken om een echo??? Kuskus
@mamavandewi, Succes met afvallen! Lijkt me heel moeilijk. Zet hem op! Wij drinken trouwens sinds de 2e mk geen druppel alcohol meer op advies van de gyn. Wie weet snijd het mes aan twee kanten. @berretje, oh meis, je valt ons er echt niet mee lastig hoor. Zou ook verschrikkelijk in de zenuwen zitten in jou geval. Heb je inmiddels de gyn al gebeld? Hier kan je na een mk met 6wkn bij de gyn terecht. Er is dan helaas wel een kans dat ze het nog niet goed kunnen zien dus dat je nog geen duidelijkheid hebt. Verder hoor je vaker dat klachten komen en gaan. Ga heel hard voor je duimen dat je beebje blijft plakken. Liefs Sil
Berretje, je valt ons er helemaal niet mee lastig hoor!! Ik kan me goed voorstellen dat je nu in de rats zit! Als ik jou was zou ik ook gewoon even bellen en vragen of je toch al even langs kan komen nu voor het weekend. Misschien hebben ze wel gewoon alle begrip. Je hebt tenslotte al een mk achter de rug... Als je je zorgen maakt kun je vast langs komen! Ik hoop dat het loos alarm is en dat het goed blijft gaan. Hele dikke knuffel!
Silsa, dat is inderdaad vast wel het meest verstandige om te doen... wel moeilijk hoor, ook al niet snoepen en dan ook al geen gezellige glaasjes alcohol meer. Maarja het is inderdaad voor het goede doel dus dat is dan ook wel weer de moeite waard!
ohja, ik ben trouwens nog niet ongesteld... Vandaag dag 29, maarja het schommelt genoeg bij mij. Ik ga er maar vanuit dat mijn progwaarden kloppen en dat het niets wordt deze maand, maar als het nog weg blijft kan ik het toch niet laten een keer te testen! Ik lijk in dat opzicht niet op Berretje Ik heb geen geduld...
Ik heb gebeld en mocht om 11 uur komen.. Zit nu in de auto.. Alles zag er goed uit.. Hartje klopt zelfs! Opmeten was bijna nog niet te doen, zo klein nog.. Maar dat hartje klopt is positief.. Ik moet mij geen zorgen maken zij de gyn... En het kan natuurlijk altijd fout gaan maar nu zag t er netjes uit.. Stom he, ik heb het gezien, hartje klopt en echt verder was het ieniemienie.. Maar ik heb nog steeds geen goed gevoel... Maak me zo zorgen.. Maar dat moet stoppen! Het kan goed of fout gaan en ik moet gewoon ff die rot 12 weken door.... (Denk dat ik mijzelf zo voel als soort van indekken voor als het ooit fout zal gaan) Mag over 1,5 week weer terug voor echo, dan kijken we nog ff keertje zei ze.. Dat is wel aardig! Dank voor je steun mamavandewi!!! Kusss
Hahaha... Dat testen he.. Elke keer weer een strijd Positief dat je niet ongi bent.. Maar je ei was miss laat dit keer he??? Hoop zo dat de hsg niet nodig is en je ook mee doet deze maand met mij.. Kunnen we samen in de spanning zitten die 12 weken... Grrrrrr Duim voor jou meis!! Kusss
Ha Berretje, Wat een goed nieuws!! Gefeliciteerd. Dat moet een hele opluchting zijn. Kan me goed voorstellen dat je het erg eng vond even geen klachtjes te hebben. Ben echt super blij voor je dat je het hartje hebt gehoord. Ook super fijn dat je zo snel terecht kan voor een tweede echo. Probeer van je zwangerschap te genieten. Liefs, Sylvia
Super dat je al langs kon komen en dat het er goed uit zag! Verder kan er altijd iets gebeuren en zul je best 40 weken in spanning zitten. Daarna komt je moedergevoel en zit je weer om de haveklap met kromme tenen (stoten als ze kruipen, valpartijen als ze leren lopen en als ze 16 zijn en 's avonds laat op de fiets uit gaan ) In elk geval wel weer een beetje gerust gesteld nu na het zien van de goede echo en het hartje! Dat moet toch ook een heel fijn gevoel zijn! Gelukkig over 1,5 week weer. Daarna gewoon nog een keer een afspraak maken dat geeft je een zekerder gevoel! Super in elk geval dat het nu positief is!
Goed he dat ik het hartje heb gezien,...een hele geruststelling,..maar verders was het nog niiks hoor, amper te zien hihihih jeetje he,...hoop zo dat het goed blijft gaan,...maar het is idd zo,...hele zwangerschap is spannend, daarna ook, of het wel gezond is en blijft, het opgroeien,....(waar zijn we aan begonnen ) Ik moet ook proberen te genieten van het moment... ga ik ook zeker doen,.. De misselijkheid was idd weg,...maar goed, dat komt nu wee romhoog,...dacht net, ok ik voel mij goed, ik eet een broodje en hij was nog niet op of,....daar is het weer... maar goed, ben blij dat ik het al binnen heb, kreeg van de week geen hap door mijn keel, dus vind dit al erg knap! ben wel heel erg moe elke keer,..ook dat hoort erbij....Ga zo lekker even op de bank hangen en daarna weer boodschapjes doen met vriendlief voor het weekend,... heb middagje vrij genomen, ook heerlijk! (en dan ga ik liggen bankhangen/slapen ) meiden, dank voor jullie steun!!!
Toch te hard geroepen dus dat de misselijkheid weg was Jammer dat het al weer terug is. Kleine beetjes blijven eten wil ook wel eens helpen... Kus
Net weer ff klein broodje op en bouillon... Beetje zoutig is wel ff lekker... Kijken hoelang het goed gaat Met jou alles goed vandaag?? Hoe voel je je?? Hoop dat de ongi wegblijft!!
Ik heb zo'n dubbel gevoel... De uitslag was natuurlijk niet om over naar huis te schrijven! Toch heb ik wel nog weer van die vage klachten... Al de hele week wat gespannen borsten en nu ook al een paar dagen een beetje misselijk gevoel. Ik blijf me maar voor houden dat het niets is. Vanmorgen nog even mijn bmm gechecked en die zat ook nog vrij hoog wat normaal ook niet zo is... Morgen toch maar testen als het weg blijft! Dit maakt me gewoon weer zo lekker onzeker. Ik had er eigenlijk net vrede mee dat het niets werd deze maand en dat de HSG gedaan werd en nu weer die spanning en twijfel... Waarom kon het nu gewoon niet wat eerder komen deze maand. Dat zou een hoop gedoe schelen!
Pfff drama zeg!! Maar goed de kwaaltjes zouden kunnen horen bij... En dat je bmm hoog staat is ook wel goed toch.. Bij jou zakt ie normaal ook... Oftewel morgen ff testen!! Laat je het even weten! Het is zo frusterend.. Ik ken het gevoel!! En stiekem toch wat hoop!! Ik hoop met je mee meis!! Dikke knuf!
Tuurlijk, morgen laat ik weten dat ik weer met beide benen op de grond sta Ik ga nu even voor de tv hangen...