Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

WOW Berretje... 12 weken alweer! Wel een magisch punt! (nog 28 weken te gaan :D)

@ het lijkt allemaal nog een beetje onwerkelijk. Rugpijn is bijna weg, wel wat steekjes links en rechts in mijn buik en ik heb sinds donderdag al een slechte maag (beetje misselijk) Donderdag en vrijdag dacht ik nog dat het in mijn hoofd zat, was immers ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Ow ik hoop echt dat het deze keer goed gaat... maar daar gaan we maar gewoon vanuit. Deze week maar even de vk bellen. Toen ik haar aan de lijn had ivm curretage zei ze dat ik meteen mag bellen als ik een pos test in handen heb. Ik hoop dat ik binnenkort (zal wel rond 7 weken zijn een echo krijg) Hoe ver was jij toen je je eerste echo kreeg/

xxx

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Haihai!

Ik heb een echo gehad met uhhh 6 weken...8 weken...10 weken...en vandaag stiekem weer...!! En donderdag de nekplooi dus WEER echo.. En dan wachten tot de 20 weken.. Drama! Maar wil proberen tussendoor nog keer echo te doen en ook als ik die zelf moet betalen, boeiend! Haha
    Heb redelijk veel echos gehad dus... Vandaag gewoon weer zien bewegen.. Duimpje ging gewoon in het mondje!
    Maar helaas heb je altijd garantie tot de deur he,... Je weet nooit of het goed blijft gaan.. Dat is zo rot! Maar we gaan uit van het beste..
    Wil miss nog zo een Angelsound kopen, maar twijfel nog.. Want als je hartslag dan niet kunt vinden weet ik zeker dat ik echt helemaal gek wordt.. Dus miss beter als ik het niet doe...

Ik was vandaag dus bij de gyn in ziekenhuis en mag een vk on de buurt zoeken.. Want hoef niet in ziekenhuis te blijven.. Positief en negatief want wil sowieso in ziekenhuis bevallen en dan ken ik die mensen alvast en vk is ook wel leuk denk ik.. We zien wel...

Nou meis, het is gewoon ff wennen aan het idee.. Maar komt echt goed dit keer meis!

Kuskusss

3. C78

C78 Niet meer actief

Berretje, wat fijn dat je het leuk hebt gehad in Londen!!
    Je hebt gewoon je 1e trimester er al op zitten... pppfffff Nu gaan genieten dan, het 2e trimester is daar de beste tijd voor :D

Karin, mocht jij je direct bij een vk melden of eerst bij een gyn? Bij de vk doen ze tegenwoordig de eerste afspraak rond de 8 weken. Hier hebben vk's zelf geen echo-app. dus was het normaal te wachten tot 12 weken voor een echo. Nu is het wat vervroegd volgens mij ivm de nekplooimetingen die nu iedereen kan laten doen (was 3 jaar terug net in opkomst).
    Met hoeveel weken heb jij vorige keer ook al weer een mk gehad?

Wat betreft het buiken showen kan ik best mee doen ;) Mijne wordt hopelijk eerst nog wat kleiner.

Gister en vandaag nog weer een negatieve ovutest... Ik heb eigenlijk dus het idee deze maand gewoon weer geen ei te hebben.
    Ik heb een drukke week op het werk (voor het eerst weer 5 dagen werken sinds 3,5 jaar) maar ik hoop morgen tussendoor toch nog even met de gyn te kunnen bellen voor een nieuwe afspraak. Ik wil toch niet te lang meer wachten.

4. MamaSmurf

@ Berretje, wow zoveel echo's. wil ik ook! :p wat leuk dat je de kleine vandaag weer hebt gezien. Heb je trouwens al een buikje?

@ Mama van Dewi: hmmm, nog geen ei. Je hebt wel eigenwijze eitjes zeg. hoop dat ie de komende dagen alsnog springt! Kan me heel goed voorstellen dat je niet meer langer wilt wachten.

Tja de vorige keer... toen teste ik pas toen ik 3 weken over tijd was positief. kreeg een afspraak bij de vk. Ze zouden dus kijken hoe ver ik was, of bijna 9 weken of minder. Was toen moeilijk te bepalen. Ze kon het niet opmeten. Mocht toen 2 weken later nog een keer komen. Toen een vruchtzakje van ongeveer 8 weken maar geen inhoud. Het stond dus vanaf het begin niet onder een goede ster. Deze cyclus was gelukkig wel goed (maar 27 dagen zelfs dus meteen zaterdag een pos test. Zondag een digitale test gedaan. Die gaf aan 2-3 weken (dus 4-5 weken zwanger) maar ik weet dank zij het temperaturen dat mijn ei gister 2 weken geleden is geweest.

Ik mag me dus weer bij de vk melden. Hier hebben ze wel een echo-app. Wil deze week meteen bellen.

xxx

5. C78

C78 Niet meer actief

Fijn dat ze zelf een echo kunnen maken. Vanaf 6 weken ongeveer kunnen ze wat zien op een echo. De meeste duidelijkheid volgens mij pas vanaf een week of 8.
    Helaas dus sowieso nog even wachten... Morgen alvast beeln voor een afspraak kan natuurlijk wel. Dan heb je wat om naar uit te kijken :D

6. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Haha.. Hier nog niet echt een buikje.. Vorige keer was het meer hoor...ben zelf slank (door die verdomde spastische darmen gaat alles er heeeel snel uit bij mij, dan blijf je wel slank he ;)) maar je ziet wel ten hoogte van mijn liezen dat het boller is.. Savonds zie je t meer dan smorgen.. Waarom weet ik ook niet... Mijn strakke spijkerbroek past niet meer dicht, maar ook gewoon omdat het te strak is en zeer doet als ik dan zit.. Dus die staat open met een lang shirtje erover ;)
    Mijn nette zwarte broeken voor werk gingen tot vorige week nog dicht.. Morgen weer testen ;)

Mamavandewi.. Hoop dat je alsnog een ei hebt deze maand (deze week!!) hoor en anders idd gyn bellen em zeggen dat je dit echt niet accepteert... Pillen om eisprong op te wekken krijg iedereen bijna (zoals ik om mij heen hoor) en als het geen kwaad kan, waarom niet! Toch??!!

Silsa.. Hoe gaat ie met jou meis??
    Mvl mag jij dus nu ook weer aan de slag..??

Lijkt mij zo tof om met zijn allen zwanger te kunnen zijn meiden.. We gaan ervoor he... De hormonen vliegen hier over het scherm... Karin is er ook mee aangestoken... Nu jullie ff het hormoonvirusje krijgen meiden!! Ik hoop het zo... Voor mijzelf ook een stuk leuker meiden...!

Hele dikke knuf voor allen... Truste en tot morgen!! Kussssie

7. C78

C78 Niet meer actief

Vandaag op het werk nog geen tijd gehad om te bellen met de gyn...
    Morgen en overmorgen heb ik cursus van 9 tot 17 uur... waarschijnlijk kan ik dan weer niet bellen en wordt het pas vrijdag.

Berretje, ik heb het ook gehad dat het als 1e 's avonds ging opzetten. Ik hoor het bij de meeste.
    Vanaf 12 weken kan het prima dat je je broeken niet echt meer gaat passe. Had je al positiebroeken of nog niet? Anders heb je nu weer een goede reden om te gaan shoppen!
    Ik heb aan het einde trouwens nog weer nieuwe broeken kunnen kopen omdat zelfs mijn positiebroeken niet meer pasten :D

8. MamaSmurf

hoi hoi

@ Mama van Dewi; hmmm, balen dat je nog niet hebt kunnen bellen en het de komende dagen ook ivm drukte niet gaat lukken. Heb je wel een leuke cursus?

@ Berretje; wow dat je je broeken nog past. De vorige keer kreeg ik op een gegeven moment echt mijn broek niet meer dicht hoor. Hahahaha :p

@ hier, ben best moe! net ook ff geslapen en zit nog te gapen. Zo maar ff douchen, tv kijken en op tijd naar bed. Had vandaag een tijd om de vk te bellen dus heb me via internet aangemeld. Ze bellen dan binnen een week terug.

xxx

9. C78

C78 Niet meer actief

De cursus die ik heb is op mijn vakgebied. Na lang zoeken hebben we iemand kunnen vinden die ons meer kan leren over de achtergronden en productie processen.
    Ik wilde vorig jaar al graag naar die cursus toe. Mijn leidinggevende heeft besloten een aangepast programma bij ons in huis te halen. We zijn nu met z'n 8-en die de cursus gaan volgen.
    Ik ben erg benieuwd!
    Het is natuurlijk vrij specifiek werk dus er zijn nooit echt cursus mogelijkheden zoals deze. Een mooie kans om echt iets op te steken dus :D

10. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ja ik merk t savonds wel al beetje...
    Spijkerbroek staat open.. Andere broek elastiekje om knoop en door knoopsgat en lang shirt erover..
    Heb nog geen positiebroeken... Dat wordt shoppen!! Maar eerst nog maar ff groeien..
    Zal ook wel moeilijk worden voor mij met mijn mega lange stelten!!

Hmmm dan vrijdag wel ffies bellen hoor meis.. Want ze gaan maar eens wat doen nu hoor!!
    Nu lekker in bedje tv kijken....

Kuskus

11. C78

C78 Niet meer actief

Er zijn verschillende merken die positiebroeken ook in lengte maten verkopen. Even goed orienteren voor je wat koopt dus!

12. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ja jou werk is wel heel apart he...echt gaaf.. Heb je daar een lange vooropleiding voor gehad??
    Wij hoorden trouwens 1,5 week geleden dat er bij ons weer 60 man uit moet.. Dat horen we in januari... Ook mijn baan (iedereen!!) Heeft de kans om ontslagen te worden... Drama dus..
    En zwanger vind ik geen baan natuurlijk.. Dus hopelijk mag ik blijven....maar goed.. Ga mijn kerstdagen er niet door laten verpesten, we zien t wel....

13. C78

C78 Niet meer actief

Wat balen dat er zoveel uit moeten!!
    Hopelijk mag je blijven inderdaad... maarja, je kunt toch echt niets anders doen dan nu afwachten. Wel een spannende tijd voor je dus binnenkort!

14. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hoi meiden,

Wilde ff laten weten dat ik heel druk ben en nauwelijks achter de pc zit. Zowel 'savonds als overdag. Reageer snel weer.

Knuffel aan jullie allemaal.
    X

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Als je van de week maar laat weten hoe of wat hoor Silsa ;) anders zitten wij zo in spanning hahaha.. Duim voor jou meis!

Hoe gaat ie met de rest? Mamavandewi druk cursussen??
    Karin hoe voel je je? Ook zo moe als ik de eerste periode was meis?? Hoop dat je niet zo misselijk wordt als ik was... Rustig aan hoor! wanneer mag je naar de gyn of vk??
    Ik mag een vk zoeken van de gyn, hoef niet in ziekenhuis te blijven, beiden wat voor te zeggen... Kan 30 dec bij de vk terecht...
    Mvl.. Voor jou ook spannend zie ik...! Duim ook voor jou natuurlijk!!

Nou meiden, fijne avond! Kuskus

16. C78

C78 Niet meer actief

Inderdaad even drukke dagen voor mij.
    Ik ben net weer thuis, kon van mijn werk gelijk door naar een andere afspraak...

Nog steeds een negatieve ovutest. Ik denk ook deze maand weer geen ei te hebben...

17. MamaSmurf

hoi hoi

@ berretje: wat goed dat je over 2 weken al bij de vk langs mag komen! Hoe laat mag je je morgen bij de gyn melden? Laat je ons weten hoe het was?

@ hier; tja al sinds donderdag een slechte maag. (dacht donderdag en vrijdag nog dat het in mijn hoofd zat) moet gewoon regelmatig eten dan zakt het weer. Nog niet zo heel erg hoor mijn misselijkheid, hoef nog niet over te geven. Vanavond ook ff beetje duizelig geweest maar na het douchen was het over. Hoop morgen of vrijdag de vk te spreken. Ow ik wou dat ik ook al de 12 weken had gehaald. Nog ruim 7 weken...

xxx

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Zozo drukke dagen mamavandewi.. Probeer genoeg te slapen met die drukte he... En geen ei.. Verdomme! Daar gaan we wel voor hoor... Laat hem dan maar iets later komen dan helemaal niet...! Hoe is je temp?? Stijgt die niet al?

Karin, dat moest ik ook doen.. Af en toe iets eten anders werd ik misselijk.. Probeer dat te blijven doen.. En slik je al zwangerpilletjes?? Ik heb die van davitamon mama met visolie ofzo.. Zit alles in wat jullie nodig hebben.. Even halen dus hoor!
    Hoe reageerde je vriend?? Heel blij of ook wat terughoudend (zoals de mijne deed)
    Die 7 weken lijkemn nu echt mega lang.. Ik weet het! Maar hier nu al 12 weken en echt als ik nu terug denk ging het eigenlijk best snel...! Ben benieuwd wanneer je terecht kunt en voor een echo...!!

Wij morgen 12 uur in ziekenhuis zijn... Super spannend!! Ik laat daarna weten wat de uitslag is ok... Ben zooo bang dat het een lage score is en ik mijzelf helemaal gek ga maken.. Dus hoop echt op een hele hoge score...!!

Nou meiden.. Ik duik mijn bedje in.. Morgen spannende en drukke dag want ook gewoon werken (helaas!!)

Hups allemaal t bedje in.. Mamavandewi drukke week, karin heb je rust nodig ;) dus truste allemaal hahaha
    Kuss

19. C78

C78 Niet meer actief

Hoe is het gegaan? Ik heb even cursuspauze ;)

20. MamaSmurf

Hallo allemaal,

@ Mama van Dewi; hoe bevalt je cursus tot nu toe?

@ Berretje; hoe was het vandaag? Ik slik sinds de pos. test Dagravit Mama & Baby

@ hier, heb vandaag beetje buikpijn, beetje ongipijn achtig, soms pijn in mijn onderrug. Hoort er bij toch? Toch????? Maakt me wel een beetje onzeker maar op de wc is alles schoon. Heb ook last van mijn darmen dus daar ook nog eens last van.

Heb zo een kerstborrel en ga daarna nog met een paar collega's uit eten. Gezellig!

xxx

Deel Deze Pagina