wat lief van je! Hoop echt dat ik je mag volgen! wil ook zo graag een kindje kon ik maar in de toekomst kijken... of een tijdreis maken hahahaha! truste allemaal en Berretje, ik hoop dat je je morgen wat beter voelt!
En karin meis... Hoe is het met je?? Mamavandewi... Ben je al veel met volgende week bezig?? Of herinner ik je er nu aan.. Sorry!! Eerst lekker weekend vieren meis... Is je man vrij? Gaat hij mee? Kuss
Hey meiden, hier alles nog rustig. ben nog "schoon" en nog geen voorteken van ongi. Voel het alleen een beetje "trekken"in mijn onderrug. Waar zou dat op duiden? Denk dat ik pas morgen ga testen. Temp vandaag 37.1 xxx
Oh meis.. Goede temp!! Super spannend! Hoe vroeg ga je morgen testen..?? En ff melden he hahah Hoe is je gevoel erover?? Jeetje meis, ik hoop het zooooo voor je! Dan gaat het goed op het forum.. Dan volgen Silsa en mamavandewi ons hopelijk snel... Jeetje vind het gewoon spannender dan bij mijzelf.. Haha heb echt zoiets van ga testen meis! Hahahaha Ik blijf duimen!! Kusss
hahahaha! gister had ik er geen goed gevoel over... was 'smiddags wel ff misselijk maar dat kwam denk ik door de honger. (Nu weer dus zo maar snel naar huis en wat eten ) gistermiddag enorme testdrang, vandaag ben ik redelijk relaxt. Ben gewoon bang dat ie weer wit is net als dinsdag. Ook al was dat te vroeg... en dan denk ik ook weer... stel nou dat mijn ei later was, of stel nou dat ik nu ineens niet 11 dagen na mijn ei ongesteld moet worden zoals de laatste 2 maanden maar dat het nu dus 13 dagen na mijn ei moet gebeuren volgens mijn lichaam. Ow zucht... hoe gek kun je jezelf maken! Vind het ook ontzettend spannend. Wil gewoon zo graag. Gister was het 5 maanden geleden dat mijn curretage was... zo lang geleden alweer en niet zwanger! Zucht.. hoop dat ik het wel voor januari ben anders is het wel erg zuur aangezien ik dan uitgerekend zou zijn geweest! Hoe gaat het met jou vandaag? nog erg misselijk? xxx
Haihai! Hier ook elke keer honger en misselijk hoor.. Dus miss is het een goed teken... En tja ineens later ongi dan 11 dagen na ei.. Je weet het nooit, maar daar gaan we niet vanuit.. Een witte test is echt heel rot, daarom durfde ik ook niet te testen haha... Maar de vraag is, hoelang kun je wachten 5 maanden geleden je curretage.. Rot he om daar over te denken! Mijn eerste 7 maanden geleden en 2de 5 maanden... Morgen 13 nov was mijn uitgerekende datum.. Miss had ik nu al een kleintje in mijn armen gehad.. Pfff.. Maar gelukkig voor die tijd (net aan) weer raak! Maar toch denk ik er veel aan...maar goed, we moeten verder he meiden... Jeetje super spannend! Hoop echt op een positest morgen (als je test morgen ) Rustig aan meis en niet testen als je nog niet durft...!! Kusss
Hier trouwens nog steeds beroerd hihi.. Probeer er maar om te lachen Lig lekker in bedje nu,... Verveel mij rot en heb nergens zin in... Zo weer even proberen te slapen, dan voel ik het minst en daarna ff lekker badderen... Vanvaond komt schoonouders en hebben we chocolaatjes met blauwe en roze muisjes... Even vertellen.. Vorig weekend mijnes al vertelt.. Kon mijn mond echt niet houden tegen mijn ouders hihi... Nou meiden.. Fijne dag!! Kuskus
Karin,wat is je temperatuur nog mooi hoog! Hopelijk heb je morgen dan ook echt een positieve test in handen... Ik duim hard voor je mee Kun je nog wel wachten??? (ik ben in elk geval al wel nieuwsgierig hoor ) Berretje, vervelend dat je nog misselijk bent. Dewi klaagde ook al de hele week over buikpijn en had dinsdag natuurlijk al een keer gespuugd. Vandaag kon ik haar van het kdv halen omdat ze 2x had gespuugd vanmorgen. Ze ligt nu lekker op bed dus heb ik even een extra middagje thuis om lekker wat voor mezelf te doen! Ik hoop wel dat je je snel weer wat beter gaat voelen. Het is niets om zo beroerd te zijn... Ik ben inderdaad behoorlijk zenuwachtig voor volgende week! De papa van Dewi heeft gelukkig vrij gekregen en gaat met me mee. Wie weet hebben ze ook gelijk zijn nieuwe uitslag al binnnen. Hij heeft afgelopen week een 2e potje ingelevert om te kijken of het nu wel in orde is. Ik hoop wel dat we daarna iets van een behandeling ofzo kunnen starten. Als ik niet elke maand een eisprong heb schiet het zwanger worden zeker niet op. Ik heb pas rust al ik een positieve test in mijn handen heb!
hallo allemaal, bedankt voor het duimen. Helaas heeft het niet geholpen. Ging na het avondeten nog vrolijk naar de wc maar helaas zag ik bij het vegen bloed. Het zal morgen wel doorzetten. Is dan vandaag de 1e dag van mijn nieuwe cyclus? Ben er toch best van slag van. Je houd er rekening mee... weet dat de kans groot is maar deze ronde sloeg het toch in als een bom. Afgelopen maanden kon ik er goed mee omgaan, dacht "ach, volgende ronde dan maar" maar deze keer werd ik er toch erg verdrietig van. Mijn vriend en ik zijn vanavond maar de stad in gegaan... ff een beetje shoppen. fijne avond nog allemaal! tja en op naar de volgende ronde dan maar.... zucht! xxx
Balen Karin!! We hadden zulke goede hoop met je nog hoge temperatuur, echt K*T weer. Toch weer zo onverwacht nu. Ik ken het gevoel dat je hebt ook... de ene maand kan ik er ook wat beter mee omgaan dan de andere. Het blijft gewoon rot. Ik schreef het laatst ook al, ik heb vaak genoeg gehuild als ik weer ongesteld was geworden.
Ik zie trouwens dat de afgelopen keren jouw temperatuur ook pas daalde toen je al ongesteld was... dan zie je het niet echt aankomen van te voren. Silsa, hoe is het met jou??
bij mij dus de eerste keer dat ik er minder tegen kan.... heb gelukkig nu heerlijke chocolaatjes 8) hahahaha! lekker al die calorieën maar ehm... zou jij vandaag als 1e dag nemen? was alleen nog na het eten bij het vegen zeg maar.... net weer schoon
Hai Karin! Sorry dat ik nu pas reageer...!! Heh verdomme!! K*t k*t k*t!! Ik weet heel goed hoe je je voelt en een potje huilen kan ook wel eens opluchten meis! Ik had ook zulke goede hoop en je temp was zo netjes!! Ik hoop dat t niet doorzet en het gewoon ff iets was en meer niet... Sterkte meis!! Verwen jezelf! Dikke knuf voor jou! Zou vandaag wel als eerste dag doen als t doorzet...of miss niet als het morgen pas echt komt...? Aan mij heb je niks.. Sorry!
Ik zou inderdaad vandaag ook wel als 1e dag tellen... Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet zo veel uit, het scheelt maar een dag. Maar ik tel het eerste begin altijd als begin! Dikke knuffel!! (en geniet van je chocola)
bedankt voor jullie berichtjes... morgen maar een nieuwe banner maken. Ga nu naar mijn bedje toe en met mijn vriendje knuffelen. Truste allemaal! xxx
Pfff zo moe elke dag en nu kan ik niet slapen.. Kwamen gewoon allemaal zinnen omhoog borrelen... Net dit in bedje op telefoon getypt, ben nooit zo van de gedichtjes maar dit kwam gewoon zo in mij op... Vreemd!! Oh wat waren wij blij... Van dat kleine wondertje dat groeide in mij.. Je bleef helaas niet lang Jij was zo welkom, jij! We noemden je Milie, van millimeter.. Zo zagen we je eerst, maar later werd dat beter.. Op een aantal echo's mochten wij jou zien Maar jou hartje was gestopt, dat werd nooit meer beter! De 12 weken heb je net niet mogen halen.. Daar kunnen wij nog steeds flink van balen.. Toch hebben we jou duidelijk gezien Konden we jou niet terughalen? Nu groeit er een nieuw wondertje in mij.. En natuurlijk zijn wij weer ontzettend blij.. Ook super spannend allemaal Blijf jij wel bij mij? Maar Milie, jou vergeten doen we niet.. En weten dat jij ons van boven ziet.. We zullen altijd aan je denken Ookal doet dat veel verdriet Wil jij over je broertje/zusje waken..? En daar een gezonde en sterke baby van maken...? We zullen je eeuwig dankbaar zijn Dat zal ons ontzettend raken Lieve Milie het gaat je goed daar boven Papa en mama vergeten je nooit! Dat moet je geloven! Onze ster aan de hemel dat ben jij We zullen jou lichtje nooit meer doven! Zo dat is eruit.. En nu mijn koppie leegmaken en proberen te slapen... Truste meiden! Kus
Goede morgen, @ Berretje, hoop dat je alsnog snel in slaap gevallen bent! Ik had ook een periode waarin ik ineens hele gedichten kon maken in mijn hoofd terwijl ik dat daarvoor nog nooit had. Maar wel prachtig dat je je gevoelens zo mooi kunt verwerken. @ hier... nouja, zag toch met het vegen gister aan het begin van de avond bloed. Later op de avond niet meer. Vanochtend ook al 2 keer naar de wc geweest en weer schoon. Tja als ik toch ongesteld moet worden laat het dan ook maar goed doorzetten. Heb ook een beetje pijn in mijn onderrug. xxx