Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ja wat goed! Lijkt echt op een mooi eitje nu! Groot gelijk, om de dag klussen. Moet gewoon snel verandering komen in ons situatie.

Alleen vorige maand daalde de temp van te voren. Misschien heeft het er mee te maken dat ik de wekker toen vroeg ben gaan zetten voor het tempen. Geen klachtjes verder nee, alleen darmen zijn van slag, maar dat hoeft niets te zeggen. Hoop inderdaad dat ie zo mooi hoog gaat blijven...

X

2. C78

C78 Niet meer actief

Ik zeg ook... nu eerst jij een positieve test en aan het eind van de maand ik ook!

Als we echt allemaal zwanger zijn ga ik ons topic verplaatsen naar de zwangerenclubs :D Dat ziet er dan toch leuker uit dan elke keer weer bij die mk terug komen...

Jij dus eerst van de week die positieve test, ok?

3. C78

C78 Niet meer actief

Ik ga slapen... Welterusten!!

4. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Laten we dat afspreken :) Allebei zo snel mogelijk berretje en karin achterna. Zwangerclubs, dat zou wel heel erg gaaf zijn.
    Ga ervoor duimen.
    X

5. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Truste!!

6. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

jee... wat hebben jullie veel gekletst. En Mama van Dewi, wat spannend zeg dat je een pos test hebt en je ei weer voelt! Echt super dat de CLomifeen zijn werk doet!

Ow Silsa het gaat ook voor jou weer spannend worden. Ga heel hard voor je duimen meid!

@hier: vrijdag het nieuws op het werk verteld. Allemaal leuke reacties gehad! Vrijdagavond een vriendenavond met vrienden van de middelbare school gehad. Een onwijs leuke avond gehad en natuurlijk vonden ze het nieuws ook te gek. Helaas was mijn auto stuk toen ik om 1.30uur naar huis zou gaan dus bij een vriendin overnacht. Auto staat nu in de garage en er wordt morgen erna gekeken. Gister zijn we naar de Babydump en Gardo geweest. Hebben 3 kamers gezien die we leuk vonden! Nu nog beslissen. Vandaag lekker rustig aan gedaan, mijn vader en oma gebeld om het nieuws te vertellen en bij schoonouders gegeten.

Morgen weer aan het werk... volgende week lekker vakantie. Kijk er al naar uit!

truste allemaal!

xxx

7. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @karin, oh wat gaaf, iedereen van het goede nieuws op de hoogte brengen. Fijn dat je leuke reacties gehad hebt! Kinderkamer uitzoeken, leuk! Ben benieuwd welke je gaat kiezen, dan wel even een fototje maken he.

@mamavandewi, morgen hopelijk een hogere temp. En vandaag je eitje dus.

Ik durf het bijna niet te zeggen en te geloven, maar ik heb een lichtroze streepje. Had het geduld niet om te wachten. Hopelijk wordt ie snel donkerder. Vanavond mannetje vertellen.

8. C78

C78 Niet meer actief

Oh, Silsa, wat super dat je toch al een positieve test hebt!! GEFELICITEERD!!!!!!
    Hopelijk blijft hij positief... het blijft toch wat tricky voor je NOD testen. Ik kan ook nooit wachten en test ook altijd voor NOD :D Maar met zo'n mooie temperatuur moet het ook wel goed blijven gaan!
    Wanneer heb je nu je afspraak bij de gyn staan? Misschien gelijk een echo ;)

Karin, leuk dat jullie iedereen het goede nieuws hebben verteld en dat jullie leuke reacties hebben gekregen!!

Meiden, nu is het echt mijn beurt hoor... ik hoop dat ik me nu ook snel bij jullie mag voegen!

9. MamaSmurf

WOW Silsa!!! Wat een goed nieuws! van harte gefeliciteerd!

@ Mama van Dewi, het is zeker je beurt.Meid ik duim heeeeeel hard voor je! Vandaag weer een pos ovu test gehad?

xxx

10. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Tnx, meiden! Zag bijna gelijk al licht streepje verschijnen. Maandag 28 stond er al een afspraak, dat word nu de eerste echo. Verder morgen belafspraak voor de uitslag van bloed, vitaminewaarden. Gelukkig begrepen ze dat ik daar niet op wilde wachten.

Ja mamavandewi, nu is het zeker jou beurt. Vanavond weer aande klus en over twee weken een posi test. Ga heel erg hard voor je duimen.

Liefs

11. C78

C78 Niet meer actief

We gaan hard ons best doen vanavond ;)

12. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Wow mamavandewi, wat goed, temp stijging. Je hebt waarschijnlijl je eitje gehad en eindelijk een cyclus zoals die hoort te zijn. Gefeliciteerd meis!!
    Ga heel hard duimen voor je.
    X

13. C78

C78 Niet meer actief

Dank je wel!! Lief!
    Ik zou gewoon al blij zijn als mijn temp nu niet zo fluctueerd na mijn "ei" en ik wel een echte eisprong heb.
    Ik ga zaterdag en dinsdag bloed laten prikken. Als ik dan twijfel over of ik nu wel of niet een ei heb, ga ik toch bellen voor een belafspraak of een eerdere date bij de gyn.

Hopelijk is het gewoon allemaal niet nodig ;)

Berretje, ben je eigenlijk al terug van vakantie??

14. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Posi test en twee dagen later 0,2 graad hogere temp, dat kan bijna niet missen toch. Hoop dat je temp zich inderdaad zo mooi gaat blijven gedragen. Anders inderdaad maar bellen maar lijkt erop en hoop heel hard dat het niet nodig is.

Truste, ik ga m'n bedje in.

15. C78

C78 Niet meer actief

Je kunt je slaap nu vast wel goed gebruiken :D Je lijf heeft nu een hoop extra energie nodig!!

Slaap lekker!!

16. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden, dit had ik echt niet zien aankomen. M'n mannentje ging gisteren op z'n knieen. Wij gaan trouwen. :)
    Geen idee wanneer en hoe nog. Moet het echt ff laten bezinken. Met of zonder buik..

Zit er vooral mee hoe ik al dat goede nieuws aan m'n ouders moet vertellen. Op dit moment baal ik ervan dat ze zover weg wonen. Wil ze het liefst persoonlijl vertellen, maar dan word het pas na de 12 weken en moeten we naar Z-Afrika. Toch maar via skype... Weet het niet.

Mamavandewi temp nog mooi hoog vandaag?

Karin en Berretje, hoe is het bij jullie?

Liefs

17. C78

C78 Niet meer actief

Silsa, gefeliciteerd!!!

Berretje haar mannetje ging ook al op zijn knieeen toen ze net zwanger was... Mannen krijgen ook echt wel last van hun hormonen :D

Balen inderdaad dat je ouders zo ver weg wonen... Mijne wonen aan de andere kant van het land en dat vind ik al ver... Ik kan me voorstellen dat je het graag persoonlijk wilt vertellen! Aan de andere kant, als je ze het pas over een aantal weken kunt vertellen horen ze het straks misschien eerder van een ander. Moeilijke keus!!

Mijn temperatuur schiet nog niet echt omhoog, FF geeft nog geen kruis... maar ik hoop dat het toch wel een echt ei was nu!

Ik ga even shoppen vanmorgen, Dewi is met papa naar ballet :)

18. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    't is wat met die mannen he hihi. Heb nu zoveel vragen aan mezelf hoe we allerlei dingen aan willen pakken. Heb daar nog nooit echt over nagedacht. Zijn jullie getrouwd?

Je temp is hardstikke netjes!! omhoog gegaan zelfs. Ff geeft pas na 3 dagen hoge temp een kruis, vul voor de grap maar je temp van morgen in. Ik heb heel goede hoop voor je, ziet er tot nu toe goed uit!

19. C78

C78 Niet meer actief

Kijk, dat is nuttige info!!

Wij zijn inderdaad getrouwd (in 2005 alweer...). We zijn bij Te werve getrouwd en hebben daar de hele dag doorgebracht.
    Mijn mannetje is niet zo'n party-type dus we zijn 's middags getrouwd en hebben daarna een receptie(tje) gehad. Vervolgens hebben we zeer uigebreid gegeten waarbij we bij elke ronde van tafel zijn gaan wissellen waardoor we toch ook met iedereen gesproken hebben. Het voordeel was dat we niet van lokatie hoefden te veranderen wat voor onze opa's en oma's ook wel zo fijn was!

Veel plezier met de voorbereidingen :D

Ik ga nu echt even shoppen, anders zijn ze zo alweer thuis ;)

Fijne dag vandaag!!

20. MamaSmurf

Hey Silsa,

van harte gefeliciteerd! Wat leuk! Je hoort het idd vaker dat mannen op hun knietjes gaan als hun vriendin zwanger is. Mijn vriend is niet zo van het trouwen, weet niet of het er ooit van gaat komen.

Kan me heel goed voorstellen dat je dit soort dingen het liefst persoonlijk wilt vertellen. Mijn vader woont ook in het buitenland. de vorige keer dat ik zwanger was heb ik hem al heel vroeg gebeld en kon hem weer bellen toen het mis bleek te zijn. Deze keer heb ik gewacht. Heb hem pas afgelopen zondag gebeld. Persoonlijk is natuurlijk leuker maarja het is niet anders.

Hier vandaag erg moe, heb best veel honger maar voor de rest voel ik me goed. ben benieuwd wanneer Berretje weer terug is en hoe haar vakantie was.

xxx

Deel Deze Pagina