Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Als je een bericht post bij plaats reactie kun je onderaan ergens aanvinken dat je een abonnement wilt (optie zonder email heb ik genomen).

Ik ben ongesteld geworden!! Maandag dus bellen voor mijn HSG. Ik ben nu al zenuwachtig...

2. C78

C78 Niet meer actief

Ohja, je abo-onderwerpen staan dan bij gebruikersinstellingen!

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hehhh balen ongi!!! Niet leuk!! Spannend die hsg zeg....! Nou meis hou ons op de hoogte he!

Kusssss

4. C78

C78 Niet meer actief

Karin en Silsa hoe is het met jullie?

Berretje, neemt de misselijkheid nu verder af?

Ik ga morgenochtend gelijk bellen voor de HSG, ik ben zo benieuwd wanneer er plaats is voor me...

Fijne avond meiden!

5. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

ik hoop dat iedereen een leuk weekend gehad heeft.

Mama van Dewi, balen dat je ongesteld geworden bent!

Hier alles ok.... hier gaat het weer spannend worden. Wordt altijd 11 dagen na de eisprong ongesteld... zou dus as vrijdag weer ongesteld moeten worden; of niet (dat heb ik natuurlijk liever! :D) Heb er nu helemaal gevoel over, ook nog nergens last van.

xxx

6. C78

C78 Niet meer actief

Spannend Karin!

Ik heb 17 november mijn HSG... het kon alleen nog op cyclus dag 12... Ik ben nu al zenuwachtig :S

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!

Druk weekend gehad, maar wel gezellig!
    Spannend voor jou Karin!! Ik hoop zo dat je gevoel goed zit en het raak is deze maand.. Ik heb ook goede hoop voor je..
    Wanneer ga je testen??

Mamavandewi...17 november al.. Spannend zeg!! Zou het zelf ook super spannend vinden hoor... Ik heb de dag ervoor nog een echo.. Ga je dan hele dag ziekenhuis in? Dagopname? Hoe werkt dat??

Silsa hoe gaat t met je??

Hier alles ok... Vrijdag de echo gaf een goed gevoel, en toch blijf ik bang.. Maar goed dat is nou eenmaal zo... Volgende week weer een echo, dus hopen dat t dan allemaal goed is.. Gaan we maar vanuit he!
    Misselijkheid gaat beter met vlagen, maar gelukkig niet zo ziek als vorige week.. Hopen dat het zo blijft!

Fijne dag meiden!!

Kuskus

8. MamaSmurf

Hallo allemaal,

@ Berretje, fijn dat je al wat minder misselijk bent. De echo volgende week is vast wel goed :)

@ Mama van Dewi, hoop voor jou dat het snel de 17e is. Wat houdt zo'n hsg onderzoek eigenlijk in?

@ hier, tja ik word hier niet wijzer van. Gister nog had ik volgens fert. friend maandag 1 nov mijn eisprong, maar sinds vandaag had ik hem ineens vrijdag :S afgelopen dinsdag had ik toch echt een duidelijke temp. stijging dus ga ervan uit dat mijn ei maandag was.... als ie echt vrijdag was maak ik deze ronde dus weer geen kans, hebben vrijdag wel geklust maar zal wel te laat geweest zijn... zucht

xxx

30ae9b Ovulation Charts

9. MamaSmurf

ps.

@ Berretje, ik verwacht vrijdag ongesteld te worden. Heb niet de discipline als jij dus als ik het 's ochtends niet ben en ook geen voortekens heb ga ik dan wel testen.

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hahaha spannend meis.. Maar zou uitgaan van je temp stijging hoor en niet wat FF zegt... Denk ook echt dat je ei dus op die maandag was hoor... En tja die test gewoon doen vrijdag...ben benieuwd meis.. Ik heb goede hoop!!!
    Dikke knuf

11. C78

C78 Niet meer actief

Karin, ik zou ook je ei op 1 november zetten, dat lijkt me heel duidelijk :D
    Ik kan ook nooit wachten met testen hoor ;)

Een HSG is een rotgenfoto met contrasvloeistof. Ik krijg dan een cupje met contrastvloeistof wat vacuumgezogen wordt op mijn baarmoedermond geplaast. Door de vacuum verplaatst de vloeistof zich via mijn baarmoeder en eileiders naar mijn buikholte. Ondertussen worden er dan rontgenfoto's gemaakt. Ze kunnen dan kijken of mijn baarmoeder en eileiders schoon/open zijn en of er toch niet een eileider beschadigd is bij mijn miskraam.

Ik moet me om 14 uur melden bij de rontgenafdeling. In totaal duurt het 15 minuten. Ik kan wel pijnstillers een uur van te voren innemen... Ik heb dan die dag waarschijnlijk nog regelmatig buikpijn en de dagen daarna ook af en toe. Het moet ongeveer vergelijkbaar aan hevige menstruatiekramp zijn (net zoiets als een wee denk ik dan maar...)

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    karin, vul eens op zaterdag zondag watery of eggwhite in, ik denk dat dan je ei toch op maandag gezet wordt. Nu is het ook een stippelkruis, dus FF weet het niet zeker...

13. MamaSmurf

#1073 MamaSmurf, 8 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 nov 2010

het scheelt ook al als ik mijn temp van 5 nov verander van 36,9 op de 37.0 zet :p dan zet ie mijn ei ook weer terug op de 1e

ik heb er trouwens vandaag minder vertrouwen in. Laat het nou maar snel vrijdag zijn, dan weet ik weer meer

xxx

14. MamaSmurf

ok... bedankt voor de uitleg. heb ik vandaag ook weer wat geleerd 8) Ik hoop dat je er weinig van zult voelen en dat de uitslag goed is

xxx

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    @karin, super irritant, dat wachten elke keer weer....ik hoop dat het snel vrijdag is en je meer weet...

@hier; geen enkel idee wat cyclus gaat doen. heb vandaag wel weer buikpijn in de vorm van ongikrampen, maar dat zou erg vlug na de curettages zijn. Temp is wel al naar beneden aan het zakken en een zw test geeft een heel licht streepje. dus hopelijk bijna weg..

ben de dagen aan het aftellen naar 18 nov. dan nacontrole en een gesprek over eventuele onderzoeken naar herhaalde miskramen. wil wel graag weer verder, het moet toch een keer lukken met een beebje wat wil blijven....

16. MamaSmurf

vervelend he als je niet weet hoe het met je cyclus zit! Gelukkig mag je binnenkort op nacontrole. Ik hoop dat ze je dan verder kunnen helpen

xxx

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!

Mvl.. Rot he die cyclus... Je weet niet wanneer en hoe en wat.. Erg frusterend... Hopelijk gaan ze onderzoeken doen...! Dat verdien je nu zeker!! Hopelijk komt je cyclus in ieder geval snel op gang... Na de 2 cuuretages was er bij mij ook geen duidelijkheid en de eerste ongi ook geen bloed alleen buikpijn... Lastig meis!! Sterkte!

Karin.. Super spannend meis.. Maar hou het goede gevoel nou vast meis... Je ei was maandag.. Zondag geklust.. Nu lekker warm innestellen... Wie weet hoor...
    Hoe voel je je verder? Nergens last van? En je eerste keer..? Voel je iets vergelijkbaars?

Jeetje mamavandewi als ik het zo weer lees.. Heftig hoor! Maar je kunt het hoor, echt!! Slik wel de pijnstillers van te voren...of zetpillen paracetamol 1000 mg?? Mag dat? Helpt dat? Hopelijk heb je niet veel last en daarna ook niet.. Onthou waar je t voor doe.. Het is klote dat het moet om t doel te bereiken... Ik ga aan je denken hoor meis...!
    Spannende week volgende week..
    Jij onderzoek, mvl ziekenhuis, hiero de echo..
    En karin vrijdag al de grote dag (ik zeg al, maar wachten duurt lang, ik weet het)

Hier lekker in bedje nu, lekker slapen.. Ben soms ineens gebroken en andere dagen energie voor 10 haha... Vreemd! Opvliegers en dan weer koud... Misselijk en dan ineens weer weg...apart he die hormonen...

Truste ladies! Kus

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Blijft spannend zeg!!
    Had vanmorgen onder douche bruinverlies en wat slierten (sorry voor details) en heb hele ochtend al ongibuikpijn... Geen heftige kramp maar het is wel goed aanwezig... Minder joh!
    Als dit maar goed gaat...maak mij best beetje zorgen weer... Pffff

19. MamaSmurf

Hey Berretje,

ohjee daar wordt je wel onzeker van! Maar meid dit hoeft niets te betekenen. Hoe moeilijk het ook is, blijf positief en probeer je wat af te leiden.

een hele dikke knuffel!

xxx

20. MamaSmurf

@ hier.... tja ik heb keel en oorpijn en ben nu op mijn werk. Heb ff een tussenuurtje dus even snel hier spieken. Ik heb vanochtend ook iets doms gedaan... snap ook niet helemaal wat mij bezielde en hoe ik op het idee gekomen ben maar ik heb dus getest. Hij was natuurlijk wit en mijn gevoel zegt me ook dat het niet raak is deze maand.... baal als een stekker. Heb sinds 2 uur ook een beetje rugpijn in mijn onderrug....tja, weer een ronde wachten vrees ik

xxx

Deel Deze Pagina