Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Tja griepje denk ik.. Hopelijk krijgt vriendlief het niet... Dank je wel.. Ffies lekker weekensje eruit..
    Jullie ook een fijn weekend! Kuskus

2. C78

C78 Niet meer actief

Karin, hoe gaat het met je??
    Je temp ziet er vandaag nog best netjes uit. (helaas zegt dat natuurlijk ook niet alles, het kan zo omslaan.) Ik hoop dat het toch gewoon raak is voor je deze maand!
    X

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik hoop het ook zo voor je Karin!!! Kan zondagavond laat helaas pas weer lezen... Nu snel slapen..!!

Kuskus

4. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

phoe phoe, drukke dag gehad. Gisteravond en vanavond 10 min avond op school dus weer een hoop ouders gesproken.

Temp was vanochtend nog netjes maar helaas zegt dat niets. Mijn temp daalt pas op de 2e dag dat ik ongesteld ben. Heb nog steeds rupijn, vandaag ook beetje hoofdpijn gehad dus verwacht ongesteld te worden. Mocht ik het zaterdag nog niet zijn en geen voortekens hebben ga ik wel testen maar mijn gevoel zegt me dat het dit jaar niet meer gaat lukken.
    Best zuur allemaal.... eergister is trouwens een collega bevallen. zij was degene die 5 dagen na mijn curretage vroeg hoe het met mij ging en daarna zei dat ik niet in het verleden moet blijven hangen... zucht en 3 uur later maakte ze die opmerking nog een keer. Echt onbegrijpelijk, ze was zelf zwanger, had geen idee hoe ik me voelde en zei dat dus. ik zit daar nog steeds soms mee, kende haar wat beter dan de rest van mijn collega's. Maar goed... heb er nooit met haar over kunnen praten want daarna ging ze de ziektewet in omdat ze erg ziek was door de zwangerschap. Toen het weer beter ging wou ze ook niet meer terug komen tot na de bevalling.

@ Berretje, heel veel plezier in London! Geniet ervan! Shop ze!

xxx

5. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Berretje, dit lees je dan nu niet meer, maar veel plezier in Londen. Ik hoop dat je je een beter lekker ervoor voelt. Zou zo zonde zijn. Jammer dat je ziek bent geworden tijdens zwangerschap. Vaak toch al zo heftig die eerste weken en dan nog dit erbij. Pff.

Karin, Hoop voor je dat je een mooie test in handen krijgt. Zaterdag misschien? Duim voor je..

Mama van Dewi, gelukkig gaat het de goede kant op met afvallen en dan snel naar de gyn...

Hier gaat het wel goed, heb nog steeds wel mijn ups en downs, maar we kijken weer naar de toekomst. Redelijk netjes ongi geworden na curettage (iets later dan anders) en nu tweede cyclus weer netjes ei op dag 15-16, zoals altijd. We doen er weer ons best voor...

Uit mijn eerste bloeduitslagen van de stolling kwam iets licht afwijkends, nagenoeg nihil zei de assistente, maar nu is er weer bloed geprikt op vit.B12, B6 en foliumzuur. 16 december volgt daar weer de uitslag van.

6. MamaSmurf

goeden avond allemaal!

@ mvl: ja vreselijk he die ups en downs... Hoop voor je dat het straks bij ups blijft! Maar wat goed dat je weer een goede cyclus hebt!

@ hier... tja het is dag 12 na mijn ei. Normaal op dag 11 of 12 ongesteld, iig op dat 11 al voortekens. Nu niets.... helemaal schoon, maar al dagen pijn in mijn onderrug. Ga er nog vanuit dat ik ongesteld ga worden. Misschien dat ik deze ronde pas 14 dagen na mijn ei ongesteld hoor te worden??? Mijn laatste cyclussen waren immers 30 dagen. Als ik het aan durf ga ik morgen misschien testen, mits ik geen voortekens heb. tja het is weer wat...

xxx

7. C78

C78 Niet meer actief

Karin, ik had bij mijn mk ook heel erg rugpijn... dat was eigenlijk het enige waar ik toen last van had. Wie weet is het toch een voor teken van zwangerschap... ik hoop het voor je!
    Goed dat je nog hebt kunnen wachten met testen. Ik ben alleen wel heel benieuwd hoor!

Wij gaan weer aan de regelmatige klus voor deze maand. Ook de laatste kans voor dit jaar. Ik hoop dat ik deze maand gewoon een keer een ei heb! Zou toch een wonder zijn als we toch nog allemaal zwanger zijn dit jaar. Anders moet 2011 gewoon echt ons jaar worden!!

8. MamaSmurf

Goede morgen allemaal,

meiden, ik kan het nog steeds niet helemaal geloven maar ik had vanochtend een positive test (2 zelfs....) Kan de laatste 1,5 uur alleen maar janken... zo onwerkelijk, had me zo op ongesteld worden ingesteld.

Ik hoop zo dat het deze keer goed gaat en dat jullie volgende maand ook een positive test in handen hebben. 2011 moet zoals Mama van Dewi al zei ons jaar worden.

xxx

9. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Wow Karin, gefeliciteerd!!!! Wat een onwijs goed nieuws! Wat fijn voor je.

10. C78

C78 Niet meer actief

Karin, super!!!!
    Gefeliciteerd!!

Je zult vast nog wel een tijdje in de stres zitten, maar het komt vast goed!

Silsa, hoe was je vakantie? Hoe is het verder met je??

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

Hoe is het hier? Had al wel even bijgelezen maar nog niet echt gereageerd. Behalve dan een kort berichtje op het onwijs goede nieuws van Karin, wat onwijs fijn. Laten we hopen dat wij ook nog even goed nieuws krijgen mamavandewi en mvl, dat zou helemaal super zijn.

@mamavandewi, wat ben je goed bezig met afvallen zeg!!! Super! Hopelijk wordt er nu snel actie ondernomen.

@Berretje, oei, 5e ziekte daar zal ik ook bij uit de buurt blijven. Hadden vorige maand een afspraak met een vriend (vlak voor NOD) hij weet dat we graag een kindje willen en belde om te vragen of het al zover was ivm 5e ziekte bij zijn kleine. We doen er alles aan om zwanger te worden en niet weer een mk te krijgen (niet drinken en roken, gezond eten, enz) we wilden het risico niet lopen en zijn dus niet gegaan. Heel fijn weekend en beterschap!

@mvl, Je loopt net een paar daagjes op me voor. Zitten we samen in die vervelende wachtweken. Wat fijn dat je cyclus weer netjes op gang gekomen is. Hopelijk ook goed nieuws voor jou dit jaar.

Wij hebben het heerlijk gehad in Egypte. Het was voor de tijd erg druk omdat er nog het een en ander afgerond moest worden voor vertrek, vandaar mijn afwezigheid. Dit weekend lekker vrij, vrienden over de vloer en maandag weer aan de slag.
    Op vakantie eitje gehad, wat later dan normaal, misschien dat er toch weer iets misgegaan is afgelopen ronde, klachtjes waren ook zo vreemd. Heb de lf in m'n banner aangepast naar 16 dagen, dat komt denk ik meer in de buurt. Vind dat wachten zo vervelend, maar ja. Op 1e kerstdag NOD...

Fijn weekend!
    Liefs,
    Sil

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Karin, gefeliciteerd. Goed zeg...en tsja die stress blijf je de eerste tijd houden, of het nu deze maand zover is, of volgende maand. Probeer er lekker van te genieten.

Silsa, ik miste je hier al, maar je was dus op vakantie..Fijn dat je zo hebt genoten. Samen de wachtweken in..Ik verwacht ongeveer volgend weekend mijn NOD..spannend weer

Mama van Dewi, laten we voor deze maand dan maar hard duimen dat er een eisdprong komt en dat je ook 2011 op een roze wolk in mag gaan...

13. C78

C78 Niet meer actief

Silsa, wat fijn dat je het lekker hebt gehad in egypte! Even er tussen uit is vaak gewoon nodig om te ontspannen.
    Ik ben benieuwd of je vakantie ei blijft plakken!

Het klinkt gewoon te mooi om waar te zijn, met z'n allen toch nog zwanger in 2010...

Mijn dieet staat ook even op de plank. De laatste 3 dagen niet echt aan mijn dieet gehouden. Morgen begin ik echt weer ;)

14. MamaSmurf

Goede morgen allemaal,

bedankt voor de felicitaties :D lijkt nog zo onwerkelijk maar zijn ontzettend blij! Heb vanochtend nog maar een test gedaan, heb gister zo'n digitale gekocht en ook die gaf net als die 2 van gister (kv 2 voor 5) aan dat ik zwanger ben.

@ Silsa, wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad, lekker kunnen ontspannen en je ei is ook geweest. Het aftellen is begonnen. Ga voor je duimen!

@ Mama van Dewi; achja... af en toe een diet-break moet kunnen. Hoop dat je je doel snel haalt! Ei al bijna in zicht?

@ Mvl; zag dat jij ook je ei gehad hebt. Duim ook voor jou dat het raak is!

vandaag lekker rustig dagje, beetje opruimen, nakijken, misschien naar schoonouders.... een relaxte zondag dus. Misschien ga ik ook nog muffins bakken... wil ik al de hele week doen maar vandaag heb ik er pas tijd voor.

fijne zondag allemaal!

xxx

15. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden,

@MVL, ik wacht nog een weekje langer, ben nu al ongeduldig haha.

@mamavandewi, 3 dagen pauze met dieeten mag toch wel even. Nu er weer heel hard voor gaan, voor het goede doel! Lijkt me lastig, maar je bent al zo'n eind gekomen en bijna het streefgewicht bereikt. Zet hem op meis!

@Karin, geniet van je vrije dag! Blijf het zo gaaf voor je vinden!

@Berretje, Fijn weekend gehad?

Januari en dus de uitgerekende datum komt nu wel heel dichtbij. Hoop echt dat het voor die tijd, deze ronde dus raak is. Had nu een hele dikke buik moeten hebben, gek idee. Helemaal om nu nog met lege handen te staan. Vind het wel lastig eigenlijk.

x Sil

16. C78

C78 Niet meer actief

Silsa, bekend gevoel... Ik zou denk ik nu mijne al in mijn handen moeten hebben. Ik was half december uitgerekend. Dewi kwam met 38 weken, dus in dat geval was het al zo ver.
    Zo gemeen dat je dan nu nog steeds met lege handen staat en niet weet waar je aan toe bent. Als iemand me nu kan zeggen dat het over 3 maanden wel zo is dan blijf ik rustig wachten.

17. MamaSmurf

Hoi meiden,

het is nu idd een rotmaand... :( ik ken het gevoel.... ik zag daar ook zo tegenop. Volgens de eerste verwachtingen was ik 10 dec uitgerekend; later begin januari. Ow meiden ik hoop echt dat jullie snel zwanger worden! Duim heel heel heeeeeeeeel hard voor jullie.

het was gister trouwens precies een half jaar geleden dat ik mijn curretage had (11 juni dus)... precies 1/2 jaar later dus een pos test.

xxx

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!!

Ff snel een berichtje.. Net thuis en ben gebroken!!! Morgen ff langer typen.. Maar moest ff lezen of karin al getest had...

Ik heb tranen in mijn ogen... Karin.. Je bent zwanger!!! Wowwww meis ik ben zo blij voor jou!!! Nu begint de stress en spanning, maar probeer het niet de overhand te laten nemen hoor meis.. Gewoon weer genieten! En ik hoop dat je je top blijft voelen meis!!
    Ohh echt zooo geweldig!! Ben zo blij!!!!

Silsa, lekkere vakantie gehad?

Andere ladies ook alles ok??
    Nou meiden, ik weet gewoon zeker dat jullie snel zullen volgen!

Morgen trouwens naar de gyn... Soort intakegesprek in ziekenhuis.. Hopen dat ze hartje ff gaan luisteren ofzo want voel mij verders goed.. Wel moe maar ook druk weekend gehad..

Nou nu snel slapen!! Kussssss

19. MamaSmurf

Hoi hoi

@ Berretje, wat fijn dat je er weer bent! Heb je het leuk gehad in London en lekker veel geshopt? Vind het wel lief dat je vanacht nog helemaal kwam kijken! En ook dat je er helemaal emotioneel van werd... ben ook erg emotioneel, en moe. Heb vanacht erg slecht geslapen, vanacht nog mijn bed uitgeweest.
    Heb je trouwens je PB nog gelezen die ik vorige week gestuurd heb? Hoe was het bij de gyn? Alles goed met jou en de kleine?

@ de rest: hoe gaat het met jullie?

xxx

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Haihai!!

Londen was erg leuk, maar superrrr vermoeiend! Ben gebroken en vandaag weer van hot naar her hollen en boodschappen enzo.. Morgen weer werken, dus op tijd naar bed vnvd..
    De gyn heeft stiekem nog snel ff echo gemaakt... Alles goed met kleine "ons" hahaha... Donderdag de nekplooimeting,.. Daarna gaan we t vertellen aan mijn zus enzo en vrienden... Ben vandaag precies 12 weken...

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Oja prive gelezen.. Kerstkaartje toch? Haha ik ben zo slecht ijn die dingen.. Stuur bijna nooit iets, erg he! Maar moet ff alle familie wel doen dit keer.. Van de week maar eens beginnen en zal jullie ook even ons adres geven... Zijn toch wel maatjes geworden zo met zijn allen he!
    Moeten ook onze buikjes eens showen aan elkaar en ik ben ercan overtuigd dat we dat binnen 9 maanden allemaal gaan redden!! Echt!!

Nou meiden.. Ga ff met de beentjes omhoog wachten tot de was klaar is en weer aan de slag.. Pff...

Dikke knuffel!!

(En Karin, ben zooo blij voor jou! Fijn gevoel he!!!! En zeker voooor de datum van de eerste uitgerekende... Ik was 13 nov uitgerekend... Ook toen gelukkig al raak....)

Kuskusssss

Deel Deze Pagina