Oh leuk zwangerschapsyoga, denk dat ik dat ook ga doen. Dat het zo snel vol zit zeg. Heb wel eerder yoga gedaan, poweryoga vond het leuk om te doen en voelde goed. Ben benieuwd of jij het ook wat vindt en of zwangerschapsyoga een beetje vergelijkbaar is. Tuurlijk kom ik je opzoeken als de kleine er is. Stiekem hoop ik dat we elkaar voor die tijd nog een keertje zien als we allemaal zwanger zijn. Lijkt me erg leuk. Super de kamer, oh, dan komt het echt dichtbij he, een eigen plekje in huis. Laat die foto's maar komen. Liefs, Sil
Volgens mij is yoga niks voor mij haha.. Maar de vk zei dat ik t maar eens moest proberen omdat ik t allemaal zo eng vind.... Wordt niet vergoed, dus zelf weer betalen.. Dure aangelegenheid een kindje hoor hahaha Hebben jullie eigenlijk hyves ofzo?? Kunnen we eens spieken naar elkaar Een foto bij privebericht lukt niet.. Verdorrie, wil die foto versturen.. bakkie thee moeten we toch sowieso eens kunnen doen..? Als iedereen daarvoor open staat natuurlijk... Ja kamertje heb ik zoooo een zin in.. En kleertjes wassen en in de kast hangen... Vrijdag vrij en dan maar eens de kraamzorglijst uitzet gaan aanschaffen... Erg he..!! Ook die dikke maandverbanden, bah!!!
Vind t trouwens best wel eng dat ik ook de eerste van ons 4tjes ben... Had graag eerst jullie bevallingsverhalen gehoord om vervolgens daarna zelf aan de beurt te zijn.. Hahaha... Mamavandewi heeft natuurlijk al een meid.. Dus kom op meid... Jou verhaal moeten wij echt weten voor de bevalling hoor... Ga ik dit overleven??
Hai meiden! Ik ben weer in een pest humeur... ik ben duidelijk weer van hormonen gewisseld Ik hoop maar dat het niet voor niets is! Hyves vind ik een goed idee, heb ik ook (net zoals facebook en twitter *oeps/schaam*) Silsa, bij mijn zwangerschap van Dewi was ik zelfs al zo zenuwachtig elke keer of het wel goed zat. Toen wist ik half nog niet wat er mis kon gaan... Ik kan me goed voorstellen dat je het heeel spannend vind! Berretje, ik ben benieuwd naar je foto! Leuk dat je kamertje al eerder komt, dan kun je lekker gaan inrichten. Krijg je niet een kraampakket van je zorgverzekering? Daar zit bijna alles in... Alleen heb je met een gewone bevalling, als alles goed gaat, inderdaad wel extra maandverbanden nodig. Die van Kotex in een oranje pak zijn goed te gebruiken na je bevalling. Ik zal mijn bevallingsverhaal wel weer eens opzoeken op de pc... Hij staat niet op mijn laptop, maar ik zal hem opzoeken en plaatsen. Het ging in elk geval lekker snel (met een weeenstorm), maar ze was er 6 uur na de allereerste wee. Over het een keer afspreken... Lijkt me ook erg leuk! Als we moeten wachten tot ik zwanger ben is Berretje misschien al bevallen. Als het ergens in mijn 2e week van de cyclus is gaat het ook vast prima. Ik heb dan geen last van mijn hormonen en kan dan een leger zwangeren meiden aan Hoe staat het trouwens met jullie trouwplannen?
Ohja, ik heb ook zwyoga gedaan en vond het veel te zweverig. Ik ben ook veel te eigenwijs dus heb het met bevallen ook helemaal niet gebruikt Het was wel erg gezellig iets te doen met de dikke buiken uit de omgeving. Ik kwam er op de yoga achter dat nog 2 meiden bij mij uit de straat zwanger waren en in de zelfde maand uitgerekend waren!
Ohhh MvD balen dat je je zo rot voelt weer!! Rot hormonen!! Hoop dat het echt voor een goed doel is deze maand....! Kan mij voorstellen dat het wat moeilijker kan zijn om af te spreken, gezien wij zwanger zijn en jullie nog zo je best doen.. Maar ook als jij straks zwanger bent.. Of ik het er al uit heb of niet, dan gaan we ook daten hoor...! Ik zal je ff zoeken op hyves... Ga zo alleen lekker naar bedje, want ik merk dat de beursdagen nog even zijn tol eisen... Pffff.... Oh en dat zweverige is ook niks voor mij.. Ben benieuwd hoe ik de yoga vind, maar laat ik t maar proberen.. Denk alleen nu al dat ik na de eerste les al spijt heb hahaha... Zw gyn is hier ook amper te vinden in de buurt.. Dus dan dit maar... Kan ik achteraf nooit zeggen, had ik t maar wel gedaan.... Truste!! Ennuh MvD... Rustig aan he meis...!! Je mag best ff sacho zijn, maar hoop dat je je snel beterder voelt meis!!!
Hallo allemaal, jee... wat hebben jullie veel getikt vandaag! Ik ben net thuis, had na mijn lessen tot 17.15 vergadering. Daarna bij schoonouders gegeten. De komende 2 dagen weer tot 17.15 vergadering! Wel leuk, ben as vrijdag jarig en vier het as zondag. Vraag allemaal spulletjes voor onze kleine. @ mama van dewi: hé wat fijn al die hormonen. Hoop dat het voor een goed doel is! Over een paar dagen alweer prikken. Spannend! @ Silsa: vreselijk he al die onzekerheid. Maar deze keer gaat het goed hoor meid! Ik hoop dat de vk en gyn je de volgende keer weer gerust kunnen stellen met een goede echo! @ Berretje: vind achteraf ook dat het allemaal erg snel gaat! Wat leuk dat je binnenkort al het kamertje krijgt. Wij moeten er nog eentje uitzoeken. @ mannen: vind het ook ontzettend leuk dat mijn vriend er zo leuk mee bezig is. Best schattig af en toe Ben helemaal verliefd op mijn 2 mannen .... hahahaha! @ hyves: leuk idee! Heb jullie hierover al een pb gestuurd! @ afspreken: lijkt mij ontzettend gezellig! Gaan we zeker doen! xxx
@berretje, heb van drie verschillende mensen yogales gehad ook drie soorten. Die poweryoga vond ik super, had ook behoorlijk spierpijn en echt het gevoel dat ik wat gedaan had. Andere zou ik niet meer zo snel doen. Is denk ik ook heel belangrijk wie de lessen geeft, ze geven er toch een eigen draai aan. Best kans dat zwangerschapsyoga erg rustig en zweverig is. Ik ben benieuwd wat het inhoud. Helaas geeft die docent van poweryoga die lessen niet. @Bevalling, grappig dat we in een andere fase ook zo verschillend met de zwangerschap bezig zijn. Ik ben nog absoluut niet met de bevalling bezig, logisch waarschijnlijk ook, maar moet er ook niet aan denken haha. Dat komt later wel een keer, de verhalen over bevallen sla ik ook lekker over, dat wil ik (nog) niet weten. Dat zal wel veranderen en dan zal ik het verhaal van mama van dewi er eens op naslaan. @mamavandewi, balen zeg dat hormonen je weer aan het pesten zijn. Hopelijk levert het snel resultaat op, wat heeft je temp gedaan? @Karin, oh bijna jarig, leuk cadeautjes voor de kleine gevraagd. Ben benieuwd waar ze mee aan komen. @Hyves, heb ik niet, heb alleen een halve poging linkedinn geprobeerd, maar nog niet af en daarom gesloten voor iedereen. Misschien moet ik er maar eentje aanmaken, al is het speciaal voor jullie, vind dat toch wel leuk. @jaloezie, trek het nog steeds slecht dat vage bekenden nu net een kindje gekregen hebben of binnenkort krijgen terwijl ze er pas zo kort mee bezig waren. Vind het een heel slecht en naar gevoel van mezelf. 't is ook niet dat ik het ze niet gun, maar ik blijf het lastig vinden. Had verwacht dat het nu wel over zou zijn. 't is ook wel bizar dat binnen mijn omgeving iedereen op 1 na bijna gelijk goed zwanger is. Heb 1 van m'n beste vrienden, die ik het de vorige keer wel verteld heb, nu nog niets gezegd over de zwangerschap. Hij begrijpt er namelijk echt niets van. Was bij hun de eerste keer raak, vervolgens 1 keer sex gehad ruim na de bevalling en weer meteen raak. (Dat weinig sex hebben lijkt me niets haha) maar in 1 keer klussen zwanger, te bizar, dat hadden wij ook wel gewild he. @bruiloft, gaat goed. uitnodigingen de deur uit, misschien moet ik er nog een paar versturen... Strandtent geregeld en echt super veel zin in. We hebben hele mooie ringen gezien. Jurk ga ik volgende maand kijken als m'n moeder weer in het land is, samen met een vriendin. Getuigen, ben nog zo aan het dubben, in ieder geval m'n moeder, maar dan.... broertje (1 vd 3) vader, vrienden. Ik weet het niet, neig naar een broer maar ben zo bang de anderen te kwetsen, vader is de veilige optie, nou ja, ik wacht er nog even mee. @Afspreken, super leuk. Kopje thee drinken goed plan. Anders mama van dewi een datum laten prikken?? Zo beetje veel getypt, oeps. Ga nu ff lopen met de hond. Liefs, Sil
Mijn temp stijgt al weer iets. Ik kan niet wachten op vrijdag... Ik heb ook weer gevoelige borsten, maar die had ik vorige maand ook Silsa, ik heb al een kindje, maar ben ook nog jaloers op al die mensen die zo snel zwanger zijn. Net zoals die mensen die hun bevalling rond de zomer plannen zodat ze dan lekker lang vrij zijn... helemaal irritant is dat het ze vaak nog lukt ook! Het is gewoon gemeen dat sommige er zoveel moeite voor moeten doen en andere het zomaar lukt. Leuk dat je trouwplannen nu verder gevorderd zijn.
We kunnen wel alvast een datum prikken! Ik heb de voorkeur voor een zondag, ik heb namelijk Dewi zaterdag altijd onder mijn hoede (mijn man werkt op zaterdag). Is zondag 27 maart een idee? Of hebben jullie al volle agenda's voor de komende weekenden?
Hai meiden... Uhhh alleen ff snel over die datum... Later ff berichten, maar nog ff werk doen op de pc... 27 maart moet ik ff kijken, want mijn vriend is dat weekend jarig en dat vieren we meestal op zondag... Misschien wil hij t niet vieren (hoop t een keer!) Maar dat weet ik dus nog niet... Kus
Karin gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hebben jullie mijn temperatuur al gezien?? Ik ben nu zo benieuwd naar de uitslag vanmiddag! Ik zou nu toch wel een eisprong moeten hebben gehad, toch?
@Karin, gefeliciteerd!! @Mama van Dewi, temp is zeker mooi, zou wel eens een heel mooi kaartje kunnen worden. Laat je het ons snel weten als je de uitslag hebt? @Datum prikken. Zondagen zijn prima voor mij, 27 kan als dat voor Berretje gaat lukken. Ik voel me nu al een paar dagen erg goed, heel fijn, maar ook spannend, kan niet wachten op woensdag... Nog leuke plannen voor het weekend? Liefs, Sil
Karin gefeliiiiii!!! En mvD je kaartje is schitterend...moet toch wel een eisprong geweest zijn...?! En hopelijk ook een eitje wat lekker gaat nestelen....!! Ohh ik duim zo hard voor je meid dat me duimen er bijna afvallen!!! Silsa, woensdag komt ook weer helemaal goed.. Houdt moed!! En je gaat je op de duur beter voelen, en soms ook met vlagen weer ziekies... Hier vandaag vrije dag... Heeeeerlijk. Lig nog in bed en wil er eigenlijk niet uit haha Ga miss ff shoppen met mams.. En anders lekker thuis rommelen... Om 18 uur gaan we weg voor de echo.. Ben benieuwd of de kleine wakker is haha.. Morgen naar yoga! En savonds naar vrienden en zondag RELAXdag...! Joepieeee Jullie plannen?? Kuskussss
Meiden, goed nieuws!!! Ik heb een ei gehad Nu denk ik alweer gelijk een stap verder... ik ben sinds gister elke keer bij vlagen een soort van misselijk dus ik haal gelijk weer vanalles in mijn hoofd. Als mijn temperatuur morgen nog hoog is gooi ik er maar weer eens een testje tegenaan Spannend weekend dus juist!
Wow mama van Dewi, wat een goed nieuws! Spannend zeg die misselijkheid. Temp is mooi, dit moet je maand worden. @ Berretje, heb je de 3d echo al gehad? En hoe was het, was je mannetje blij? Anders heel veel plezier zo. Wij gaan dit weekend taart proeven en ringen kopen. Vandaag druk in huis geweest en vanavond lekker niets meer doen.
Ohh mamavandewi wat goed je temp hoog en een ei gehad!! Ik ben ook zooo nieuwsgierig!! Ik hoop t zo voor je!! Testen testen testen!! De 3D echo was mooi.. Alleen de kleine vond voet en 2 handen in het gezicht een leuk spelletje... Ff stukje lopen en door de hurken mocht ook niet baten.. Dus we mogen een keer terug komen... We hebben wel 2 foto's maar meer ook niet.. De verassing vond hij erg leuk, had hij niet verwacht! En het was ook echt wel mooi om te zien... dan zag je het mondje weer open gaan.. En zie je het bewegen en dan voel je dat ook.. Geweldig! De keer dat we terug mogen moet ik nog bespreken en dan nemen we onze ouders ook mee... Wel leuk denk! Silsa.. De ringen? Heb je al iets op het oog? Waar ga je ze kopen? Goud? Zilver? En de taart.. Cool!! Die wilde ik eerst zelf maken, maar ga het toch laten doen denk ik... Dan kan er minder fout gaan haha en anders stress ik teveel dat ie mooi moet... Kuskussssss
Hallo allemaal, bedankt voor de felicitaties! @ Berretje, wat gaaf dat jullie jullie kleine gister gezien hebben en helemaal super dat jullie nog een keertje mogen! @ Mama van Dewi: wow wat super dat je deze maand een ei gehad heb! Hoop dat het ook raak is! @ datum: 27 maart is prima. Mocht Berretje toch niet kunnen vinden we vast een nieuwe datum op korte termijn! @ hier.... zo maar even boodschappen doen en vanmiddag schoonmaken + relaxen. Morgen krijgen we visite dus het weekend is redelijk vol. xxx