Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

ff snel een berichtje uit de bus. Ga morgen rustig bijlezen. Afgelopen dinsdag ging mijn temp omhoog dus ei was waarschijnlijk maandag.

Xxx

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Mamavandewi... Het kan nog.. We houden nog even hoop...

Karin.. Je ei maandag..beter kan niet toch?? Zondag nog geklust en maandag je ei.. Top toch!! Hopen dat het raak is en lekker in je bedje innestelt... Kom mij maar snel volgen karin.. En mamavandewi ook morgen misschen...?? Hope so!

Ff voice kijken! Leuk leuk!!

3. C78

C78 Niet meer actief

Ben ook de voice aan het kijken!

Karin, wat super dat je ei toch gekomen is!! Was het leuk in Berlijn? Heb jij al last van vage kwaaltjes?
    Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.

Kus

4. MamaSmurf

Hadden net pech met de bus maar rijden nu gelukkig weer. Nu dus nog later thuis. Berlijn was vermoeiend, wat drukke rotzakjes mee gehad. Hab net alles op f. friend invevuld maar die geeft mijn ei nog niet aan ondanks stijging van 36.5 naar 37.0. Vaag weer allemaal maar hij moet nu toch geweest zijn denk. Klinkt misschien raar maR heb er een goed gevoel over. Geen klachten nog of zo maar ben pos. Hebben vrijdag en zondag iig ons best gedaan.

Mama van Dewi, las dat je morgen gaat testen. Duim voor je!

Berretje, wat fijn dat je het hartje hoorde en over 1,5 week weer een echo krijgt. Ik heb er het volste vertrouwen in en over 7,5 maanden heb je een prachtige baby in je armen.

Xxx uit de bus

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    En jij ook mamavandewi!

6. C78

C78 Niet meer actief

36,5 naar 37,0 lijkt mij ook een prima ei!
    Het komt vast goed. Wie weet lukt het ons toch nog allemaal tegelijk zwanger te zijn :D Zou toch heel mooi zijn!

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai karin..

Ojee pech met de bus, dat wordt een latertje..!
    Je zult wel onwijssss moe zijn..rustig aan!
    Dat moet je ei wel geweest zijn, kan niet anders toch! Hoop dat je gevoel goed is en je volgende week en positest in handen hebt!! Zou tof zijn meis! De timing was top in ieder geval!

Fijn he hartje gezien (horen kan toch nog niet??) Maar goed, heel fijn in ieder geval!! Hoop het ook, over 7,5 maanden kleintje in armen... En het idee dat nu al bepaald is jongen of meisje... Wat zou het zijn?? Zouden jullie het willen weten? En vertellen? Iemand die pendelt en mij kan vertellen wat het is?? Haha

Mamavandewi.. Ik ga de hele nacht voor je duimen..!

Knufknuf

8. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Als dat lukt gaan we met zijn allen babyshoppen hoor ;)!!

9. MamaSmurf

gaan we zeker doen! Gezellig! Mijn handen jeukten al in berlijn. Had hele leuke spulletjes gezien. Zijn er over 5 min. Ben wel blij om weer thuis te zijn.

Xxx

UOTE=Berretje27;8419222]Als dat lukt gaan we met zijn allen babyshoppen hoor ;)!![/QUOTE]

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Even offtopic.. Wat is Shary An goed he... Zo een leuke aparte meid!! En die Charlotte.. Off elke keer hetzelfde, ben klaar met haar.. Ze heeft HET gewoon niet... Ben is trouwens ook zo gaaf he.. De tatooboy haha

11. C78

C78 Niet meer actief

:D

Ik wilde heel graag weten wat het was. Gericht shoppen is ook zoveel leuker!!
    Het hartje horen kan nog best wel even duren. Bij Dewi heb ik met 12 weken nog in de rats gezeten. Het hartje was niet te horen. Gelukkig 5 dagen later wel! Horen duurt zeker nog wel even hoor... Voelen komt met een week of 18 ;)

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ja erg he, ik wil ook al dingen kopen.. Maar mag het na de 12 weken pas van mijzelf doen... Gaan in dec naar Londen, nog net voor de 12 weken, maar gaar daar toch wel al stiekem shoppen denk hihihi (als t allemaal nog goed is natuurlijk!)

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hahah voelen.. Nee dat zal nog wel ff duren.. Ja ik wil t ook weten en kan dan echt mijn mond niet houden tegen ouders enzo hoor.. Oftewel ik hou mijn mond niet, of ik moet t niet weten haha
    Had je een voorkeur bij je eerste kindje mamavandewi?? En zou je dat nu hebben??
    Het maakt mij niet uit..! Als het maar gezond is.. maar hoop toch wel ooit een .... Te krijgen ;) hahahah
    Nee gein.. Had eerst wel zoiets van dit lijkt mij leuker, maar nu ook echt het andere geslacht lijkt mij erg leuk.. En namen wordt ook een lastige.. Mijn vriend en ik zitten niet op 1 lijn ;)
    Zal tegen die tijd jullie advies nodig hebben hoor hahaha

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ben nooooit zo vroeg op zaterdag... Maar ben nieuwsgierig mamavandewi....
    En???

-xxx-

15. C78

C78 Niet meer actief

Haha... mijn temperatuur is gedaald naar 36,5. Ik kon het alleen niet laten toch te testen en natuurlijk negatief.
    Laat het nu maar snel komen, dan kan ik maandagochtend een afspraak voor de HSG maken!

16. C78

C78 Niet meer actief

Ik kon mijn mond ook niet houden hoor. Iedereen wist dat we een meisje zouden krijgen!
    Ik hoop nu eerst maar eens zwanger te worden en een gezond kindje te krijgen. Toch zou ik wel weer graag een meisje willen... Ik heb nog 9 bakken kleding staan :D

17. C78

C78 Niet meer actief

Even wat uitproberen hoor, sorry...

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Heh verdomme temp ook gedaald en negatief.. Grrrrr
    Had zo gehoopt voor je!
    Laat t dan idd maar snel komen he meis!
    Haha 9 bakken kleding... Dat is idd erg veel... Maar jongen is ook leuk dan toch.. Ach weet je, et maakt niet uit toch als t maar gezond is!!

Wat was je uitproberen dan? Andere tekst onder je naam??
    Nou fijne dag meiden!

Kuskus

19. C78

C78 Niet meer actief

nee, ik ging even kijken of ik dit onderwerp kon abonneren. Ik schrijf nu in 3 topics en wilde kijken of het handig is om die functie te gebruiken, dan hoef ik niet te zoeken.
    Het lijkt wel te werken :D

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Oh dat is wel handig.. En hoe doe je dat dan??

Deel Deze Pagina