Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

Gisteravond nega test, vriend was zo nieuwsgierig dat ik het niet kon laten. Niets te zien. Werd ook even bevestigd vanmorgen met temp dip en nu ook ongi. Shit shit shit, baal er deze keer heel hard van, kreeg wel een beetje hoop. Nu de hele dag lesgeven, wel leuke afleiding gelukkig.

@mavandewi, wat gaaf die taartjes, super leuk! Werkt wel inspirerend,wie weet ga ik er de volgende keer ook wat van maken.

@Karin, balen dat je zo druk was en je niet goed voelde. Word het nu iets rustiger? En voel je je al iets beter?

@berretje, gaaf zeg met z'n tweeën zwanger. Dat je je mond kon houden, dat had ik echt niet gekund. Nog 4weekjes en dan ben je de spannendste periode door. Komt vast goed meis. Houd vertrouwen.

Liefs,
    Sil

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ohhh silsa.. Verdomme!! Ik had zulke goede hoop voor je meis!! Wat een rotdag voor jou zeg!!! Gelukkig moest je lesgeven en kon je gedachten op die zaken hebben.. Maar wel zooo rot zeg!!
    Nou meis, verwen jezelf even lekker.. Komende maand is voor jou!! En karin!! En mamavandewi!!
    Dikke knuffel voor jullie allemaal meiden!!
    Kusss

3. C78

C78 Niet meer actief

Silsa, Wat ernorm balen dat je nu weer ongi bent geworden! Dikke knuffel!!

Karin, hoe gaat het met jou?

4. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hey meiden

@ Silsa, wat ontzettend balen! Vreselijk, ken het gevoel. Wordt nu toch tijd dat het bij ons allemaal raak is! Zucht... vind het ontzettend rot voor je!

@ hier alles ok. Ontzettend drukke dagen, elke dag tot 17.15 rapportvergadering. Soms ontzettend saai omdat ik vaak clusterklassen heb (dus uit alle havo 4 klassen een aantal leerlingen bij elkaar die het vak gekozen hebben) Soms zit ik dus bij een klas voor 2 leerlingen :p Gelukkig heb ik ook klassen waar de hele klas mijn vak volgt.
    Temperatuur vanochtend gedaald. Vorige keer ook op dag 12 en op dag 19 ei dus ben benieuwd of het weer zo gaat.

xxx

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Fijn weekendje weg mamavandewi!!

Kus

6. C78

C78 Niet meer actief

Jaaa dank je wel!

7. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Meiden.. Hoe gaat het met jullie???
    Leuk weekend voor de boeg??
    Ik ga lekker weinig doen dit weekend... Lekker ff relaxen, ben kapot!!

Kuskus

8. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

Beetje rot dagen achter de rug, maar.... vandaag reisje geboekt naar Egypte, we vertrekken donderdag, heerlijk, 8 daagjes zon en mooie dingen bekijken.

Zometeen snel paspoorten aanvragen en dan lekker een hapje eten in de stad.

@Mamavandewi, fijn weekend in Zeeland, geniet ervan!

@Berretje, heerlijk, rustig aan doen een weekendje! Hopelijk voel je je wat beter.

@Karin, ook de kans om even bij te komen van de drukte? Hoop het voor je.

Ik heb nog steeds brandende tepels.... normaal nooit bij of voor ongi. Heb nog geen last gehad van de zijkant van m'n borsten dat heb ik juist altijd. Blijf het bizar vinden hoe die klachten telkens wijzigen sinds de mk's.

Fijn weekend allemaal,
    Liefs,
    Sil

9. MamaSmurf

Hallo allemaal,

hoe was jullie weekend? Lekker uitgerust?

@ Mama van Dewi, ik hoop dat je een leuk weekend gehad hebt. Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?

@ berretje, voel je je al wat minder ziek?

@ silsa, ow wat heerlijk dat jullie lekker op vakantie gaan. In Egypte is het vast stukken warmer dan hier :p

@ hier... gister lekker dagje gewinkeld met mijn vriend. Vandaag eventjes gewerkt en vanmiddag nog maar even de stad in. Vriend heeft een Xbox gekocht en die gaan we zo maar lekker uittesten.

xxx

10. MamaSmurf

goede morgen,

wat is het hier rustig. Jullie zijn vast allemaal druk aan het werk. Ik heb nu een tussenuurtje. Heb trouwens gister en vandaag veel pijn/steken in mijn linker zij. Hebben jullie daar ook weleens last van gehad? Vraag me af wat het kan zijn. Eierstok? Darmen?

Hoe gaat het met jullie vandaag? Wat een weer he. En het wordt de komende dagen nog veel kouder.

Fijne dag allemaal!

xxx

11. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!!

Hele weekend niet bericht.. Sorry!
    Hebben weinig gedaan van t weekend en ben nog steeds zooo moe!
    Misselijkheid gaat stukken beter! Maar dat maakt mij ook weer bang... Ik zit heeel erg in de zenuwen voor de echo woensdag.. Vorige keer waren ook de echos ervoor elke keer goed en ineens foute boel.. Heb er ook zo een rot voorgevoel over.. Maar goed, we zullen zien...

Silsa meid wat heerlijk even naar egypte! Groot gelijk! Heerlijk meis! Lekker genieten jullie, heb je verdient!!

Karin.. Jij ook lekker weekend gehad.. Veel geshopt lees ik haha... Steken in zij had ik elke keer rond eisprong.. En na de miskraam ook elke keer tijd voor ei... Hoe is je temp?? Geen ovutesten toch?

Nou meiden... Doe rustig aan weer van de week! Ik laat jullie weten over de echo woensdag.. Duimen jullie voor mij??? Pffff te spannend! Voel mij ineens zo goed, op moe zijn na dat ik daar zo bang van wordt!

Verder hele drukke week..met lange dagen en vergaderingen.. Laat thuis...balen!!

Kuskus

12. C78

C78 Niet meer actief

Silsa, wat lekker nu even 8 daagjes naar Egypte!!! Heerlijk zeg :D

Berretje, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent... nog een paar daagjes in spanning!

13. C78

C78 Niet meer actief

Het kan inderdaad je eisprong zijn!

Het is zeker erg koud. We hadden van het weekend de verwarming uitgezet en het was dus best koud toen we terug kwamen.
    Het was trouwens erg gezellig in Zeeland. We hadden inderdaad sneeuw op het strand! Dewi heeft zich ook prima vermaakt met de andere kindjes. Ze is alleen weer ziek geworden...

Ik heb vrijdag en vandaag weer bloed laten prikken, morgenmiddag weer de uitslag, ik ben benieuwd!

X

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Goedemorgen meiden!

Mamavandewi.. Lekker weekend gehad zie ik.. Leuk hoor! Balen dat Demi ziek geworden is.. Was nog niet uit haar lichaam dus...zijn ook zo vatbaar met dit weer he...
    Karin,.. Hoe is het vandaag? Was het je ei??
    Silsa.. Bijna donderdag!! Ben jaloers man, lekker naar egypte! Wow!
    Welke plaats ga je? Wij zijn in Mei geweest...

Hier gaat t goed.. Amper misselijk! Beter! Alleen daarvan heb ik wel schrik voor morgen... Raar maar het voelt gewoon niet goed... Miss dus ook zelfbescherming, miss voorgevoel... Miss instinct... Maar als ik hier thuis zeg dat t niet goed voelt dan zeggen ze dat het aan mij ligt en mij geen zorgen moet maken.. Maar toch..
    Weer rot geslapen vannacht.. En ik was zooooo moe!! Nu nog steeds moe en zo weer aan het werk.. De weg op met die rotsneeuw! Nou ja is leuk als je niet hoeft te werken en ver rijden hahaha

Nou meiden.. Genoeg gezeurt....sorry!
    Fijne dag vandaag!!
    Kuskusss

15. MamaSmurf

Hallo allemaal.

@ mama van dewi; hoe gaat het met Dewi? Is ze al beter? Hoe was de uitslag?

@ berretje; wat fijn dat je minder misselijk bent en ik snap je onzekerheid. Mocht het hier ooit nog raak zijn dan zal ik net zo stressen als jij nu doet. Spannend! Morgen weer een echo. hoe laat heb je die? Hou de moed erin! De kans dat het mis gaat is immers stukken kleiner dan dat het goed gaat en bij jou gaat het deze keer gewoon goed!!! dikke knuffel!

@ Silsa; hoe gaat het nu met jou? voel je je al wat beter?

@ hier...temperatuur is gestegen. Ei is dus waarschijnlijk geweest. Het zal deze maand wel weer niet raak zijn... het is een gevoel. Heb de laatste dagen erg veel verdriet om mijn miskraam. Het houdt mij flink bezig, zelfs in mijn dromen. wanneer stopt die pijn... zucht! zit er even doorheen

xxx

16. C78

C78 Niet meer actief

Karin, vervelend dat je er weer even doorheen zit nu. Ik heb zelf ook een beetje een telleurgesteld gevoel de laatste tijd. Ik twijfel ook of ik me niet beter op iets anders kan gaan richten en niet meer zo op mijn zwangerschapswens... Moeilijk!

Berretje, Spannend! Hopelijk heb je zo weer een hele mooie echo. Heel veel sterkte meid!! Nog even en dan is die magische 12 weken grens ook al voorbij... Dikke knuffel!

Hier weer niet echt goed nieuws. Gister alweer ongesteld geworden. Ook had ik weer de assistente aan de telefoon, ze had de uitslag met de gyn besproken. Mijn progesteron was weer te laag. Hij had aan haar doorgegeven dat we het nog maar eerst weer een maand of 2 a 3 moesten proberen en dat ik dan misschien vanzelf een eisprong zou krijgen als ik nog meer afviel. Ze zei dat ze vaak weer wat maanden afwachten na een HSG. Toen vroeg ik wat het nut was van afwachten als ik toch geen eisprong had. Tja, daar had ze ook geen antwoord op...
    Als het goed is wordt ik nu vanmiddag weer door haar of de gyn terug gebeld. Deze maand zal het dan dus nu sowieso niets meer worden.
    Ik wil ook niet nog weer 3 maanden wachten. Ik wordt er erg verdietig van...

17. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Meiden!!

De echo gehad vandaag.. Moest daarna direct racen naar een vergadering dus kon helaas niet eerder berichten..

De echo was mooi!! Alles was goed.. Loop nu 2 dagen voor maar vorige keer zeiden ze 4 dagen maar omdat de kleine wurm nu helemaal opgekruld lag konden ze moeilijk meten...

We vroegen aan de echoscopiste of ze gelijk wilde aangeven of het er goed uitzag want we waren erg bang.. Zet de dat apparaat op mijn buik.. Steekt die kleine een hand op.. Echt zo van hallooo ik zie jullie wel hoor.. Echt geweldig!
    Hartje klopte heel mooi, armen en beentjes gezien en ook die lekker bewegen... Wow wat geweldig zeg!!
    Morgen gesprek met de gyn in ziekenhuis ( wordt miss mijn verloskundige) en dan ook bloedprikken voor de nekplooimeting... Over 2 weken de meting.. Ook weer spannend!
    Jeetje ik vond t zooo mooi!!tuurlijk zit ik nog wel in spanning, logisch.. Heb ook buikpijnen dus morgen ff vragen maar ik moet ook positief zien te denken.. En alles zag er netjes uit dus ga ik ff van genieten..

Ik vind het wel lastig om te vertellen.. Ik wil jullie ook zo graag zwanger zien! Ik gun t jullie ook zo!!
    En dan ook nog een rotdag voor karin.. Zo rotgevoel he meis!!! Ik kan ook niks zeggen om je beter te laten voelen, sorry!! Ik denk aan jullie, dat sowieso he meiden!!

Hele dikke knuffel voor jullie en ik duim echt mega hart voor allen!!
    Dikke knufff

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    En mamavandewi.. Laat je niet afschepen.. Volgens mij zijn er pillen om een eisprong op te wekken.. Collega van mijn vriend ook gehad.. Waren ook lang bezig en ineens hup zwanger.. Kindje zelfs van de week geboren.. Dus kleine moeite om die pillen te geven lijkt mij?? Laat je niet wegsturen hoor meis! Kusss

19. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, wat fijn dat het er goed uit zag!!! Er zal wel een enorme last van je schouders gevallen zijn vandaag.
    Ik gun het je van harte hoor, je hebt ook geen makkelijke weg gehad, dus geen paniek, ik ben juist erg blij voor je :D

De gyn of assitente hebben niet meer gebeld vandaag. Morgen zal ik zelf dus maar weer even aan de bel trekken. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en wat ik kan verwachten... Als ze er een meer jaren plan van maken ga ik naar de HA om te overleggen of we niet ergens anders naartoe kunnen!.
    Morgen hopelijk dus weer meer nieuws...

20. MamaSmurf

Hallo allemaal,

@ Berretje; wat een opluchting dat de echo weer goed was. We gunnen het je allemaal van harte hoor! Onze tijd komt vast ook nog wel

@ Mama van Dewi; balen dat de uitslag tegen viel en je alweer ongesteld geworden bent. Wat slordig dat ze je vandaag niet meer gebeld hebben. Nu moet jij er weer achteraan. Ik hoop dat ze je snel willen helpen.

@ Silsa; alvast een hele fijne vakantie. Geniet ervan!

@ hier... volgens mij (uhm volgens mijn temp. kaartje) is mijn ei deze ronde 3 dagen eerder geweest. Dat zou dus betekenen dat mijn cyclus deze maand mar 27 dagen heeft een volgende week donderdag mijn NOD is ipv zondag over een week. hebben de dag zelf en de dag ervoor geklust dus wie weet. Maarja, probeer er maar weinig bij stil te staan. Waarschijnlijk word ik toch weer gewoon ongesteld.

slaap lekker allemaal!

xxx

Deel Deze Pagina