Nou de titel zegt het al.. Op het moment krijgt Jesse zijn fruit en brood met een gebaksvorkje, alleen vind ik die behoorlijk scherp.. Durf het hem ook niet zelf te laten pakken met dat vorkje.. Met de handen is ook geen succes dus nu was ik aan het kijken naar een oefenbestekje... Maar met die plastic vorken krijg je toch geen banaan opgeprikt?? Of zie ik dat nou verkeerd?? Kortom, een leek hier die graag tips zou willen
Hier ook altijd een gebaksvorkje gebruikt en nog moet ik zeggen... Ze zijn hier in ieder geval niet zo scherp dat ik het idee heb dat ze zich er pijn aan kan doen?? Ook prikt ze zelf al vanaf een maand of 10 haar eigen boterham en zo! Zo'n plastic vorkje werkt inderdaad voor geen meter wat betreft prikken... Lepel heeft ze wel plastic, vindt ze ook fijner eten. Heb van die oefenbestekjes van het kruidvat, zijn vanaf 4 maanden (staat er op) maar heb ze veel later gekocht om haar zelf met de lepel te laten eten.
Hier wordt ook gewoon een gebaksvorkje gebruikt. Deze zijn lang niet zo scherp als volwassenbestek. En ik heb ook een zilveren kinderbestekje en deze wordt ook veel gebruikt.
Hema bestekje, gewoon van staal zeg maar Zijn niet heel scherp maar wel net iets scherper dan die plastic dingen.
Wij hebben peuterbestek van Mepal. Soms ook gebaksvorkje als het zo uitkomt, heeft ze zichzelf nog niet mee bezeerd. Banaan lukt trouwens nog wel met plastic of kunststof bestek, maar appel o.i.d. Vergeet het maar.
Hier ook een gebaksvorkje, en een dessertlepel. Ik heb wel peuterbestek maar daar krijg je echt nog geen deuk in een pakje boter mee. Heb ook zilveren peuterbestek maar dat is nog een beetje te groot.
Hier ook gebaksvorkje en dessertlepel tot vorige week. Heb nu een jip en janneke besteksetje, kwam ik tegen voor weinig en is ze erg blij mee haha.
deze gebruik ik KALAS Bestek 18-delig - IKEA 99 cent voor 18 delen!! De lepel is nog wat te groot, maar de vork gebruik ik voor banaan en ander zacht fruit. Ik heb een andere lepelset van ikea (met 3 grote en 3 kleine lepels), die zijn ook erg fijn.
Thanks dames voor de tips!! Dat bestek van de Ikea ziet er ook al zo leuk uit En kost echt geen drol.. Beetje jammer alleen dat ik geen Ikea in de buurt heb ... Maargoed nog steeds thanks voor alle tips.. Hier kan ik wel wat mee.. Toch maar dat gebaksvorkje dan ofzo