Beste Mama vam Dewi, ik wens jou een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van (ook al moet je ongesteld worden... grrr baalde daar ook altijd zo van om het op vakantie te worden) groetjes, Karin
Karin, Jij ook veel succes met je laatste weekjes!! Ik spiek wel regelmatig even op hyves om in de gaten te houden of je kleintje al onderweg is of niet... Silsa, is jouw buikje nu eindelijk al wat rustiger??
Ha meiden, Fijne vakantie MvD!! Heerlijk ff weg. Geniet ervan en lekker even bijkomen van de drukte. @Karin, spannend zeg, kan nu echt elk moment gebeuren. Hier ging het ff ok met het buikje maar nu alweer een tijdje niet zo. Kan en mag nu echt bijna niets meer, waardeloos. Op vakantie ook doorzichtig slijm met bloed verloren. Ff ziekenhuis opgezocht maar gelukkig niets ernstigs. Van de week weer controle gehad en wordt vanaf nu goed in de gaten gehouden door het zh. Ze kunnen alleen niets doen, behalve direct controleren als het weer eens escalleert. Hopelijk blijft het bij vals alarm en blijft de kleine nog even zitten. Ben wel opgelucht dat we inmiddels verder dan 26 weken zijn, maar mag nog steeds niet nu al komen... Liefs
Oh meid, wat balen!!!! Ik hoop zo dat je beebje nog even rustig blijft zitten... Vervelend dat je nu bijna niets meer kan, maar verplichte bedrust in het ziekenhuis moet je wel zo lang mogelijk uitstellen. Ik hoop dat alles goed komt en je lekker nog 10 weken thuis zit met baby in je buik! Veel sterkte!!
Ha meiden, Nog nieuws bij jullie? Blijf spieken hoor. Hopelijk gaat het goed met jullie en zijn jullie lekker van je vakantie/verlof aan het genieten. Hier niets bijzonders. Nog steeds nagenoeg niets doen, dan gaat het best oke. Morgen komen m'n ouders helpen klussen voor de babykamer. Mannetje is ook vrij, ben zo benieuwd. Liefs, Sil
hoi hoi, Silsa, hoe gaat het nu met je? Is je babykamer al af? Mama van Dewi, ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt! Hier alles ok. Vandaag 38 weken! Merk wel dat het allemaal minder makkelijk gaat. Ff boodschappen doen of een rondje door het dorp lopen is bijna al te veel. Ik slaap op zich nog goed alleen het draaien in bed is best pijnlijk. Maarja... nog even xxx
Ha Karin, Oh wat spannend toch bij jou!! Nog eventjes dan heb je de kleine in je armen. Kan me voorstellen dat het allemaal zwaarder begint te worden nu. Ik heb zelf een hele berg kussens in bed liggen, waaronder een voedingskussen. Beetje ongezellig voor manlief maar helpt me een beetje met slapen. Kruik is (ondanks de hitte) heerlijk voor rug en buik als ik daar last van heb. Wie weet kan je er nog wat mee... Hier gisteren weer controle gehad. Alles oke. Zelfde verhaal weer, aan de bel trekken bij teveel pijn of slijm/bloed verlies. Ook adviseerde een bekkenband om een klein beetje beweging wat aangenamer te maken. Heb wel een buikband, maar nu een stevigere erbij. Oude 's nachts blijven gebruiken. Ben bang dat ik de rest vd zwangerschap bijna liggend door moet komen. Maarja, kleine doet het gelukkig prima en dat is het belangrijkste! Kamer is zo goed als af. Er is een kast besteld, die komt volgende week als het goed is. Verder wil ik de gordijnen nog schilderen, maar ze hangen als wel. Kinderwagen wordt eind deze maand geleverd en het matrasje ovet 8 weken ongeveer, dat word wel spannend... Verder eigenlijk alles in huis. Nog een keer bij een goede dag wat wassen en strijken (moeders heeft het al een groot deel gedaan) en dan zijn we er echt klaar voor. Had gedacht alles de komende tijd op m'n gemakje te gaan doen. Maar ben zo blij dat bijna af is en dat me ouders zo hard geholpen hebben. Ze vertrekken morgen weer naar het buitenland en komen in oktober terug. Zal ze missen. Succes nog even met de laatste loodjes. Ben erg nieuwsgierig!! Liefs, Sil
Karin, al 38 weken... Spannend zeg! Dewi is met 38 weken geboren. Maarja als het tot 42 weken blijft zitten, moet je nog even... Ik kan me inderdaad ook herinneren dat ik op een gegeven moment elke keer wakker werd als ik me wilde omdraaien. Succes met je laatste loodjes! Silsa, wat goed om te lezen dat het nog goed met je gaat. Fijn dat je ouders zijn gekomen en je hebben kunnen helpen! Ik vond die bekkenband wel een fijne steun, maar vond hem niet lekker zitten als ik zat. Voor wat lopen was het wel erg fijn. Ik hoop dat je het plat blijven liggen de hele dag nog echt een hoop weken kan uitstellen. Heb je ook nog steeds pijn in je buik? Leuk dat het kamertje nu ook op gaat schieten! Ik ben alleen wel benieuwd hoe je de gordijnen wil gaan schilderen, dat heb ik nog nooit gezien. Ik heb een leuke vakantie gehad! We hebben op zich de meeste dagen mooi weer gehad en ons prima vermaakt. We hebben nog wat kleine uitstapjes gedaan en verder heel veel gezwommen. Verder heb ik deze maand geen ovutesten of temperatuur bijgehouden. Ik moet volgende week dinsdag naar de gyn en tussen die dinsdag en zaterdag weer ongesteld worden. Ik ga die donderdagavond naar Lowlands, dus wie weet kan ik mijn testen ook weer inpakken Voor de vakantie had ik ze net weer uit kunnen pakken omdat ik toch al weer ongesteld was voor we wegging. Wie weet dit keer meer succes... Ik ben wel benieuwd wat ze volgende week dinsdag te zeggen hebben en wat de ideeen nu zijn! We gaan dan ook de hele kijkoperatie nog bespreken.
Ha MvD, Fijn dat je het naar je zin hebt gehad! en Lekker naar Lowlands volgend weekend, leuk zeg. Ben ook onwijs benieuwd wat het zh gaat doen nu. Je pendels zien er wel hoopvol uit. Dat je het voor elkaar krijgt om sommige rondes geen ovu of temp te checken. Ik zou zelf veel te nieuwgierig zijn, alleen al over wanneer NOD precies zal zijn. Gordijnen schilderen, misschien een beetje verkeerd verwoord... Ik heb wel een met een kwastje tekeningen op textiel geschilderd, dat was echt een rot klus, haha, en werd niet zo nauwkeurig. Deze keer met textielstiften geprobeerd, maar ook dat wordt niet zo mooi. Loopt heel erg uit. Dus nu op de luie manier (moet het nog testen) met transferpapier, printen en dan strijken. Heb daar wel vertrouwen in, maar is niet echt schilderen meer haha. Buikpijn houdt niet op. Bij de minste beweging weer harde pijnlijke buiken. Helaas lukt steeds minder, even naar de keuken lopen of het toilet vraagt om daarna gelijk weer te gaan liggen. Ach, met de kleine nog steeds alles goed en begint nu ook wel een beetje op te schieten. Lig gelukkig nog steeds thuis en niet in het zh. Nu bezig met trouwfoto's uitzoeken en een album maken. Onwijs leuk om te doen. Moet je nog werken tussendoor of nog vakantie? Liefs, Sil
Hi! Ik heb gewoon gewerkt afgelopen week en ook aankomende week... Ik ben vanaf vrijdag bij een vriendin in Drenthe geweest. Het was erg gezellig. Wat balen zeg dat je buik nog steeds zo onrustig blijft!! Gelukkig blijft de beeb wel zitten... Jammer dat het je zo tegen blijft zitten! Ik zou er nooit aan denken om zelf een patroon op gordijnen te maken... Ik verf wel eens het een en ander, maar dan toch in zijn geheel in de wasmachine Veel sterkte veder met uitzitten (dat wordt het nu toch wel echt). XX
Hallo meiden, Hoe is het met jullie??? Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest... Ik had gehoopt dat ze IUI zou voorstellen, maar ze schat in dat IUI onze kansen niet echt zal vergroten (omdat het zaad goed is). Ze stelde voor een afspraak bij het afdelingshoofd te maken en over IVF na te denken. Ze denkt dat hij voor de IVF zal gaan kiezen... Dat kwam wel even hard aan... Ik zie IVF nog niet echt zitten. Ik heb al niet zo'n goede eicel-aanmaak. Ik ben dan zo bang dat ik straks een hele punctie moet ondergaan voor maar 1 eitje of zo... Maarja, voorlopig is het nog niet zover. De afspraak staat voor 7 oktober. Tot die tijd zal ik me eens gaan verdiepen in IVF en wat het nu precies inhoud. Misschien dat ik dan van gedachte verander. Of misschien zegt hij wel toch eerst een paar keer IUI te proberen. Mijn hoop is gevestigd dat het toch gewoon spontaan lukt voor 7 oktober. Mijn pendels zeggen tenslotte september
hoi hoi MvD, hoe was je weekend? Heb je het leuk gehad. Oef... kan me voorstellen dat het voorstel van de gyn een tegenvaller was. Is allemaal geen pretje. Ben benieuwd wat de gyn 7 oktober gaat zeggen. Maar nu eerst maar hopen dat de pendels gelijk hebben. Duim voor je! Silsa, hoe gaat het met jou? hier alles ok. Ondertussen de 40 weken gepasseerd. begin het allemaal beetje zat te worden. Slaap slecht, bewegen in bed is pijnlijk en ook overdag voelt het lopen niet altijd prettig. Maarja het is afwachten.... xxx
Karin, kan me voorstellen dat je het zat bent nu!!! Je leeft toch wel een beetje naar zo'n datum... Sterkte meid!! Hier ook goed nieuws!! Ik zet de achtervolging eindelijk ook in Ik heb van het weekend op Lowlands positief getest!!!!!!!! Mijn 1e echo is 1 september. Hopelijk zit het nu in mijn baarmoeder en blijft hij plakken. Nog even een kleine 2 weken spannend dus!
WOW!!!!!!!!!! onwijs gefeliciteerd!!!!!!!! ben mega blij voor je! Echt super!!! (pssst... hier gaat het ook niet meer lang duren. Vanochtend zijn mijn vliezen gebroken, nog geen weeen helaas. Als ik morgenochtend nog geen regelmatige weeen heb moet ik me in het ziekenhuis melden)
Wat fijn dat het nu eindelijk ook gaat beginnen!!! Heel veel succes! Zijn we toch nog heeeel even samen zwanger geweest
Zo meiden, wat gebeurd er ineens veel. Zo gaaf mamavandewi!! Hoe voel je je? Leuk weekend geweest? Karin succes meis! Spannend!
En??? Karin, al mama geworden? Of komt het nog niet van zelf op gang? Spannend hoor!!! Silsa, hoe is het met jou? Vordert je album al en is de babykamer al klaar? Verder nog rustig in je buikje?? Ik heb verder een prima weekend gehad! Ik heb het gister mijn ouders over de telefoon verteld (ze gaan volgende week op vakantie) en mijn schoonouders krijgen het morgen te horen. We willen nog even niet dat Dewi het weet. Het wordt zo moeilijk uitleggen als het niet goed is... Pas als ik een keer een kloppend hartje heb gehoord vertellen we het Dewi en de rest! Het kan altijd nog verkeerd gaan, maar het risico is dan wel minder groot. Ik kan niet wachten op die echo's... Ik vind het zo moeilijk te geloven, maar wil het aan de andere kant ook van de daken schreeuwen. Pffff mijn 1e zwangerschap was ik al zo onzeker, maar nu na die mk en de weet wat er verder nog allemaal verkeerd kan gaan.... Wat duren 40 weken dan lang!
Sorry meiden dat ik hier zo even inbreek Hebben jullie mss iets van Berretje gehoord? ik heb haar in mijn vriendenlijstje staan. Het laatste wat ik gelezen heb was dat ze met verlof is. ik hoop zo voor haar dat alles goed is gegaan. nogmaals excuses voor het inbreken.