@ mamavandewi, Oh wat leuk, je ouders verteld, hoe reageerden ze? En inmiddels je schoonouders waarschijnlijk ook wel verteld. Vond dat zo leuk om te doen. Hoeveelste is het voor hun? hebben jullie nog broers en/of zussen met kinderen? Nog een weekje tot de eerste echo, super spannend. Bij mij zagen ze de eerste keer niet veel he, met 6 weken, alleen dat er iets in m'n baarmoeder zat, maar geen hartje of duidelijkheid dat het een zwangerschap was. Maakte mij toen wel onzeker, achteraf niet nodig. Week (of waren het er nou 2) later wel een kloppend hartje gezien gelukkig. Dus wees er een beetje op voorbereid... Jij bent dan toch ook 6 weken zwanger? Hier gelukkig na zaterdag alleen maar beter gegaan. Van de week zelfs zelf naar het park gereden met de hond Weer gekookt en een beetje gerommeld. Zelfs de afwas doen is leuk als je het een tijdje niet kon haha. Wel nog steeds heel rustig aan hoor, met veel pauzes, maar zo fijn dat ik een beetje kan rond lopen hier in huis. Het album is af en hoop dat het maandag of dinsdag bezorgt wordt. Heb het nog een tweede keer gemaakt doordat het eerste bedrijf hogere kosten rekenden dan ze op hun site aangaven, vervolgens gaf de klantenservice niet thuis, heel fijn.... Ook eindelijk de bedankkaartjes met foto van de bruiloft af en klaar om op de post te doen. Gordijntjes nog niet af,... maar dat moet volgende week lukken. Wel is de kinderwagen bezorgt en natuurlijk even in elkaar gezet. Wat dat betreft komt het allemaal wel dichtbij nu. @Karin, hoe is het met jou? Zo spannend, zal je al mama zijn?? Hoop dat alles ok is. Fijn weekend! liefs, Sil
Silsa, goed om te horen dat het nu weer wat beter met je gaat! Wel fijn dat je nu weer wat in en om het huis kan doen zonder veel pijn. Nu is het vast nog wel weer even een beetje uit te houden. Nog een week of 5 volhouden... Mijn hubbie wilde toch wachten met vertellen tot volgende week. Ik hoop dat in elk geval te zien is dat het nu in mijn bm zit... Maarja een hartje zou wel mooi zijn, alleen is dat vaak met 6 weken nog niet zichtbaar. Ik ben dan ook nog net geen 6 weken, ik verwacht er dus ook niet teveel van. Wel heb ik gister nog een test gedaan Hij werd wel snel heel duidelijk positief. Dat geeft toch ook wel weer even een goed gevoel. Mijn zus en mijn zwager hebben beide nog geen kinderen en mijn schoonzusje verwacht er elk moment 1
Ik wilde trouwens binnenkort een keer bij Berretje kijken. Wil je mee? Ik kan je ook oppikken dat je mee rijdt, goed idee??
Leuk zeg, wordt de derde voor je ouders dan. Kan me wel voorstellen dat hij nog even wil wachten met vertellen. Aan de andere kant kon ik niet wachten met de ouders inlichten. Maar eigen moeder is dan toch wel het belangrijkste. En die weet het al. Hoe reageerden ze? Goed zeg dat die test zo snel duidelijk werd zegt al heel veel. Niet teveel meer testen he Leuk om binnenkort eens naar Berretje te gaan, goed idee ben heel benieuwd. Wat mij betreft maken we een afspraak, kan wel zo zijn dat ik op het laatste moment afzeg, dan moet je maar alleen gaan, maar zoals het deze week gaat moet het lukken... Nog plannen voor het weekend? @karin, hoe gaat het meis? Al mama? Hopelijk alles goed met je. Liefs, Sil
Ik zal eens kijken of ik voor binnenkort een afspraak kan maken. Ik dnek dat het voor jou niet veel uitmaakt wanneer, of wel? Ik denk aan woensdag of zaterdagochtend... Voor mijn ouders wordt het de 2e, voor mijn schoonouders de 3e. Maar, mijn ouders waren beide erg blij! Ze waren natuurlijk ook op de hoogte dat we misschien IVF zouden gaan doen. Nu dat niet nodig is zijn ze ook erg blij. Mijn moeder gaat woensdag op vakantie, maar houdt haar telefoon wel bij zich donderdag om te horen of het nu goed zit of niet. Dewi gaat vanavond bij een vriendinnetje logeren... Wij gaan misschien nog wel even een filmpje pakken of ergens een hapje eten of zo. Daar moet natuurlijk wel goed gebruik van worden gemaakt Heb jij nog plannen voor het weekend?
Fijn dat ze zo meeleven! Hang altijd na elk zh bezoek met m'n moeder aan de lijn en m'n schoonouders ook trouwens. Lekker een avondje met z'n tweeen! M'n broertjes komen einde van de dag. Even lekker eten en spelletjes spelen ofzo. Verder nog niet echt plannen. Morgen in ieder geval de tijd nemen voor m'n mannetje. Hopelijk kunnen we even op pad. Gaat echt zo lekker ineens. Ergens lunchen, vrienden/famillie opzoeken of park zitten ofzo. We zien wel. Dag maakt mij niet veel uit. Staan slechts gyn bezoeken gepland de komende tijd doordeweeks. Geniet van je avondje samen! Liefs
Jij ook veel plezier vandaag!! Fijn dat het nu echt weer wat beter met je gaat! Gelijk goed van genieten (maar natuurlijk niet te veel doen ineens ) Ik zal wel laten weten wat Berretje uitkomt. Ik stuur je wel een sms of zo.
Meiden, ik kom even snel melden dat wij op donderdag 25-8 om 6.05 de trotse ouders zijn geworden van Nathanaƫl Levi. Het is echt een prachtig mannetje! xxx ik kom snel weer met jullie meekletsen!
Karin, wat leuk!!!! Gefeliciteerd We willen natuurlijk wel alles horen over hoe het is gegaan!! Geniet van je kleintje...
@ mamavandewi, hoe gaat het met je? Al klachtjes? Morgen naar de gyn he. Heel veel succes en dat je maar met supergoed nieuws thuis mag komen. Je laat het wel even weten he? Blijf het echt zo fijn voor je vinden. Hebben jullie genoten vam het avondje samen? @ karin, gaat het met jullie? Eerste weekje nu bijna achter de rug. Oh ben zo benieuwd hoe het is, begint hier ook steeds dichterbij te komen. Hier gaat het super goed. Elke dag ietsje beter. Kan nu zelf dagelijks met de auto naar het park om de hond te laten rennen. Koken. Gisteren naar de supermarkt geweest zonder een harde buik te krijgen, mannetje was mee voor het rijden en tillen. Beetje thuis kasten uitzoeken/rommel opruimen enzo. Echt zo fijn. Vanmorgen (helemaal zelf ) naar borstvoedingscursus geweest. Geef jij Borstvoeding Karin? Vrijdag weer naar de gyn, kijken wat hij zegt. Is nog niet zo goed gegaan sinds 23 weken, eerste zh bezoekje. Echt bizar die omslag. Liefs, Sil
Sil, wat fijn dat het zo goed gaat!! Karin, ik ben ook benieuwd of je al een beetje op de been bent nu... Ik ben best zenuwachtig voor morgen. Ik laat je weten hoe of wat! Ik ben al om 8.30 dus hoef niet de hele dag te wachten Ik heb trouwens Berretje gesproken. Zij kan zaterdag de 17e. Ze stelde voor anders bij Karin langs te gaan als die bezoek kan verwachten. Ik zal haar zo even een berichtje sturen, dan kunnen we gelijk ook haar mannetje zien!
Hallo allemaal, @ Mama van Dewi: heel veel succes morgen! Je mag al lekker vroeg, hoef je de hele dag tenminste niet in spanning te zitten. Maar het zal deze keer wel allemaal goed komen en over 8 maanden heb jij ook met een prachtige baby! Ik zal morgen aan je denken en deze site in de gaten houden. @ Silsa: wat fijn dat het beter met je gaat. Voor jou is het ook aftellen. Wat gaat het hard he! Heb je al een flinke buik? Succes vrijdag bij de gyn! @ hier: ow wat is het genieten! Wij zijn helemaal verliefd op onze kleine Nathan. De bevalling was heftig. Di vliezen gebroken, woe naar het ziekenhuis omdat er na 24 uur nog niets gebeurde. Daar Ctg gehad en meteen om 12.30 ingeleid. Het ging eerst te heftig dus na 2 uur verging ik van de pijn. Medicijnen gingen omlaag. Had pas om 22.00 4cm ontsluiting, om 2.00 7cm, rond 3 uur 9cm en heb toen uiteindelijk nog 1,5 uur mogen persen. Toen gingen de waardes van Nathan achteruit, ze hebben bij hem bloed geprikt en er werd voor een spoedkeizersnede gekozen. Had volop weeen zonder pauze en mocht dus niet meer persen. Binnen no time lag ik in de OK en om 6.05 werd onze zoon geboren. Helaas moest het allemaal heel snel gaan dus had een volledige narcose. Rond 7.00 was ik weer op de kamer en zag ik hem voor het eerst! Vrijdag werd Nathan erg geel, dronk niet en werd steeds slomer. Wij werden toen over geplaatst naar de kinderafdeling waar hij in een corveuse onder de lamp moest. Ook kreeg hij via een sonde voeding want hij pakte ook de fles niet. Ik heb ondertussen flink gekolfd dus hij kreeg wel moedermelk. Vond het wel moeilijk hoor dat ik de kleine bijna toen 24 uur niet kon knuffelen. Gelukkig knapte hij goed op. Zondag langzaam weer borstvoeding gegeven en dat pakte hij goed op. Maandag moesten we nog langs de kno arts omdat hij een korte tongriem had en die geknipt werd en eind van de middag kwamen we eindelijk thuis. Nou het is echt een heerlijk ventje. Hij huilt weinig, drinkt goed en kwam vanacht maar 1 keer voor een voeding. We genieten volop van hem! Het lijkt mij ontzettend leuk om binnenkort af te spreken. De 17e is prima! xxx
Karin, ik had nog niet gereageerd op je verhaal... Wat een zware nacht moet je gehad hebben zeg! Gelukkig is het goed gegaan en doet hij het nu goed. Geef je nu borstvoeding? Hoe gaat het met je eigen herstel?? Sil, hoe was het vandaag bij de gyn? Was die tevreden? Kun je trouwens ook de 17e? Ik wil je wel ophalen hoor, geen probleem! Ohja, trouwens, mijn kijkoperatie is niet voor niets geweest. Ik heb links een eisprong gehad!!
Ha meiden, Sorry voor de late reactie. Ik zit weinig achter de pc want het blijft super goed gaan @Karin, Jeetje wat een heftige bevallig. Fijn dat het allemaal is goed gekomen. Hoe gaat het nu met je? Beetje opgeknapt? Zijn jullie nu lekker met z'n drietjes thuis of is manlief weer aan het werk? Ben heel benieuwd en vind het super leuk jullie en de kleintjes de 17e te zien! @mamavandewi, goed zeg, dat die kijkoperatie z'n werk heeft gedaan, heb je dat niet voor niets ondergaan. Hoe gaat het met je? Voel je al wat? hier: Gyn was heel tevreden, hij zei dat ze kijken naar de afgelopen week, en als ik daar geen klachten in heb gehad, dat ze het op dit moment zien als een normale zwangerschap. Laat dat nog maar ff zo blijven Ik ben weer bijna helemaal zelfstandig,... als ik maar rustig aan doe en veel pauzes neem.
Fijn dat het nog steeds goed gaat!! Goed dat je nog veel kan doen, als je dan ook rust houdt!! Behalve de vlagen misselijkheid heb ik alleen last van mijn hooikoorts. Ik heb vandaag de apotheek gebeld en heb andere pilletjes voorgeschreven gekregen die ik wel mag hebben. Mijn neus zit dicht, mijn ogen jeuken en ik krijg het snel benauwd. Hopelijk werkt het met een paar dagen en net zo goed als de gene die ik had.
mmm, misselijkheid is niet fijn, wel een goed teken, hormonen zijn lekker bezig dus. Hoop inderdaad voor je dat die pillen tegen hooikoorts snel aanslaan. Moest je gelijk stoppen met je oude pillen toen je wist zwanger was? Hier is m'n mannetje aan het koken, gaan lekker kaasfonduen en dat op een doordeweeksedag... (had het maar geen bbq weer moeten zijn van het weekend haha) Mocht je de trouwjurk nog willen zien, ik heb hem te koop aangeboden, ook op het forum. Echt nog een klein buikje vergeleken met nu. Wordt tijd dat ik eens een nieuwe foto maak, anders heb ik zometeen niets met een dikke buik erop... fijne avond