Hallo meiden, @ mvl: van harte gefeliciteerd!!!! super!!! ik hoop voor je dat je snel een echo krijgt en het goed gaat zodat we beide in augustus een prachtige baby hebben! @ mama van dewi; nou meid wat balen zeg dat je lichaam je zo in de steek laat. ik duim voor je dat ze je eindelijk gaan helpen @ berretje; hmm ik snap je keuze wat het hondje betreft. hoop voor je dat er snel een nieuw baasje ervoor gevonden wordt @ silsa, hoe gaat het met jou? xxx
Goedemorgen meiden! Mamavandewi... Grrr wat een drama elke keer he.. Ovutest positief en geen temp stijging.. Hoop echt dat ze snel wat doen want dit is gewoon niet eerlijk meer. Op je strepen staan hoor en anders neem je mij maar mee.. Zal ik ze even de waarheid zeggen!! Karin, voel je je goed? Vind je t spannend of denk je daar niet teveel aan? Mvl hoe voel jij je verders?? Kwaaltjes? Voelde je dat t raak was deze maand? Silsa.. Hoe gaat ie ja? Druk op je werk?? Hier is het hondje gisteren opgehaald door nieuwe mensen.. Die de fokker in contact mee gekomen, leuke mensen en komt goed met hondje... Maar wat vond ik t erg zeg! Zo een leuk kado, maar het kon gewoon nu niet...pfff gelukkig weer wat geslapen vannacht (lag er van wakker) Verders voel ik mij goed, merk dat ik vrije dagen nodig heb, ben op!! Vandaag en morgen nog de weg op (lekker met dit weer!!) En donderdag en vrijdag naar de zaak... Aangezien dat ver rijden is hoop ik vrijdag beetje op tijd thuis te zijn.. Dan vieren we samen kerst! Heb er wel zin in hoor.. Jammer dat in weekend valt alleen he!!! Nou fijne dag meiden, ik ga maar eens snel douchen! Kusss
Fijn dat het hondje is opgehaald, het komt vast goed met hem! Vandaag nog een lage temp en al op dag 22 van mijn cyclus... Balen... Ik hoop dat ik pas na het weekend ongesteld wordt en dan volgende cyclus wel eindelijk hulp krijg. Nog 9 dagen en we zullen het weten! Ik ga weer aan het werk, tot vanavond!
Ha meiden, Zo wat is er veel gebeurd. MVL gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws zeg. @Berretje ook ook gefeliciteerd! Trouwen, wat gaaf. Jammer van het puppy, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat hij nu weer weg is, krijgt vast een goed huisje nu. @Karin, Hoe is het bij jou? Nog een beetje misselijk of valt het nu mee? 3 zwangere in dit topic, wat goed zeg!!! Kom op mamavandewi, nu zijn wij aan de beurt. Balen dat je geen tempstijging hebt na die posi ovu test. Hopelijk krijg je snel hulp en is het de volgende keer raak. Hoe gaat het met afvallen? Zit je al bijna op streefgewicht? Hier nog een paar dagen geduld hebben. Heb deze ronde compleet geen klachtjes, ook weer vreemd, meestal voel ik de zijkant van m'n borsten allang. Het is blijkbaar elke keer anders, blijf dat irritant vinden, maar heb daardoor deze keer niet echt hoop. Januari dan alsjeblieft... Baal er onwijs van dat Januari nu echt heel dichtbij is. Hier lekker druk geweest. Ouders paar dagen te logeren gehad, tussendoor gewerkt, heb tussendoor wel even via de telefoon gekeken, maar gewoon niet achter de pc gezeten om te reageren. Rest van de week gelukkig wat meer tijd voor mezelf. Fijne dag! Liefs, Sil
Berretje, wat goed dat het hondje al is opgehaald...Hoe sneller, hoe beter, lijkt mij, dan heb je er nog niet zo'n sterke band mee... Mama van Dewi, balen dat die temp nu nog niet echt gestegen is....Zou je temp kaarten maar meenemen op je afspraak en er toch goed op gaan aandringen.... Silsa, lekker druk gehad dus....zit je alweer aan het einde van je cyclus?? Dan duimen we voor je mee... Met mij gaat het goed, ben er heel rustig onder, wat ik vreemd vind na die 3 miskramen...maar goed...beter dan stressen. Voel me ook lekker, nauwelijks misselijk en nog vol energie...Hoop dat dat zo blijft, maar ik weet beter voor over een weekje of 2...
Silsa... Het kan nog steeds he.. Voelde ook erg weinig! Ook de eerste keer.. Dus laten we hopen dat dit een goed voorteken is!!
Silsa, je temp kaartje ziet er ook goed uit. Ga je pas over 4 dagen testen?? Je temp is al 13 dagen hoog nu, dat is dus 13 dagen na je eisprong al... Je bent ook vast nog zwanger in 2010 mvl, geniet voorlopig ook nog lekker van het feit dat je niet misselijk bent. Hopelijk blijft het je dit keer ook een beetje bespaard, je hebt al zoveel ellende gehad! Het afvallen gaat nu deze maand weer even niet zo best. Ik blijf weer een beetje hangen nu. Maarja, er zijn ook zoveel feest en eet dingen in december dat het bijna onmogelijk is om nog af te vallen. Toch blijf ik tussendoor mijn best doen, dan komt er hopelijk in elk geval ook niets aan!
Ha meiden, @mamavandewi, niet aankomen is ook al heel knap. Je bent er bijna, dus dat lukt je ook nog wel vlak voor de afspraak. Zet hem op! Hoop inderdaad dat januari jou maand gaat worden. @MVL, wat goed dat je zo rustig bent zeg! knap van je. Dat is inderdaad de beste manier, maar lijkt me wel lastig. Grootste kans is dat het deze keer helemaal goed gaat, dus laten we daar maar vanuit gaan. Temp blijft altijd zo hoog en wordt pas laag op de dag van ongi. Ook blijkt dat ik vaak op dag 15 of 16 na m'n ei pas ongi word. Vandaar dan pas testen, misschien dat ik vrijdag waag, dan is m'n mannetje thuis, maar nu nog echt niet. Morgen weer de hele dag druk, en donderdag de hele dag met een vriendin weg. Probeer wel even online te komen, maar jullie kennen me intussen.... Liefs, Sil
Dan klinkt vrijdag inderdaad wel als mooi moment om te testen! Elke keer die witte testen is ook niets... Mijn temp is vandaag nog steeds laag
Ik snap er ook niets van, mamavandewi, onderhand had die temp toch wel omhoog gemoeten... 29-12 heb je toch al een afspraak staan, zou die kaartjes zeker uitprinten en meenemen en even goed laten zien...
Ik heb temperatuurkaartjes van het ziekenhuis gekregen die ik elke dag in moet vullen. Bij elk bezoek moet ik die inleveren. Ik hoop maar gewoon dat hij nu overtuigd is en dan ik gewoon medicijnen krijg. Die paar kilo kan toch echt niet het verschil uitmaken tussen heeeel af en toe en eisprong en netjes elke maand een eisprong, dat geloof ik niet! Als ik nou nog heel erg veel te veel woog, ok, maar die paar kilo?? Afijn, nog even geduld tot woensdag (maar ik ben ook nu al zenuwachtig hoor )
Karin en mvl, hebben jullie de familie al verteld dat jullie zwanger zijn? Lijkt me ook leuk om met de kerst te vertellen... Leuke verassing!
Moet 30 dec naar de vk.. Eerste afspraak bij haar.. Ben benieuwd.. Moeten pas begin van de avond, hoop dat ze hartje gaan luisteren!! Mamavandewi, je bent goed afgevallen en nu met kerst gewoon lekker genieten.. Het vliegt er niet gelijk aan hoor... En hoop echt dat ze nu wat gaan doen, zou toch logisch zijn nu! En dan januari gewoon lekker zwanger.. Ik gun en hoop het zo voor je! Silsa ook voor jou hopelijk vrijdag een mooie test in handen.. Succes meis... Nog 2 daagjes wachten!! Nou ik ga maar weer aan het werk.. Vandaag nog op pad en morgen en vrijdag op de zaak (dat betekend niet stiekem tussendoor op internet ) Kuskus
Ik nog niet...zolang ik me goed blijf voelen, en er dus voor de buitenwereld niets aan me te merken is, laat ik iedereen voorlopig in het ongewisse. Hopelijk kan ik ze dan t.z.t. vertellen dat ik zwanger ben van een blijvertje...We krijgen namelijk steeds meer opmerkingen waarom we er niet mee stoppen, want we hebben er toch 3...en je gaat toch zeker niet het medische circuit in etc etc.....mensen begrijpen ons dus steeds minder, dus deel ik het liever ook nog niet met ze....
Mama van dewi, ik hoop voor je dat ze de 29e er wat aan gaan doen...en dat je er nu al zenuwachtig voor bent, logisch hoor.... Gelukkig zitter er deze maand allerlei drukke dagen tussen, dus vliegt de tijd. Berretje, zie ik aan je onderschrift nu goed dat je 4 x een echo hebt gehad, om de 2 weken....De laatste hoeveel weken was je toen? IK had namelijk vorige keer een echo met 11 weken, dar kon toen niets meer verkeerd gaan, maar dus toch....Dus nu zou ik graag echo's willen krijgen tot ruim na die tijd, dus tot 13 weken....Maar heb geen idee wat de gyn gaat doen....