Hoi, Ik ben erg benieuwd wat voor klachten jullie hadden van het ontpillen en hoelang het ontpillen duurde? Ik heb wel klachten, maar kan niet zeggen dat het ontpillen is. Ik ben sinds 24 juli gestopt met de pil en werd 31 juli ongi. Daarna werd ik na 24 dagen weer ongi. Ik heb op het moment erg last van mijn borsten en van afscheiding. Het begon na mijn ovulatie. Afgelopen maandag had ik steekjes in mijn buik. Ik hoop dat iemand mij wat informatie kan geven. Groetjes, Annie *Edit moderator: topic verplaatst*
Ja? Denk je? Ik weet ook niet wat ik precies van ontpillen moet verwachten. Niet zo raar als het de eerste keer is toch?! Maar wat denk jij van die afscheiding? Zal dat oud bloed zijn wat er nu uitkomt omdat de pil begint uit te werken?
Hai meid, Toen ik stopte met de pil werd ik 2 dagen daarna ongesteld. Ik had de rest van de maand gewoon nergens last van alleen rond de tijd dat mijn eitje zou springen had ik steken in mijn onderbuik (dat betekent dat ik de sprong dus gevoeld heb). Toen op de dag dat ik dacht dat ik weer ongesteld moest worden werd ik het niet, maar de dag daarna had ik heel licht bruin bloed. Dit duurde 10 dagen. Ik dacht dus dat mijn ongesteldheid al was, maar na veel geklep hier op het forum kwam ik erachter dat het waarschijnlijk 'oud bloed' is geweest en dan mijn cyclus dus 10 dagen langer duurde dan ik dacht. (Dus mijn ontpillingsklacht was dat mijn cyclus langer duurde dan ik dacht). Na die 10 dagen (zo'n 7 dagen geleden) werd ik echt ongesteld (met rood bloed) dat is vanaf vandaag zo'n beetje over, dus ik ga weer aan de klus. Dat zijn zo'n beetje mijn ervaringen Ik hoop dat je er wat aan hebt. Als je nog meer vraagjes hebben, vraag ze gerust hoor!
Alleen met afvegen, hoezo? Moet ik mij zorgen maken? Het was een beetje hetzelfde als afscheiding, maar dan dus bruinig.
Hahaha nee joh. Maar ik heb het nu ook en al langer dan een week.. Alleen met afvegen en 's avonds is het altijd over.. Irritant.. Heb al wel mijn 1e echte ongesteldheid achter de rug, toen gelijk met helderrood bloed en het rook ook echt naar bloed.. Maar nu wacht ik nog steeds op me echte ongie
Ow gelukkig, ik denk al: ow jee maar nee dus Hmmm balen van dat je het de eerste keer wel goed had en nu in een keer niet :S Had je wel al getest!?
Nee heb niet getest, volgens mijn temp heb ik geen eisprong gehad maar dan zou ik straks wel ongie moeten worden denk ik zo..
Heb ook een week afscheiding gehad hoor. Was eerst bruin en later roze en op het eind wit. Niets raars aan denk ik. Gewoon oud bloed. Spannend, je eerste menstruatie afwachten, maar dat is het trouwens elke keer weer denk ik. Voor mij nu de 2e ronde en mag woensdag testen. Duim voor jullie!
Heb jij die afscheiding als ongie gerekend dan? Heb me 1e ongesteldheid al gehad na 35 dagen, netjes dacht ik toch. Gelijk met helder rood bloed. Alleen ja nu dus pil-ongie bloed noem ik het maar. Rare kleur net zoals toen ik de pil slikte, ik denk dus dat ik heel licht ongesteld ben omdat ik geen eisprong heb gehad.
Nee die bruine afscheiding niet als ongie gerekend. Echt helder rood bloed moet je als ongie rekenen. Zou ook wel heel snel geweest zijn anders. Laatste menstruatie was 24 augustus en afscheiding was geloof ik vanaf de 5e. Zou dan na 12 dagen al weer ongie zijn. Nee dat is echt geen ongie. Alleen rood bloed moet je tot ongie rekenen. Ik moet helaas nog een paar dagen wachten op nod. Ik vind het zo spannend omdat ik nu allerlei kwaaltjes had na eisprong. Succes!
Ik heb veel last gehad van ontpillen. Ik had wel meteen een mooie cyslus maar had 3 maanden lang het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Echt alle verschijnselen had ik maar helaas. Dat bleek dus met ontpillen te maken te hebben... Na een half jaar was het echt RAAK!
Ach ja, dat was al bekend dat je allerlei zwangerschapskwaaltjes krijgt, maar het niets is. Je hoopt het gewoon te erg en voelt van alles. Ik wacht het maar gewoon af. Wel spannend hoor die wachtdagen!
Ik heb die bruine afscheiding ook niet meegerekend bij mijn ongie. Al kwam die afsch. wel op de dag dat ik ongi had moeten worden. Ik heb toen maar gewacht tot mijn rode ongi en vanaf die eerste dag een nieuwe cyclus geteld.
Het is idd super spannend iedere maand! Heel veel Succes met zwanger worden en ik zal duimen dat het snel lukt!
hoi, bij mij duurde het ook een maand of drie voor ik echt ontpild was. Heb erg last gehad van jeukende borsten, ochtendmisselijkheid (misschien wel gewoon spanning, wie zal 't zeggen), jeugdpuistjes op m'n rug en zelfs nu na 6 mnd nog steeds niet regelmatig ongesteld. (al was ik dat ook niet voor ik met de pil begon) 10 jaar de pil slikken heeft dus echt een behoorlijke impact zeg! Het lijkt mij verstandig voor je NOD niet al te veel stil te staan bij wat je misschien wel of niet voelt. Je vreet jezelf helemaal op en die spanningen zijn ook weer niet goed! (maar bij mij wil dat ook niet echt lukken!) Succes iig!
ik ben in mei gestopt met de pil, heb een onttrekkingsbloeding gehad en een cyclus van 28 dagen, sindsdien niet meer ongesteld geworden. mijn klachten zijn/waren; ontzettend moe zijn, ook als ik gewoon goed slaap, puistjes op en rondom mijn kaken en een droge huid op mijn voorhoofd, krampjes in mijn buik, vocht vasthouden... vooral bij mijn buik en een beetje raar... tepels die voortdurend vooruit steken (heb ik eerder nooit last van gehad). nu is het wachten tot ik weer ongesteld wordt, hoewel ik het wel erg lang vind duren deze keer, dus misschien ga ik na een paar weekjes wel even langs bij de dokter.
Hallo dames, Ik ben sinds dec met de pil gestopt.2 maanden geleden was ik 1 maand overtijd vorig maand was ik op tijd en nu ben ik 10 dagen overtijd. maar daarvoor was ik altijd op tijd en ook voordat ik met de pil begon. Ik ben helemaal in de war. Kan iemand mischien mij helpen ik wil graag zwanger worden maar ik ben nu al 9 maanden met de pil gestopt hoe lang kan het nog duren? Hoe lang kan ontpillen duren ik heb me nog steeds niet gestest, want toen ik 1 maand overtijd was had ik veel getest zelfs bij de huisarts wat een teleurstelling. Wat moet ik doen?