Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai karin!
    Dank voor je berichtje.. Maak mij best zorgen, maar doe rustig aan vandaag en we zien wel.. Als het mis gaat kan ik daar toch niks meer aan doen.. Dus dat is niet aan miij.. Ik doe rustig aan en probeer positief te denken (hoe moeilijk ook soms!)

Hmmm jij getest.. En wit.. Ja miss ook wel vroeg nog.. Ook dat zegt nog niks.. Kan vrijdag nog licht positief zijn pas natuurlijk... Geef nog niet op meis.. Ik had ook beetje rugpijn en ongipijn en dacht dst hrt ging komen.. Kan nog alle kanten op!

Geniet van je tussenuurtje en blijf nog even positief meis!!
    Kuskus

2. C78

C78 Niet meer actief

Berretje wat spannend! Hopelijk de innesteling, het is je namelijk zo gegund... Ik duim hard voor je mee!

Silsa, waarom vraag je niet of ze het nog een keer opnieuw doen? Ik heb ook 2x progesteron laten prikken omdat de 1e keer niet helemaal goed was.

3. C78

C78 Niet meer actief

Karin, het is ook nog vrij vroeg om te testen... Vrijdag gewoon nog een testje en tot die tijd de hoop nog niet opgeven hoor!

4. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, hoe gaat het nu met je? Is het alweer over of is het meer geworden?
    Heb je er zelf nog vertrouwen in of ben je op van de zenuwen?
    Het lijkt me zo naar die onzekerheid...

Dikke knuffel!

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!

Hier vandaag dagje ziek gemeld.. Zat in de auto en voelde mij er niet goed bij.. De buikpijn is met vlagen.. Maar rust is nooit verkeerd dacht ik zo, dus ik doe ff rustig aan.. Verder geen bruinverlies gehad ofzo en hele ochtend en middag liggen slapen.. Had het dus wel ff nodig..
    Lig nu ook lekker in bedje tv te kijken en heb dus met vlagen die buikpijn...vind dat wel super spannend hoor, maar goed het is gewoon afwachten. Dinsdag pas de echo, dus nog even geduld... In mijn achterhoofd hou ik gewoon goed dat t mis kan gaan, maar ook om mijzelf in te dekken denk ik...

Hoe is het met jou vandaag??

Silsa, ik zou ook gewoon om een 2de bloedtest vragen... Kan nooit kwaad toch.. En dan ff netjes de juiste hoeveelheden slikken...

-xxx-

6. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, groot gelijk dat je jezelf een dagje rust hebt gegeven!
    Goed dat je je gezondheid nu even voorrang geeft...
    Het blijft wel spannend zeg.
    Het lijkt me echt heel naar om mee te maken, vooral als het nu een 2e keer zou gebeuren. Bah!

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en je volgende week een goede echo hebt!

Hier verder niets te melden... ik heb mijn dag geloof ik niet helemaal. Ik ben erg verkouden en heb het druk op mijn werk. Tot overmaat van ramp heb ik nu 2 brandwondjes op mijn buik/borst. Dewi was ook niet helemaal lekker en moest overgeven terwijl ik de pan pasta af aan het gieten was. Mijn onderbewustzijn nam de verkeerde beslissing en ik liet de pan met heet water los...
    Mijn hoofd zit vol met spanningen voor de hsg en andere zwangerworden zaken. Op mijn werk moet er ook een beslissing genomen worden die mogelijk veel impact heeft. Ik kan alleen zelf niets anders doen dan wachten...

(heel verhaal, sorry!)

7. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Goede morgen allemaal,

@ Silsa, joepie je hebt je ei alweer gehad! Het aftellen is begonnen. Hoop dat je 12 dagen een pos test hebt! Ik zo als ik jou was ook vragen of ze nog een keertje je bloed willen onderzoeken

@ Berretje, hoe gaat het vandaag?

@ Mama van Dewi, ohjee wat een pechdag had je gister. Is Dewi alweer beter? Hoe gaat het met je brandwonden?

@ hier, gisteravond weer lekker oor en keelpijn gehad en had aan het begin van de avond ook ff geslapen. Vanacht ook een paar keer wakker geweest en om 6.00 al uit bed gegaan voor hot coldrex. Pijn is nu gelukkig minder maar blijf vandaag thuis. Hoop morgen weer fit te zijn aangezien ik morgen in 2 klassen en toets afneem. In mijn onderrug voel ik het ook weer trekken, ik wou dat het vrijdag/ zaterdag was en ik duidelijkheid had. Temp was vandaag weer ietsje hoger.

xxx

30ae9b Ovulation Charts

8. C78

C78 Niet meer actief

Je temperatuurkaartje ziet er mooi uit Karin!
    Hopelijk eind van de week een positieve test... Goed dat je nog een dagje thuis blijft.

Met Dewi gaat het gelukkig goed! Ik heb 2 nog rode plekjes over waar ik nu biogaas op heb gedaan...

Berretje, ik ben ook benieuwd hoe het nu gaat! Ik hoop dat het iets eenmaligs was...

Loopt jullie hoofd nu ook niet vaker over door al dat zwangerworden gedoe? Ik merk dat die van mij lang niet meer zo goed werkt en aardig overloopt. Maarja er komt ook zo'n drukke tijd aan. Eerst Dewi haar verjaardag, dan sinterklaas dan kerst en dan is het alweer 2011...

Fijne dag vandaag!

9. MamaSmurf

Ik ben er redelijk veel mee bezig, maar van de zomer was het erger. Ik merk wel dat ik af en toe een beetje boos wordt om de situatie... ik had over 2 maanden een gezonde baby kunnen hebben, zou eigenlijk al lang weer zwanger moeten zijn (vind ik), het voelt soms zo oneerlijk.... er is ook niemand met wie ik hierover praat, gelukkig heb ik jullie en daar ben ik ontzettend blij om!

xxx

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Karin en MamavanDewi, ik ken dat gevoel hoor, continu ermee bezig zijn. Had allang een baby van 5 maanden kunnen hebben, eind november is de tweede uitgerekende datum en dan straks in april weer dat gevoel..Zie ook links en rechts mensen me "inhalen", die al achter de kinderwagen lopen of met een dikke buik. Baal daar ook af en toe stevig van....

mamavandewi, Hoop dat het snel beter gaat met je brandwonden. Eventjes teveel in een minuut...hopelijk gaat het met Dewi ook alweer beter.

Karin, aftellen tot testen...die andere test maar gewoon vergeten, die was echt veel te vroeg..

Silsa, na ei duurt de tijd helemaal zo lang, vind je niet...

Hopelijk hier snel ongi of een eisprong te zien op FF, want dan weet ik ten minste weer waar ik ongeveer sta in de cyclus. Dit niets weten vind ik na MK nog het ergste...Ik hou van duidelijkheid...:);)

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Goedemorgen meiden!

het is zoooo frusterend, en ik was er ook zo mee bezig,...ennu nog steeds,...Vind alles eng, voel alles en wil gewoon dat het goed gaat....Konden we maar in de toekomst kijken he!
    Aanstaande zaterdag, de 13de, was mijn uitgerekende datum,....! Gelukkig is het voor die tijd weer raak, maar toch blijf ik met die datum bezig,...Dat kindje had ik graag gewild, en dat wil niet zeggen dat ik deze dan niet wil, want die is net zo welkom,...!

Hoop dat je vandaag weer een betere dag hebt mamavandewi,...en die brandwondjes, au!!! goed dat je dat gaas erop hebt gedaan, hou je het even goed in de gaten meis?? Je bent natuurlijk ook veel met volgende week bezig, logisch! dat is ook heel wat, en super spannend! maar probeer er nog niet teveel aan te denken,.....hoe moeilijk het ook is....

Karin, ook een dagje thuis,..hier ook nog hoor,...neem je tijd en rust,...en hopelijk heb je vrijdag een positieve test in handen,....!! Ik duim voor je meis!

Hier dus nog thuis,....ik ben zo loom, moe en hangerig,...als ik te snel op sta draai ik en als ik maar 1 trap loop sta ik al te hijgen,....hahaha handig!
    komt ook omdat ik weinig doe, dus dan wordt je ook moe,...
    mijn buik is nog met vlagen,...dat blijft op de 1 of andere manier,...en het zal erbij horen, maar ik vind het toch wel beetje spannend/eng....
    Ik leef echt naar dinsdag toe,..maar weet zeker dat als het een goede echo is, ik daarna direct weer naar de volgende echo toeleef want ik wil gewoon die zekerheid,..zit volgende week pas op 8 weken, dus moet er dan nog zeker 4 om voorbij die 12 weken te komen,...pfff te spannend gewoon!

nou meiden, ik ga even een wasje erin doen (dat is 2 trappen op! haha)

Rustig aan vandaag !!

kuskus

12. C78

C78 Niet meer actief

MVL, hopelijk heb je inderdaad snel weer een cyclus en kun je de mk weer achter je laten!

Berretje, ik kan me voorstellen dat het gewoon spannend blijft! Neem lekker de tijd en zorg dat je niet te veel doet, je lichaam moet weer wennen dat er iets vreemds in groeit en dat kost energie.

Ik ben heerlijk even de stad in geweest en naar de kapper geweest! De papa van Dewi was namelijk ook een dagje thuis...
    Gelijk nog wat verjaardags en sint inkopen geregeld :D

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Oh heerlijk ff de stadd in en naar t kappertje.. Je hebt t verdiend! Ff lekker jezelf verwent!
    Jaja dewi ook alweer bijna jarig, leuk hoor! Heeft ze er zelf al zin in ;)

Ik doe idd lekker ff rustig aan.. En nog ben ik moe en loom dus ik kan t wel ff gebruiken...

Geniet van je dagje ook met papavandewi thuis ;)

Kus

14. MamaSmurf

@ Mama van Dewi... heerlijk hoor om af en toe naar de kapper te gaan. Tevreden met het resultaat? Wat voor kapsel heb je nu. Lijkt me ook erg leuk om voor je kindje cadeautjes te kopen. Mijn vriend heeft een dochtertje en vonden het ook altijd leuk om speelgoed + kleding voor haar te kopen.

@ Berretje, wijs dat je even de tijd en rust neemt... hoop voor je dat je snel weer wat energie hebt zodat je ook lekker de stad in kunt.

@ hier... nog steeds last van mijn keel + oren. Gister voelde ik mijn linker ook voornamelijk, nu dus mijn rechter. Conclusie: morgen voel ik ze allebei niet meer :p ;) hahahaha
    Vandaag alweer dag 28... het schiet lekker op. Laatste 2 cylclussen werd ik 11 dagen na mijn ei ongesteld... zou dus vrijdag moeten zijn. Vanmiddag had ik het toch even moeilijk... morgen is het 5 maanden geleden dat ik mijn curretage had. Ben bang dat ik nu voor het eerst ga huilen als ik ongesteld word. Afgelopen maanden kon ik het goed handelen, maar deze maand dus niet... maar goed, we wachten het nog even af.

Truste alvast!

xxx

15. C78

C78 Niet meer actief

Karin ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt! Ik heb vaak genoeg gehuild als ik weer eens ongesteld werd....
    Veel beterschap voor je keel en oren en we duimen nog even verder!

16. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!

Hoe gaat het met jullie vandaag? Ikke lig hier weer mega beroerd in bed.. Ik heb honger en als ik iets eet ben ik megaaa misselijk.. Op t randje maar het komt er niet uit.. Vreselijk! Dan weer honger gevoel.. Als ik opsta ben ik aan het draaien... Ik ben loom en moe.. Heb ongi buikpijn met vlagen... Jeetje horen jullie mij klagen.. Sorry! Ik ben ook blij hoor (en stiekem ook heel bang) maar zooo beroerd.. Drama! Probeer maar weer ffies te slapen want dan voel ik t niet... Sorry voor mijn geklaag meiden!

Karin.. Ik duim voor je hoor!! Spannende dag morgen!!!

Kuskus

17. MamaSmurf

Hoi hoi

hier nog geen voortekens van de ongi. Alleen gister tijdens het klussen voelde het even onprettig (soort van buispierpijn achtig iets) dus was even bang dat ik vanochtend ongi zou worden. Temp nog steeds hoog (37.0) Weet niet of ik morgenochtend of pas zaterdagochtend ga testen (had vanochtend al testdrang maar ben ook bang voor een witte test morgen en moet daarna werken dus weet niet wat het slimste is om te doen)

@ Berretje, vervelend al die klachten. hoop dat je je snel beter voelt (en nee je zeurt niet hoor meid!)

xxx

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Je temp is nog mooi hoog karin.. Spannend hoor! En tja wanneer testen.. Miss wachten tot zaterdag? Fijner voor jezelf en miss samen met je vriend..? maar wachten is miss ook moeilijk..
    Succes meis.. Blijf voor je duimen!

Kus

19. C78

C78 Niet meer actief

Karin, wat spannend!!!
    Ik hoop dat je ook positief test...

Berretje, balen dat je je zo rot voelt! Nog een even vol houden en dan weer een nieuwe echo... spannend hoor!
    Ik zeg nu dat ik er ook alle misselijkheid voor over zal hebben, maar als het zover is klaag ik ook vast ;) Het is natuurlijk helemaal niet leuk de hele dag beroert te zijn!
    Sterkte...

20. MamaSmurf

Goede avond,

nou hier blijft het idd spannend (maar ben toch bang ongesteld te worden; heb er nog niet echte aanwijzingen voor; hmmm maar heb ook geen aanwijzingen voor een zwangerschap) denk dat ik zaterdag pas ga testen.
    vandaag alweer 10 dagen na ei. Afgelopen 2 maanden werd ik op dag 11 ongi. Zou ik dag 12 halen zonder ongesteld te worden? 8)

xxx

Deel Deze Pagina