Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Tja, word afwachten. Tot nu toe heb ik wel fijne mensen gehad. Alleen ook een oudere man in Delft die ik minder prettig vond. Hopen dan dat het iemand anders is dan deze twee mannen.

2. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    #1622 silsa, 13 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
    Even op het kaartje gekeken. Opp...... is het :(
    Helaas.

Maar hij mag nou niet meer moeilijk doen. Je bent mooi op gewicht en er liggen al duidelijke afspraken.

Blijf dit berichtje wijzigen hihi.
    Je kan ook om een ander vragen toch. Voor mij maakt het weinig uit die ene keer (als het goed is). Maar zou gewoon kijken of er nog een andere gyn beschikbaar is.

3. C78

C78 Niet meer actief

Hmmm.... Jammer!!
    Hij is op zich best aardig hoor, hij was alleen de gene die zo om dat gewicht bleef zeuren. Die anderen hoor ik daar nooit zo over door gaan.

Ik ben al weer een kilo aangekomen, dus daar gaat hij dan vast gelijk weer over zeuren...
    Hopelijk krijg ik gewoon einde van de week het goede nieuws dat ik een eisprong heb gehad, dan hoef ik de komende 3 maanden niet meer te komen! Of dat ik gewoon zwanger ben natuurlijk, dat zou nog beter zijn ;)

4. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ja, dat laatste, zwanger zijn. Dan alleen nog een paar keer een echo en dan op naar de vk.
    Laat hem maar zeuren. Wat dat betreft is het fijn dan je H tussendoor hebt gehad. Je hebt toch afgesproken nog 2 keer clomid te gebruiken en dan IUI? Dat staat dan. Maar het mooist is natuurlijk als dat helemaal niet nodig is.

Hoe is het met de hormonen?

5. C78

C78 Niet meer actief

Nog prima gelukkig! Nog niet zoveel last als vorige maand :)
    Hopelijk wordt het ook niet erger!

Ik had nog 3 maanden Clomid afgesproken en daarna IUI... Maar ik hoop dat dat allemaal niet nodig is ;)

6. C78

C78 Niet meer actief

Heb je eigenlijk al last van kwaaltjes?

7. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ok, fijn! laat maar wegblijven.

Kwaaltjes, borsten doen zeer zijn net twee grote blauwe plekken. Buikpijn aan het einde van de dag en als ik druk ben geweest, weinig energie, veel dromen, emotioneel, moe, vaak plassen en met vlagen beetje misselijk, dan lust ik echt bijna niets terwijl ik echt moet eten van mezelf. Klinkt nu als heel veel, maar valt best wel mee, voel me eigenlijk wel prima. Vooral 's avonds ben ik soms niet zoveel meer waard, kan daar gelukkig vaak aan toegeven.
    Er zijn ook momenten dat ik me zo goed voel dat het me onzeker maakt of het allemaal nog goed zit.

8. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hoi meiden, hoe gaat het met jullie? Karin, Berretje? Alles ok?
    @ Karin, vroeg me af hoe het met je misselijkheid enzo gaat. Voel je je inmiddels weer prima? Heb jij nog klachten?

@Mama van Dewi, Temp is netjes hoog. Hopen dat ie deze keer zo blijft.

Fijne dag!

9. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hoi hoi

de misselijkheid ben ik gelukkig kwijt. Ik geef nog wel over na de ... Heb vandaag ook last van oorpijn en keelpijn :(

ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo! Zal hem zo even op onze afsprakenlijst zetten.

xxx

10. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Afspraken en NOD:
    18 maart (avond) 3d echo - Berretje
    23 maart - MamavanDewi NOD
    28 maart - 3e echo gyn - Silsa
    4 april (middag): 20 weken echo - Karin
    7 april (avond) VK - Karin

Uitgerekend:
    Berretje 27 juni
    Karin 19 augustus
    Silsa 26 oktober

11. C78

C78 Niet meer actief

Afspraken en NOD:
    15 en 18 maart bloedprikken en uitslag - MvD

Uitgerekend:
    Berretje 27 juni
    Karin 19 augustus
    Silsa 26 oktober

12. C78

C78 Niet meer actief

Karin, leuk al bijna de 20 weken echo!! Echt iets om naar uit te kijken (hoewel, iedereen is altijd enthausiast, maar het blijft wel een medische echo...) Gelukkig heb je laatst al een echo gehad en weet je gewoon dat je een zoon krijgt!!

Ik heb mijn afspraken ook op de lijst gezet.
    Ik mag als ik vrijdag echt vroeg bloed laat prikken in de loop van de middag gelukkig al bellen voor de uitslag! Ze zei eerst maandag, maar ik verwacht eigenlijk zaterdag toch al weer ongesteld te worden (altijd op 9 DPO) en zou dan maandag alweer met de medicijnen moeten beginnen...
    Nog een kleine week in spanning dus :)

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai meiden!!

MvD spannend weekje weer voor jou..! Je temp is netjes! Hoop dat het een goed teken is!!
    Hoe voel je je verder??

Karin wat fijn dat je minder misselijk bent... Het zijn helaas kwaaltjes die komen en gaan, maar rond deze periode toch wel fijn al het wegblijft he!! En de 20w echo ook al binnenkort, leuk joh!!

Silsa ook alweer bijna 3de afspraak gyn... Voel je jezelf al wat zekerder meis??

Hier weer 2 mega lange dagen gewerkt... Nu zijn de beurzen weer voorbij, beter!!! En gaan we weer gewoon zoals normaal aan het werk haha...
    Neem vrijdag lekker vrij voor afgelopen zondag, dus lang weekend...
    Voel mijzelf verders wel ok... Moe nu natuurlijk, dus weer ff bijkomen en mega last van obbstipatie (sorry!!) Even googlen wat daar tegen helpt haha
    Hebben pas ook nog foto van buik gemaakt
    Zal zo eens kijken of ik die kan plaatsen vanaf de laptop.
    Zal ook mijn afspraak bij de vk er weer tussen zetten...

Fijne dag ladies! Kussss

14. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Afspraken en NOD:
    31 maart - vk Berretje (eind middag)

Uitgerekend:
    Berretje 27 juni
    Karin 19 augustus
    Silsa 26 oktober

15. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hai meiden!

probeerde net een foto prive te sturen naar jullie, alleen ik kan dan geen foto toevoegen in privebericht,...?? weet iemand hoe dit werkt?? dan hoef ik de foto namelijk niet te bewerken,......net zo handig ;)

16. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hoi meiden,
    @Karin, fijn dat de misselijkheid meestal over is. Vervelend dat je toch niet helemaal lekker bent. Is dat nog een restje van je griep? Hoop dat je je snel helemaal goed voelt!

@Spannend, nog een klein weekje! Wel super dat je vrijdag de uitslag krijgt.

@Berretje, leuk een foto, ben nieuwsgierig! Geen idee hoe je dat erop moet zetten. Vezels eten helpt tegen obstipatie, bananen peulvruchten, volkoren producten. Je kan bij de supermarkt een zak vezels kopen (bij zonnatura producten volgens mij) en een lepel in de yoghurt doen ofzo. Staan vast nog wel meer tips op internet.

Echt zeker ben ik nog niet, alles behalve. Borsten zijn nauwelijks nog gevoelig de afgelopen 2 dagen, terwijl ik daar juist echt extreem last van had. Net echt onwijs scherpe steken gevoeld en krampen. Gelukkig gaat het inmiddels weer beter. Herkennen jullie die steken? Echt niet normaal.

Volgende week heb ik een afspraak bij de vk. Kreeg net het boekje per post en daar stond in dat er bij de eerste controle een echo zit. Heel fijn. Klein weekje later weer 1 bij de gyn en dan met 12 weken weer. Als het volgende week goed is zal ik zo gerustgesteld zijn, dan ben ik de periode voorbij waarop het de vorige keren al fout zat. Hoop dat ze wel de echo doen ondanks dat ik er al 2 in het zh gehad heb.

Fijne dag!

17. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Afspraken en NOD:
    23 maart - vk 1e controle (hopelijk met echo) - Silsa
    31 maart - vk Berretje (eind middag)

Uitgerekend:
    Berretje 27 juni
    Karin 19 augustus
    Silsa 26 oktober

18. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hai silsa...

Niet teveel zeggen over of je al echo's hebt gehad en gewoon zeggen dat je onzeker bent, dan krijg je vast en zeker die echo.
    Ik had ook steken in het begin en ook buikpijnen en dergelijke... Dat is het groeien van je baarmoeder.. Alles moet verschuiven om ruimte voor de kleine te maken.. Ook nu nog regelmatig buikpijn hoor... En mijn borsten begin ik ook weer te voelen... Had ik in het begin even en later niet meer.. Nu dus wel...
    Er komt zelfs vocht uit 1 tepel... Raaaaar! Hahaha hoort erbij hoor, maar een natte plek in je pyamashirt is best ff wennen...

Meis, het zit echt wel goed... Het blijft spannend, maar ook hier nog met 25 weken, dus probeer stiekem ook te genieten hoor!

Kuskus

19. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Bedankt voor je reactie! Fijn dat je het zo herkent, stelt me gerust. Weet ook wel dat het waarschijnlijk gewoon goed gaat maar is lastig om dat vertrouwen continu te houden. Is ook zo spannend, geloof je meteen dat dat niet overgaat. Gelukkig kan ik er ook zeker wel van genieten hoor. Mannetje ook, vooral na de echo is dat meer geworden bij hem.
    Wat betreft de vk, er stond expliciet bij dat ik evt. eerdere echo foto's mee moet nemen. Maar onzekerheid,... Denk dat ik ze daar wel van kan overtuigen.

Jij zit nu in het laatste trimester he. Schiet echt al op. Heb je het idee dat het snel is gegaan of juist niet?

X sil

20. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Ik weet nog dat ik niet kon wachten tot ik 12 weken was.. En toen weer 16 weken en toen weer 20 weken... En die eerste 16 weken duurde lang... Heeeel lang... Maar achteraf gezien, nu alweer 25 weken is het snel gegaan... 25 weken al.. Nog maar ongeveer 15 en ik ben mama...! Pffff vind het super spannend!!! Wil ook zo graag ons kindje zien!!
    Aanstaande vrijdag de 3D echo, lijkt mij ook leuk.. Even kijken of we al iets herkennen haha
    Ik heb mij vanmiddag ook opgegeven voor zw yoga, alles was vol, dus ik stroom aanstaande zaterdag al in bij een groep die de 5de les gaat volgen... Hopelijk heb ik er iets aan...!
    Leuk he trouwens dat het voor de mannen (vriendlief) ook wat tastbaarder wordt na zo een echo... Merk dat mijn vriend er ook wel mee bezig is, denkt er over na enzo, erg leuk!

Ook net gebeld of kamertje eerder kan komen, zou 19 april komen, maar ik wil alles wassen en in de kast hangen, maar lastig als de kast nog niet staat.. Dussss ze komen nu 30 mart al!! Joepieeeee dan maak ik wel ff foto's hoor...!
    Komen jullie trouwens al alle 3tjes op kraamvisite?? Zover wonen we niet bij elkaar vandaan ;)

nou ik ga nog even snel verder werken en dan weer aan t eten beginnen...

Kuskus

Deel Deze Pagina