@ mvl, jeetje dat mensen zo reageren, dat begrijp ik echt niet. Kan me goed voorstellen dat je het dan nog even voor je houd. @ mamavandewi, balen dat je temp. Nog steeds laag is. Hoop dat ze snel actie ondernemn. Die paar kilootjes mogen het verschil echt niet maken. @ berretje, werkze! 30 dec naar de vk, wow schiet wel op. Wel fijn dat je zoveel controle hebt nu. Hier is de temp aan de lage kant. Denk dat het er weer aan komt... Vandaag rustig op m'n werk. Liefs
Ja in die situatie zou ik denk ik ook wachten met vertellen... Hier soms ook van die rare opmerkingen van mensen. Toch erg vervelend als men het niet (wil) begrijpen... Gevoel is soms ook zo moeilijk over te brengen. Als je het zelf niet mee maakt of hebt gemaakt is het soms ook lastig te begrijpen. Ik had ook altijd gedacht dat je wel zo over een mk heen zou stappen. De impact had ik zelf ook zwaar onderschat van te voren. Hopelijk blijf je je dit keer gewoon goed voelen en blijft de misselijkheid je bespaard! X
Ga mij nou niet bang zitten maken hem mvl.. Ben net zo blij dat ik meer vertrouwen erin krijg Ik had vorige week donderdag een echo.. Nekplooimeting was dat.. Was toen 12w3d.. Hopelijk is alles nog goed.. Gaan we vanuit! Krijg een klein buikje nu dus moet goed zitten toch? Nu pas weer 20 weken echo en hopelijk volgende week hartje luisteren... Hoop dat het dan nog mooi klopt... Nou meiden, wij gaan ff de stad in kerstkadootjes kopen... Kuskus
Nee, dat was zeker niet de bedoeling. Ik had die echo met ruim 10 weken, maar liep iets voor, vandaar 11 weken... Maar heb jij nu vanaf het begin tweewekelijks een echo gehad?? Dat was eigenlijk mijn vraag, en dan dus tot ruim 12 weken, en dan dus niets extra's meer..... Hoop dat de gyn dit voor mij ook ongeveer zo wilt gaan doen...
Hallo meiden, wat zijn jullie druk aan het tikken! @mvl; wat een vreemde reacties zeg! onbegrijpelijk! @ Berretje; niet bang worden meid! Je bent nu al zo lang zwanger, dit gaat niet fout! @ silsa; heh...jammer dat je temperatuur gedaald is hoop zo voor je dat het snel raak is! @ mama van dewi; het aftellen is begonnen, je mag gelukkig al bijna naar de gyn. hoop dat er actie ondernomen wordt! @ hier, mijn maag valt op zich mee. als ik wakker wordt altijd beetje misselijk maar zakt snel. Vandaag wel af en toe duizelig geweest :S en ik had vandaag van die verschrikkelijke tepelpijn. Ech heel erg! tja en wat het vertellen betreft, mijn moeder weet het al. mischien dat ik het 1e kerstdag ook aan mijn zusjes wil vertellen (vind het zo moeilijk om het voor ze geheim te houden) we gaan het waarschijnlijk ook snel aan de ouders van mijn vriend vertellen. hoop dat ik snel op de 12 weken zit en niet meer mijn mondje moet houden. xxx
Ik kan ook nooit mijn mond houden hoor! Bij Dewi had ik met 8 weken een echo (onregelmatige cyclus dus iets eerder een echo gehad) en daarna heb ik het iedereen verteld. Ik heb geen idee hoe lang ik nu mijn mond zou kunnen houden als het zover is. Ik krijg wel een vroege echo ivm mijn bbz maar hoor toch iets langer mijn mond te kunnen houden. Achja, eerst maar eens zwanger worden Wat betreft het drukke verkeer, ik had een dagje vrij vandaag en Dewi heeft heerlijk met haar papa gespeeld voor een groot deel van de tijd Morgen en vrijdag gewoon weer werken hoor!
Silsa, wat balen van je temperatuur!!! Ben je al ongesteld nu? Sterkte en een dikke knuffel!! Hoe is het verder met de wel zwangere meiden?
Ha mamavandewi, ja inderdaad ongi geworden vandaag. We gaan even pauze houden. Lekker van de feestdagen genieten en weer eens een lekker glaasje drinken. In het nieuwe jaar zullen we weer van de alcohol afblijven en er weer vol goede moed voor gaan. Begin zo langzamerhand m'n geduld te verliezen. 2011 moet ons jaar worden!! Liefs
Balen zeg! Je hebt groot gelijk, lekker even de feestdagen genieten! Je kunt alles wel opzij zetten, maar af en toe lekker een paar dagen genieten heb je ook nodig. Ik hoop ook dat we in 2011 echt een kindje zullen hebben! X
Hallo meiden @ Silsa he bah! Baal met je mee! @ mama van Dewi + Silsa: duim heel hard voor jullie dat jullie snel zwanger worden. Snap dat het zo niet meer leuk is! @ hier; vandaag weer af en toe misselijk en duizelig. Ben vanmiddag bij een vriendin geweest. Zij heeft een baby van 3 maanden. Wij zijn samen zwanger geweest. Was toen erg gezellig. Vandaag lekker thee gedronken en bij gekletst. Zij is ook de enige behalve mijn moeder die het weet. Zo lief, kreeg een kado van haar. Ze had 2 rompertjes voor mij gekocht. Werd er emotioneel van, en eigenlijk ben ik dat nog steeds een beetje. Kreeg vanavond zelfs toen ik mijn soap keek tranen in mijn ogen, moet toch niet erger worden hahahahaha! Dikke knuffel!
haha, karin, die tranen gaan vast nooit meer over! Bij mij komen ze ook te pas en te onpas opsteken sinds ik een kindje heb. Er is niets aan te doen, emoties komen erbij
Zeker heel erg lief van haar! Lijkt wel een beetje erop dat er bij mij vanmiddag wel een knopje om is gegaan. Sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik er zo weinig mogelijk mee bezig (zelfbescherming) Het besef lijkt er nog niet helemaal te zijn. Heel anders dan de vorige keer, toen kon ik volgens mij aan niets anders denken. fijne avond!
Hallo meiden, hoe gaat het? Drukke kerstdagen voor de boeg? Ik wens jullie alvast hele fijne kerstdagen! xxx
Fijne dagen inderdaad!! Wij gaan morgen bij mijn ouders eten in het oosten van het land. Ik ben benieuwd hoe lang we er over gaan doen. Ik verzorg het dessert, warme appels met rozijnen speculaasvulling met vanille vla en vanilleijs. Wat zijn jullie plannen?
Hai meiden! Fijne dagen ook voor jullie! Wij zouden gisteren gezellig samen eten.. Ik had alleen de hele dag al hoofdpijn en gister eind van middag werd day heel heftig.. Migraine denk.. Super misselijk erbij, dus gezellig eten is er niet van gekomen, lag half 7 in bed! Nu wordt ik net weer wakker met hoofdpijn!! Vandaag naar mijn ouders, daar eten en morgen naar schoonouders... Maar het rare is dus, mijn gevoel is NIET goed! Zo een hoofdpijn, mijn borsten tintelen en lijken te krimpen.. Klint raar maar zo voelt t..ze doen geen pijn meer en als je ernaar keek deden ze al zeer en nu dus niet.. Hoef niet vaak te plassen... En gewoon een gevoel dat t niet goed zit.. Misschoien is er niks aan de hand, maar waaro$ voel ik dat zo sterk dan..? Gisteren een angelsoind besteld op internet, maar volgende week pas binnen dus dan kan ok pas luisteren. En om nu de vk te bellen op 1ekerstdag.. Nee doe ik maar niet.. Als ik dit gevoel blijf houden bel ik maandag denk.. Nou sorry voor mijn gezeur hoor meiden! Hele fijne dagen!! Kusss
Ha berretje, balen dat je niet lekker bent. Ik denk dat je een griepje te pakken hebt. Na de 12 weken worden de klachten minder en het tweede trimester voel je je eigenlijk het best van de hele zwangerschap. Hoe voel je je vandaag? Fijne kerst allemaal! Wij rijden zo weer naar de andere kant van het land op weg naar mijn famillie. Liefs
Berretje, balen dat je z'n naar gevoel hebt! Hopelijk voel je je vandaag al wat beter! Met mijn angelsound hoorde ik pas Met 15 weken echt iets... Dikke kus!
Hallo allemaal hoe was jullie kerst? @ berretje, hoe voel je je nu? Vervelend dat je zo ziek geweest bent. Mijn moeder heeft ook wel eens migraine en voelt zich dan belabbert. @ hier: gister bij de familie van mijn vriend en bij mijn familie geweest. Werd alleen gister middag vreselijk misselijk bij mijn schoonouders. Zakte tijdens het avondeten gelukkig maar bleef nog de hele avond een beetje misselijk. Vandaag ook een beetje misselijk en duizelig geweest :S Vandaag lekker dagje met z'n tweetjes gehad en een flinke wandeling in het bos gemaakt. xxx
Berretje, hoe gaat het vandaag? Hebben jullie trouwens vakantie? Ik heb vandaag (en de woensdag) vrij en ga verder wel werken. Donderdagmiddag neem ik nog een paar uur vrij. Dus wel een kort weekje voor mij! De papa van Dewi verkoopt ook vuurwerk dus die maakt lange dagen deze week...