Ze hebben vaak de uitslag dezelfde dag al Laat je het weten als je de uitslag hebt? Karin, hoe is het gegaan vandaag??
Hallo allemaal, nou ik heb goed nieuws! Hebben vanavond op de echo een kleine baby van 12w6d gezien! Was ontzettend gaaf om te zien, hij/ zij bewoog ook lekker. Zijn super opgelucht !!! xxx
Karin, Gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws! Wat fijn dat de echo goed was (moest ook bijna wel na al die ellendigheid...). Jullie zullen nu wel opgelucht zijn! Nu lekker genieten van je kleine beebje in wording!! Mijn schoonzusje was vandaag bij haar echo 11 weken en 2 dagen. Jullie lopen bijna gelijk! Ze bleek alleen naast een baby ook een vleesboom van minimaal 10 cm te hebben ze is overgedragen aan de gyn waar ze nu volgende week een afspraak heeft...
@ karin. Wow gefelciteerd! Wat een opluchting moet dat zijn. Geniet ervan! @mamavandewi, oei, das minder fijn voor je schoonzusje. Hopelijk gaat alles goed. Liefs, Sil
BTW, net gebeld, ze geven telefonisch geen uitslagen door. en dan met name de eerste keer niet. Ze willen toch alles persoonlijk kunnen bespreken en alles tegelijk. (komend zaadonderzoek en evt vervolg stappen) toch nog even 2 1/2 week geduld hebben dus...
hmmm, balen Ik heb eigenlijk altijd ook een belafspraak gehad voor de uitslagen... volgens mij. Of misshien dan de 1e keer niet??? Ik dacht van wel. Jammer in elk geval dat je nu nog weer ruim 2 weken moet wachten!
Je tempkaartje is trouwens ook wel weer mooi! Misschien hoef je helemaal geen 2 weken meer te wachten
Ha meiden, Hoe gaat het bij jullie? Nou ja, geduld hebben maar. Heb in ieder geval geprobeerd de uitslag eerder te krijgen. Ik durf bijna niet te hopen, maar had zojuist roze verlies. Nog nooit gehad. Zou het...? Is een goed teken toch? Jou temp is ook onwijs mooi mamavandewi! Hoop dat je een mooi eitje hebt deze maand. Liefs, Sil
De eerste 10 verhalen die ik op dit forum lees over roze verlies pakten helemaal niet goed uit. Niets goed teken dus. Daar gaat de hoop weer... x
Silsa, nog niet alle hoop laten vliegen hoor! Het kan altijd allemaal 2 kanten op gaan... Helaas kun je alleen wachten of het meer wordt of dat het weer weg trekt! Ik wil je geen valse hoop geven, maar je temp stijgt wel weer mooi. Je zou bijna denken 2 dagen geleden innesteling. Spannende dagen nu dus voor jou! Voor mij trouwens ook... het is er niet echt eerder van geworden, maar mijn ovutest gaf vanmorgen een licht 2e lijntje aan. Ik ben erg benieuwd of ik nu een echt ei ga krijgen! Ik zit nu wel weer op dag 14 dus mijn is komt er niet echt eerder door. Als het maar een goed ei is dit keer
Hoewel, ik mag helemaal niet klagen! Meestal had ik op dag 19 tot 22 een echte positieve ovutest. Als het goed is is hij nu wel een paar dagen eerder dan anders positief!
@mamavandewi, Wow een licht streepje. Wordt vast snel donkerder, je temp ziet er nu zo mooi stabiel uit. Ik had deze maand voor het eerst maar 1 dag een licht streepje en dag erna donker, na 1 dag ook weer spierwit. Hoop voor je dat je eitje inderdaad snel komt. Aan de klus... Zal proberen niet al de moed te verliezen, maar lees slechts bij heel enkele uitzondering dat dit roze verlies positief uitpakte. Geduld hebben maar weer.. Daar worden we wel goed in getraind. x
ps, voel sinds eergisteren wat lichte steekjes, maar durf me daar helemaal niet op vast te pinnen want die heb ik wel vaker voor NOD. Ben toch een beetje zenuwachtig. x
Het is ook gewoon zo jammer dat alle kwaaltjes altijd 2 dingen kunnen betekenen... Als je nou eens last van totaal andere dingen krijgt als je zwanger bent dan wanneer je ongesteld moet worden. Helaas is dat niet zo...
Ha mamavandewi, al een testje gedaan vandaag? Hoop zo dat je snel een mooi eitje hebt! Het is inderdaad gemeen van ons lichaam om niet duidelijk te laten blijken hoe het zit. Het zou een stuk makkelijker zijn als we wisten waar we aan toe waren. Rozeverlies is bij (sorry) 1 klodder gebleven. Nog een paar daagjes geduld... Karin, hoe gaat het met jou? Hoe is de vakantie (geweest) berretje?? Liefs, sil
Fijn dat het roze nu weer weg lijkt! Hopelijk blijft het weg Ik heb vandaag een positieve ovutest!!! Wie weet... het is in elk geval wel een dag of 5 eerder dan anders Hopelijk over een dag of 2 een mooi stabiele hoge temperatuur!
Wow wat goed zeg! Hehe eindelijk een normale cyclus bij je, wat fijn. Dat wordt klussen Mooie temp he volgende week, hihi, verkeerd ingetypt, maar ik krijg het niet weg. Inmiddels wel gelukt.. X
We gaan niet te veel extra klussen, we houden het bij om de dag... Morgen dus pas weer Maar wel fijn inderdaad dat het nu in elk geval wel wat eerder positief is! Ik begin nu toch te denken dat het wel echt iets doet. Ik heb ook weer "ouderwets" ei-pijn. Dat heb ik na mijn mk ook maar 2x gehad (waarvan de 1e direct de cyclus na mijn mk). Ik vond je vooruitziende blik wel mooi Vorige maand daalde je temperatuur al even voor je NOD. Deed hij dat de maanden daarvoor ook? (je kunt bij een ander alleen de laatste 2 cycly zien) Anders wordt het extra spannend de komende dagen! Voel je behalve die steekjes verder nog iets? (niet dat het iets zegt, maar ik ben gewoon benieuwd... ik heb altijd veel vage klachten)