Hoelang duurt het allemaal

Discussie in 'Miskraam' gestart door C78, 16 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Hoop dat je geen gelijk krijgt. Ook wel lekker om er niet teveel mee bezig te zijn. Nieuwe tattoo is niet niets bijzonders toch, doe je niet elke dag. Leuk! Heeft het nog een betekenis? En Heeft dat niet onwijs pijn gedaan? Wel stoer!

oh lekker op vakantie, waar gaan jullie naartoe? Wij hebben inderdaad een vakantie gepland staan na de bruiloft, kamperen in Italie. Even afwachten of we dat nog gaan doen...

2. C78

C78 Niet meer actief

Kamperen??? Jij bent een held! Lijkt me niet zo fijn als je zwanger bent...

Wij gaan 2 weken naar Frankrijk (centerparcs :D )

Ik had al sterretjes op mijn rug en 1 op mijn voet. Er zijn er nu wat bijgekomen op mijn voet. Geen speciale betekenis. Qua pijn vond ik het ook onwijs meevallen. Het voelt ongeveer aan net als dat je je benen epileert.

Fijn trouwens dat je nu al gelijk geen bedrust hoeft te houden. Wordt anders wel een lange zit nog...
    Voel je je nu wel al weer wat beter? Ook echt geen pijn meer??

3. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Lekker naar Frankrijk!! Denk dat het kamperen niet doorgaat, maar we zien wel. Anders net als jullie een huisje in Frankrijk ofzo, niet te ver van een ziekenhuis.

Voel me veel beter, eindelijk weer eens slapen heeft al onwijs geholpen en niets doen. Vandaag zijn m'n harde buiken weer lekker bezig en soms een beetje pijnlijk. Is alleen niets vergeleken met zondag nacht. Baal er wel een beetje van dat ik zo weinig kan. Ben echt op van max 200 m lopen. En 2 uurtjes met de benen omhoog achter de pc. Hoop echt dat ik snel ietsje meer kan. Heb m'n waarschuwing wel gehad. Maar helemaal lekker is het nog niet.

Heb er alles voor over dat die kleine nu nog niet komt. Het is nog een week te vroeg voor ctg, weeenremmers en medicijnen voor longrijping. Ze kunnen nog echt niets nu. Vandaag was m'n mannetje gelukkig nog thuis en morgen komt m'n moeder. Heel fijn! Dan kan ik ook rustig aan doen.

4. C78

C78 Niet meer actief

Het liefst nog wel een week of 10 binnenhouden hoor! Het is echt nog te vroeg nu...
    Lekker zo rustig mogelijk blijven doen en je lekker laten verwennen. Zodra de kleine er is (over 10 weken!) kun je ze vanzelf weer alles uit handen nemen. Nu nog even lekker later verzorgen.

Vandaag nog niet ongesteld geworden, maar ik denk toch echt een dezer dagen. Best raar zo zonder temperaturen. Mijn temperatuur gaat altijd van te voren naar beneden dus weet ik precies wanneer het zo ver is.
    Ik heb ook geen ovutesten gedaan. Dan duurt het normaal 10 dagen daarna. Maar ook daar heb ik deze maand niets aan.
    Wel mijn normale tekenen dat het er aankomt.
    Ik had er sowieso niets van verwacht deze maand. Ik ben denk ik wel echt toe aan de nieuwe stap... Laat maar komen dus na de lapro!

5. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    En.... Hoe is ie?

Hier weer naar het ziekenhuis geweest, slecht geslapen en weer veel harde buiken gehad. Gelukkig stabiele cervixlengte, maar nog geen idee wat het nou is. Moet me echt zo verschrikkelijk rustig houden nu. Maak me zorgen over de bruiloft volgende week. Eens goed bedenken wat we hier nu mee willen. Kindje gaat echt wel voor..

Gelukkig lekker weer dus zit heerlijk in de zon. Hoop op wat goed nieuws van jullie.

Liefs

6. C78

C78 Niet meer actief

Wat vervelend zeg!!
    Hopelijk helpt het als je nu de hele week rust houdt... Geen idee of je het kunt uitstellen om medische redenen of dat je wel het trouwen doet maar het feestje overslaat :( Wel enorm balen dat het elke keer zo beroerd gaat!!

Ik heb mijn lapro volgende week do gelijk 's ochtends. Ik hoef dus niet uren chagerijnig (omdat ik niet mag eten) in spanning te zitten.

Sterkte!!!

7. C78

C78 Niet meer actief

Silsa, hoe gaat het met je?? Ben je nog thuis (braaf aan het rusten?)

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Het is dan mooi weer over voor de lapro... Het nadeel is dat ik dan alleen weeeeer volgende vakantie ongesteld wordt. Balen dat het elke keer zo ongunstig uitkomt. Het doorslikken van de pil was dan toch wel weer handig!

8. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    He meis, wat balen zeg! Is inderdaad waardeloos tijdens de vakantie. Hoop dat de lapro meevalt en je misschien verder kan helpen. ..

Hier nog rustig aan doen ja, pffff. Knoop doorgehakt wat de bruiloft betreft. Geen feest, kleiner etentje en geen mensen voordat de bruiloft begint uitnodigen. We vonden het te jammer om niets te doen. Dus nu ceremonie, receptie en eten met 25 man. We wachten nu nog op de reactie van de locatie en dan iedereen op de hoogte brengen. Wie weet als we 1 jaar getrouwd zijn een knalfeestje geven ofzo... Nu gaat de kleine voor.

Knuffel voor jou!
    Liefs

9. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hey dames!

Las net op hyves dat Berretje is bevallen!!! Ik hoop dat alles goed is met haar en de kleine.

Sorry dat ik weer een tijdje niet hier ben geweest. Maar nu ik verlof heb heb ik alle tijd.

@Silsa, jeetje wat een nare berichten... harde buiken, ziekenhuis etc. Doe het rustig aan. Kan me voorstellen dat je even baalt omdat je nog een hele tijdje moet. Jammer ook dat je de bruiloft moet aanpassen maarja idd dan maar volgend jaar of zo een knalfeest!!!

@Mama van Dewi: hmmm jammer dat je ongesteld geworden bent en het zo ongunstig uitkomt met je vakantie! Nog een paar nachtjes slapen en dan de lapro. Spannend hoor! Ik hoop dat je daarna weer wat wijzer bent en de artsen je kunnen helpen. Dikke knuffel!

@hier: ontzettend druk gehad op het werk. Laatste toetsen/ herkansingen nakijken, vergaderen, alles in orde maken voor volgend schooljaar etc. Deze week ook bij de vk geweest, partneravond bij de zwangerschapscursus gehad wat trouwens onwijs leuk was, bij het echocentrum geweest.... maarrrrr..... vandaag was de laatste dag dus nu lekker vakantie/ verlof! Vanmiddag was ik zo moe dat ik voor het eerst sinds maanden 's middags geslapen heb.
    Mijn placenta is trouwens opgeschoven maar nu is de vraag of het genoeg is. Hij ligt namelijk 1,3cm bij de uitgang vandaan. Die mevrouw van het echocentrum geeft dit door aan de vk en die besluit of de gyn er nog naar moet kijken.

xxx

10. C78

C78 Niet meer actief

Karin, leuk dat je er ook weer bent!!!
    Lekker zeg, nu al van je vakantie en verlof genieten :D
    Wat fijn dat je placenta al is opgeschoven. Hopelijk genoeg voor een "gewone" bevalling...

Sil, hoe is het met jou?? Heeft je rust al geholpen?

Ik hoest de longen uit mijn lijf :( Ik heb vandaag nog met de ha gebeld, maar die wist ook niets om het sneller beter te laen worden. Onder de narcose zal ik zeker niet hoeven hoesten... maarja, daarna wordt wel vervelend.
    Hopelijk knap ik nog wat op voor donderdag!

11. MamaSmurf

hoi hoi

@ mama van dewi: hoe gaat het nu? Voel je je al wat beter? Alvast heeeeel veeeeel succes morgen!

@ Silsa: hoe gaat het met je?

xxx

12. C78

C78 Niet meer actief

Dank je wel!!!

Silsa, ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met je is...
    Hopelijk ben je druk bezig met de voorbereidingen voor vrijdag en is alles in je buik weer rustig.

13. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @mamavandewi, schaam me dood, heb je niet eens succes gewenst, sorry! Hoe is het met je? Hoe is het gegaan?

Wow berretje een kleintje, hebben jullie al meer gehoord? Alles oke met ze? Leuke naam, wij hadden een naam bedacht die er heel erg op lijkt als het een meisje wordt;)

@Karin, heerlijk, verlof. Nu rustig aan doen he! Fijn dat je placenta opgeschoven is. Hopelijk is het genoeg.

Hier weer een dagje ziekenhuis, bah! Kwam vanmorgen voor controle en zag er in eerste instantie helemaal niet goed uit. Leek erop dat de baarmoedermond heel dun was en dat er al vocht in zat. Was wel ff schrikken. Daarna heeft een iets meer ervaren gyn nog eens gekeken, en hij vond het er niet heel anders uit zien dan vorige week, geen ontsluiting. Zometeen kijken ze nog een keer en als er niets veranderd is mag ik naar huis :)

Rustig aan doen en als iets niet echt nodig is vooral niet doen. Trouwen morgen mag wel, we hebben het programma behoorlijk ingekort, tot 20.00 hopelijk houd ik dat vol. In ieder geval blijven 'zitten'. Glaasje champagne mag ook aldus de gyn;). Maar vanavond naar yoga, echt niet, niet nodig.

Ben jij het ziekenhuis al uit mamavandewi?

Liefs,
    Sil

14. C78

C78 Niet meer actief

Ik heb gelukkig geen last gehad van de narcose! Niet misselijk geweest en ik heb zelf ook niet meer geslapen na dien...
    Ik mocht een uurtje eerder naar huis dan gepland.
    Het sneetje in mijn navel is nog best pijnlijk en veder valt het reuze mee. Ik heb al braaf 2 paracetamol op, maar volgens mij werkt het morfineachtige goedje wat ze me hadden gegeven ook nog steeds.
    Ze zeiden dat ik morgen wel wat meer pijn kan hebben dan vandaag...

Voordat ik naar huis mocht heb ik nog even met de arts gesproken. Hij heeft niet veel gevonden. Mijn eileiders waren nog steeds goed open, alleen mijn linker eileider zat verkleefd en daarom niet in de buurt van mijn eierstok. Hij heeft hem los kunnen maken en nu zit hij weer netjes vlak boven mijn eierstok.
    Omdat mijn eileiders weer doorgespoeld zijn hebben we weer net wat meer kans deze en volgende maand.

Ik heb een nieuwe afspraak gekregen op 5 aug. Ik ben dan alleen net nog op de terugreis van de vakantie dus morgen ga ik die verzetten.

Ik vind het nu weer spannend worden, toch weer wat meer hoop op een goede afloop deze maand!

15. C78

C78 Niet meer actief

Sil, wat goed om van je te horen!!!
    Een hele fijne dag morgen! Hopelijk kun je het een beetje rustig aan doen.
    Hoe vordert je buik trouwens? Deint hij al echt uit?
    Wel balen dat het toch een beetje blijft rommellen... een onbezorgde zwangerschap was eigenlijk wel welkom na je 2 mk's.

Nogmaals, hele fijne dag morgen!!!!

16. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @mamavandewi, fijn dat het zo goed gegaan is. Hopelijk voel je je vandaag ook goed. Ook goed om te weten dat de behandeling zin heeft gehad, heel fijn!

Onbezorgde zwangerschap was fijn geweest ja, maar zolang de kleine het goed blijft doen... Ga m'n schoonzusje toch eens vragen te kijken. Ze hebben veel meer ervaring met vroeggeboorte. Daar zijn ze wel bang voor bij mij.

Mocht gelukkig gisteren naar huis. Vandaag niet onnodig lopen en staan, dan komen we vast een heel end. Buikje begint behoorlijk zichtbaar te worden. Toen ik de jurk voor het eerst aanhad moest ie aan alle kanten strak getrokken worden (met een kussentje bij m'n buik haha) om een beeld te krijgen. Nu past ie gelukkig nog net, alsof ie op maat gemaakt is. Zal wel een foto laten zien na de bruiloft.

Fijn dag en dit moet gewoon jou zomer worden!!

Liefs
    Sil
    .

17. C78

C78 Niet meer actief

Hi meiden, Hoe is het??

Hier gaat het best goed.
    Mijn buik is nog wat beurs en een gewone broek zit nog niet echt goed. Ik heb dus ook bij deze besloten morgen nog niet te gaan werken...
    Met mijn keel gaat het ook al een stuk beter, alleen dat verelende hoesten is nog niet helemaal over.

Verder ben ik hard aan het aftellen... nog 2 weken en dan vakantie :D

18. MamaSmurf

Hallo allemaal,

hoe gaat het met jullie?

xxx

19. C78

C78 Niet meer actief

Hoi,

Er is weer leven hier :D
    Leuk!!!

Met mij gaat het goed. Erg druk met de vakantie volgende week!
    Nog veel af te ronden op het werk deze week en thuis alles voorbereiden...
    Verder genezen mijn wondjes inmiddeld goed.
    Verder ben ik weer in afwachting van mijn NOD. Het komt weer slecht uit deze maand en moet weer precies op vakantie ongesteld worden.

Hoe is het met jou?
    Lekker aan het genieten van je verlof? Is de babykamer al helemaal klaar?

Silsa, hoe is het nu met je?
    Lekker genoten van jullie paar daagjes weg?
    Is jouw buik alweer rustiger geworden?

20. C78

C78 Niet meer actief

Geen idee of jullie nog lezen, maar ik ben 2 weekjes met vakantie!!!!

Liefs, MvD

Deel Deze Pagina