Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Karin, je ei is duidelijk geweest nu inderdaad!
    Nu dus weer afwachten tot het einde van de maand...

Berretje, hoe gaat het nu met je?

Silsa, hoe is het met jou???

Ik heb niet meer gebeld en ben ook niet meer gebeld.
    Ik bel over een tijdje wel weer. Ik heb me er maar bij neergelegd, december wordt gewoon lekker een rust maand. We gaan gewoon lekker genieten van de feestdagen enzo en dan zien we volgende maand wel weer verder.
    Ik was erg telleurgesteld. Je leest hier zoveel verhalen van meiden die na 2 of 3 bezoeken aan de gyn al medicijnen krijgen of zelfs al IUI...
    Ik had op een niet zo'n groot leeftijdsverschil gehoopt tussen mijn kindjes. Aan de andere kant, Dewi is dol op kleine kindjes. Ik weet zeker dat ook als ze straks ouder is ze het erg leuk zal vinden om te helpen. Speelkameraadjes zullen het niet meer worden, maar dat hoeft ook niet als er niet veel verschil tussen zit.
    Ik heb tot nu toe ook nog niet getemperatuurd, ik kijk wel of ik dat wel of niet ga doen nog deze maand. Een pauze lijkt me wel wat, maar ik zou het ook graag willen weten of ik nu wel een eisprong heb of niet...

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!

Silsa lekker op vakantie! Goed zo meis en dat terwijl t hier mega sneeuwt nu!

Karin.. Goed op tijd geklust dus.. Wie weet.. Stiemen wel hoop houden, maar nergens vanuit gaan... Maar ik hoop t wel voor je meis!

Mamavandewi belachelijk dat ze niet terug gebeld hebben.. Zo niet netjes!!! En tja je kunt dan 2 dingen doen.. Boos terugbellen (had ik denk gedaan) en aan de andere kant kun je er ff zo klaar mee zijn...!
    Vind het zo rot voor je...!
    Waarom geven ze geen pillen om je eisprong op te wekken...! Grrr
    Ook voor jou wil ik t zo graag!!

Hier gaat t wel ok.. Nog steeds zo moe.. Door de week gaat het stukken beter maar elke avond wel rustig aan en weekend heb ik nodig om bij te slapen.. Misselijkheid is verdwenen gelukkig.. Wel beetje als ik niet op tijd eet, dus dat probeer ik goed bij te houden..
    Verder zijn de zorgen er natuurlijk weer... Echo was mooi, maar dat was voor de MA ook.. Dus we zien het over ze weken bij de nekplooimeting wel... Ook spannend allemaal...

Wilde vandaag lekker de deur uit maar het sneeuwt als een gek en vriend en ouders hebben liever dat ik thuis blijf.. Hmmmm laten we dat dan maar doen.. Maar wel saai..
    Ga maar ff cake bakken ofzo.. Je moet wat he..

Jullie nog leuke plannen dit weekend? Sinterklaas vieren?
    Wij doen er niet aan.. Morgen lekker samen eten en dan is het genoeg hahaha

Fijn weekend!

Kuskus

3. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

@ Mama van Dewi; misschien is het idd wel beter om even wat rust te nemen. Er zit tussen mij en mijn zusjes ook flink wat leefdtijdsverschil, 4 + 8 jaar. Heb er nooit problemen mee gehad, maar snap wel dat je ze graag wel dichter op elkaar zou willen hoor.

@ Berretje, heerlijk dat je niet meer misselijk bent, hopelijk ben je binnenkort ook minder moe! Is je cake lekker geworden? krijg ook wel trek in een lekkere verse cake :D

@ hier, hmmm volgens mij heb ik alweer (3x keer dit jaar) een blaasontsteking. Deze keer niet naar de huisarts geweest. Anders zou ik alweer een antibioticakuur krijgen. Daar heb ik weinig zin in. Is toch ook niet goed zo vaak. Dus lekker aan de cranberrypilletjes, veel aan het drinken en sinaasappels aan het persen (zuur schijnt goed te zijn). Mijn banner loopt waarschijnlijk 3 dagen voor aangezien mijn ei 3 dagen eerder dan normaal is. Deze keer dus een cyclus van 27 dagen. As donderdag dus al NOD.
    Dit weekend lekker rustig. Vandaag schoongemaakt en boodschappen gedaan. Morgen kerstboom optuigen, kerstkaarten schrijven (lekker vroeg dit jaar je weet maar nooit wanneer ze weer gaan staken) en tutten in huis. Misschien dat ik ook nog muffins ga bakken.

xxx

4. C78

C78 Niet meer actief

Wij hebben heerlijk het hele weekend sint gevierd. Gister met vrienden en vandaag met familie. Dewi was helemaal blij met haar baby born pop...

Karin, je bent er wel snel bij hoor dit jaar met een boom en de kaarten. Ik zal trouwens nog even op je pb reageren. Ik vind de kaartjes wel een leuk idee! Ik heb met jullie zoveel gedeeld dit jaar... een kaartje kan dan ook best :D
    Balen dat je weer een blaasontsteking hebt. Volgens mij blijft dat snel terug keren als je er gevoelig voor bent! Hopelijk helpen je middeltjes. Ab elke keer is inderdaad niet zo goed.
    Dewi heeft nu ook haar 1e kuurtje gekregen. Ze is al ziek sinds vorige week zondag. Ze heeft de hele week bijna alleen maar geslapen en eet en drinkt weinig. Ze heeft nu sinds vrijdag antibiotica en ze lijkt er nu al positief op te reageren. Hopelijk eet en drinkt ze snel al weer wat meer (ze heeft niet echt veel over zeg maar, ze weegt net 12 kilo).

Berretje, je kunt inderdaad maar beter binnen blijven! Het lijkt me ook gewoon spannend blijven hoor. Bij Dewi had ik geen mk gehad of zo, maar toch bleef het al die tijd al spannend. Ik denk dat het nu je meer weet wat er mis kan gaan je het nog spannender vind.
    Laat je wel de nekplooimeting en combinatie test doen? We hebben dat bij Dewi niet laten doen en ik denk ook niet het een 2e zwangerschap wel te doen...

Hier verder nog niet echt nieuws... Ik ben niet meer ongesteld en ga vanaf morgen toch weer temperaturen. Ik moet toch ook aan mijn tempkaartjes in elk geval kunnen zien of ik een goed ei heb gehad of niet. Mijn temperatuur ging wel elke keer even een beetje omhoog maar na 2 dagen begon hij elke keer op en neer te gaan. Verder blijven we maar regelmatig oefenen, wie weet lukt het toch gewoon zodra ik weer een keer een ei heb!

Fijne avond!

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Goedemorgen meiden!

Zo karin.. Staat de boom?? Hopelijk is je blaasontsteking snel over... Niet prettig zeg!! Donderdag al je nod... Lijkt ineens snel te gaan... Ik duim zooooo hard voor jou!! Heb er zere duimen van!!

Mamavanndewi.. Lekker sint gevierd! Leuk!
    Die kids worden ook zo verwend he!!
    Ook voor jou duim ik op een mooi ei en gewoon ineens spontaan zwanger... Ik weet niet waarom, maar denk dat dat toch ineens gebeurd bij jou...(Raar he!)

Hier lekker relax weekendje gehad... Alleen wat stress gisteravond..
    Mijn nichtje heeft de 5de ziekte en als je dat op wikipedia opzoekt en kijkt bij zwangerschap wordt je niet vrolijk..
    Het kan in 1ste trimester fataal voor foetus zijn en daarna ook!!
    Oftewel ik moet achterhalen of ik t vroeger gehad heb... Dan heb ik antistoffen... Heb ik t niet gehad is t gevaarlijk voor mij...
    Mijn moeder heeft mijn nichtje gewoon gezien en ik mijn moeder van de week ook vaak.. Wat gepaard gaat met knufel en kus dus besmettelijk!!
    Ik zit dan ineens toch ff in de rats want wil niet dat het hier fout gaat en al zeker niet daardoor...
    Vandaag drukke dag met vergaderingen enzo, maar toch stiekem tussendoor ziekenhuis bellen en hopelijk kunnen ze mijn bloed testen..daaruit kunnen ze opmaken of ik antistoffen ertegen heb...
    Nou ja.. We zien wel weer... Dat gedoe elke keer...!! Pffffff

Fijne dag meiden!

Kuskus

6. MamaSmurf

Hallo allemaal,

was inderdaad erg snel dit jaar. Boom heb ik zondagmiddag in alle rust opgezet. Kaarten moeten nog op de bus.... kan ik van de week nog doen, ze gaan de komende dagen toch niet weg aangezien ze weer gaan staken :p

@ Berretje, he bah wat vervelend dat je nichtje ziek is. Hoe voel jij je nu? Heb je al contact gehad met een arts om je bloed te testen?

@ Mama van Dewi, is Dewi al wat beter? hahahaha, vond ook dat we ondertussen zoveel gedeelt hebben dat dat wel een kerstkaartje waard is dus vandaar mijn PB.

@ hier, tja het aftellen is begonnen. Nog 2 dagen dan NOD. Heb wel een beetje rugpijn in mijn onderrug dus zal wel ongesteld worden. Probeer er relaxt mee om te gaan maar word bij het idee alleen al emotioneel. Heb trouwens gister bij de etos "zwanger worden" pillen gekocht. Heb er hier op het forum positive berichten over gelezen en er zitten toch meer stoffen in dan in de pillen die ik nu slik. Het schijnt ook je cyclus beter op gang te brengen, eisprong bevorderend te zijn dus Mama van Dewi misschien is het ook wat voor jou!

xxx

7. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, de 5e ziekte is een virus. Je hoeft er niet altijd besmet mee te raken. Het komt echter wel pas tot uiting een aantal dagen nadat je er besmet mee bent geraakt. Ik heb geen idee of ze het in je bloed kunnen testen...
    Dewi heeft de 5e en de 6e ziekte gehad. Volgens het cb krijgt bijna elk kind die ziekten ook. De kans is dus groot dat je het ook een keer gehad hebt.
    Ik ben benieuwd wat de gyn of vk er van zegt. Sterkte in elk geval...

Ik heb die pillen een keer geprobeerd. Ik had niet echt het idee dat het wat deed. Misschien toch wat langer volhouden! Ik heb er nog een paar liggen, ik zal ze weer gaan slikken. Wie weet doet het wat!

Spannend karin, weer bijna NOD. Hoe je het ook probeert, je voelt je toch altijd weer rot als je weer niet zwanger bent... het blijft zo tegen vallen. Ik hoop voor je dat het toch raak is deze maand. Dat zou een leuke afsluiter van 2010 zijn!

Ik ben toch ook maar weer gaan temperaturen deze maand. Ik ben wel benieuwd of ik er een keer echt een eisprong mee zie.
    Helaas ben ik de laatste dagen ook wat ziek en had ik gister avond koorts. Vanmorgen was mijn temperatuur wel weer lager. Hopelijk blijft het goed gaan, anders zie je er natuurlijk helemaal niets aan.
    Met Dewi gaat het gelukkig ook al weer een stuk beter...

8. C78

C78 Niet meer actief

Hi meiden,

Vandaag ben ik weer bij de dietiste geweest. Er was weer bijna 3 kilo af deze maand. Ze was erg tevreden. Als ik zo door ga schrijft ze bij mijn volgende bezoek een brief aan de gyn dat ik onder een BMI van 32 zit :D Nog even volhouden dus.
    Ik heb op 5 januari weer een afspraak bij haar. Hopelijk dus met een goed resultaat!!
    Als ik nog 5 kilo afval zit ik zelfs onder de 30 en is er helemaal niets meer aan te merken op mijn gewicht!

Ze zei dat het gebruikelijk was om 3 maanden te wachten na een HSG voor verder onderzoek. Alleen niet als je geen eisprong hebt. Ze vond het ook wel erg tegenvallen dat ik al zo goed op weg was en dat ze me nu nog 3 maanden laten wachten. Ze denkt ook dat die 3 maanden weinig helpen...

In elk geval, ik ben weer gemotiveerd om door te gaan met lijnen! Nog een maandje en ik zit echt onder de grens!

9. MamaSmurf

Hoi hoi

@ Mama van Dewi; wat ontzettend goed dat je afvalt! Wat fijn dat het doel al bijna gehaald is en zij de volgende keer de brief voor de gyn mee kan geven. Weer een stap in de goede richting.

@ Berretje: hoe gaat het met jou?

@ hier; tja morgen NOD (volgens mijn berekening aangezien ik 11 dagen na mijn ei ongesteld wordt.) Heb beetje rugpijn in mijn onderrug maar voor de nog geen voortekens. Maarja zal wel ongi worden. Wel ook op een rottige dag misschien. Volgens de eerste berekening zou ik dan uiterekend geweest zijn. Later bleek dat mijn ei toen later was en het dus een januari baby was geworden. maarja, maar niet teveel bij stil staan want daar word ik ook niet vrolijker van.

xxx

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Mama van Dewi, Goed dat je weer zo gemotiveerd verder gaat. En dan begin januari die gyn even om z'n oren slaan met je brief over je BMI. En dan mogen ze je niet 3 maanden laten wachten hoor, dat zou gewoonweg niet eerlijk zijn...

Karin zou al lekker helemaal into de kerstsfeer...Leuk...Bijna je NOD...spannend weer...

Berretje, weet je al wat meer over de 5e ziekte in combi met je zwangerschap?

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ongemerkt doe je dat toch, heb ik onderhand wel gemerkt.. Hoop voor je dat het geen rottige maar een hele vrolijke dag mag worden. Weet je al wanneer je gaat testen? Of wacht je "gewoon rustig" af???

12. C78

C78 Niet meer actief

Nog vergeten... De papa van Dewi is trouwens gister bij de uroloog geweest (was een klant van hem, oeps...) Hij vond het vrij onnodig dat hij een verwijzing had gekregen. Zijn zaad was prima. De witte bloedcellen doen daar echt niets mee... Voor het zwanger worden was het helemaal niet nodig dat hij een verwijzing had gekregen. Maar nu hij er toch wel was heeft hij wel een antibiotica kuurtje gekregen van een maand, dan moet dat ook in orde zijn.

13. C78

C78 Niet meer actief

Karin, spannende dag dus morgen voor je...
    Ik duim dat je gevoel het mis heeft en je morgen niet ongesteld wordt! Ik ben ook wel benieuwd wanneer je van plan bent te testen... Volgens mij kun jij ook nooit zo lang wachten toch?

14. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, ik ben ook benieuwd of je van de gyn of vk nog iets hebt gehoord over de 5e ziekte!

15. MamaSmurf

hey meiden,

ik kan idd nooit zo lang wachten met testen. Dacht eerst het morgenochtend te doen maarja, denk toch dat het niet gelukt is. Als het me lukt wil ik het uitstellen tot zaterdag....

@ mvl; je hebt gelijk, het houdt mij toch flink bezig, vooral 's nachts. de ene nacht droom ik dan mijn moeder bevallen is, samen met mij een kinderwagen gekocht heeft zodat ik hem na haar mag gebruiken, andere nacht droom ik dat ik zelf zwanger ben... gaat eigenlijk al sinds zondag zo. Ik wil er niet mee bezig zijn omdat de teleurstelling dan weer harder aankomt, maar dat dromen heb ik nog niet eerder gehad... iig niet dat ik er elke nacht over droom

maar hoe gaat het nou met jou?

@ Mama van Dewi; fijn iig dat de uitslag van je man goed was (idd beetje ongemakkelijk dat de uroloog een klant van hem bleek te zijn :p hahahaha!)

xxx

16. C78

C78 Niet meer actief

Karin, ik denk dat het bij ons allen, wel het ene moment meer dan het andere, bezig houdt in ons (achter)hoofd. Ook al doe je je best, je blijft er toch aan denken!
    Zoveel geduld als Berretje heeft verder niemand toch? Zaterdag klinkt inderdaad als een hele mooie dag. Als het er dan nog niet is klinkt het in mijn oren ook als een aannemelijke kans voor een test!

Wat is het hier druk trouwens nu met (mee)lezers, is dat je ook al opgevallen?

17. MamaSmurf

hahaha idd... dat was mij ook al opgevallen. Normaal is het hier nooit zo druk

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!!

Hou het kort.. Sorry! Hier grieperig en gisteren alles onder gespuugd.. Laatste dagje werken, dan weekendje weg.. Dus moet ff beter zien te worden...

Karin... Meis zo spannend vandaag.. Ik duim de hele week al voor je meis! Ik hoop het zo!!

Mamavandewi.. Ojeee ook beetje verhoging enzo... Doe rustig aan he! En goed dat je toch weer temp!!

Nou meiden.. Dikke knuffel... Miss bericht ik vanavbond nog ffies.. Vannacht om half 4 gaan we al weg ;)

Kuskusss

19. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai Meiden!

sorry dat ik niet eerder gekreageert heb over die 5de ziekte, maar ik was dus goed beroerd van de week en heb weinig meegekregen...

Ik heb de huisarts gebeld want het ziekenhuis zei dat ik diemoest bellen,...
    Hij gaf aan wel bloed te kunnen prikken, maar daar schiet je niks mee op,...dan zien ze alledn of je het gehad hebt vroeger of niet en of je antistoffen hebt, maar ooka ls je die wel hebt blijft het gevaarlijk,...
    er is geen pilletje of iets tegen, dus het is gewoon afwachten....
    ik heb mijn nichtje en ook mijn moeder die mijn nichtje dus vaak ziet ook gezien en gekust enzo,...je kent het wel,...dus tja....het is gewoon te hopen dat ik genoeg antistoffen heb en dat er niks fout gaat,...
    ik heb mijzelf ook gezegd mij geen zorgen te maken, anders wordt ik gek,...
    nou van de week dus ineens zoooo een koppijn (heeft niks met 5de ziekte te maken, maar virus wat lekker heerst!)
    en gistermiddag dus beroerd thuis gekomen,...gegeten want dacht, moet toch iets eten en binnen een uur heb ik de pot wel 10x van dichtbij gezien,...drama!! het kwam zelfs uit mijn neus! auuuu haha
    maar goed, ik voel mij weer iets beterder,....ik ben nu net thuis en ga nu koffertje pakken want morgenvroeg (vanancht) vertrekken we naar Londen,...weekendje met mijn ouders en vriend kerstshoppen en gewoon leuke dingetjes bezoeken,...
    zondagavond laat weer thuis,d us druk weekendje,...pfff hoe ga ik het volhouden!
    maar goed, rustig aan, komt goed...
    maandag gesprek bij de gyn, intake, vriend gaat mee en donderdag nekplooimeting, als dat allemaal goed is en gaat, dan gaan we het bekend maken aan de rest van de familie en vrienden,..Alleen onze ouders weten het nu,....
    spannend!
    ik voel mij verder wel ok, nog wel met vlagen misselijk en nog zo vreselijk moe, maar goed, rustig aan dan komen we er wel...
    ik loop 2 dagen voor op mijn banner, maar laat dat nog even zo staan tot de nekplooimeting,....
    Wordt erg spannend allemaal,...voel verder weinig van het zwanger zijn op de misselijkheid en moeheid na,....geen buik die groeit, af en toe ongikrampen, en tja verders dus weinig,.....ik ben ook wel blij, maar nog niet super, meer omdat ik bang ben dat nog mis gaat,....maar we hopen op het beste,..het blijft spannend!!!

karin, spannende dag meis,..nog niet getest!?? hoe voel je je?

mamavandewi, wat lees ik afgevallen,...? goed bezig meid! trots op jou!!!

mvl,..ook rustig aan lees ik,...

Nou ladies, heel fijn weekend! en ik spreek jullie van de week weer!

dikke knuffel en ik duim voor jullie allemaal!!!

kuskusssssss

20. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, balen dat je weer ziek was/bent! Hopelijk is het snel over en kun je genieten van je weekendje shoppen in Londen.
    Heel veel plezier van het weekend!!
    X

Deel Deze Pagina