mijn man kwam net vertellen dat hij graag heeft dat ik morgen al test! omdat ik me anders voel dna anders! en hij heeft zelf zo'n voor gevoel dat het raak is. maar zit morgen met morgen mee gerekend 4dagen voor me NOD zonder morgen mee gerekend 3dagen voor NOD!heb hier testen van atcare vor 4dagen voor verwachte ongi liggen. maar wta denken juliie gewoon doen om toh wachten?twijfel heel erg! denk zo waarom zou het nu wel raak zijn en de vorige maanden niet? liefs snippie
oeps loop op de zaken vooruit. hij moet bij zwanger worden staan:S! zou iemand dit bericht willen verplaatsen voor mij?
haha wordt wel verplaatst denk ik.. Ik zou persoonlijk liever wachten.. voor het zelfde geldt is morgen de test negatief en ben je wel zwanger maar zit er nog niet genoeg Hcg in je urine, een teleurstelling bespaar je als je nog even wacht.. wat je ook gaat beslissen.. succes
dank je! jah ik had me zelf helemaal om gepraat om pas donderdag te gaan testen en me man was het dara mee eens.maar hij wil het toch eerder weten:S!heb hem ook gezegt dat het grote kans is dat hij negatief is en dat als hij positief is dta het dna nog niks zegt.maarjah.ik beslis morgen ochtend wel hihi
zo mazzel zeg!ik zelf zit in ronde 10 en mag ook nog niet klagen hoor er zijn meiden die al veel langer bezig zijn.
nou dames heb niet getest hoor! had echt geen zin in. moest namelijk al om 5uur plassen en had geen zin om te gan wachten dus ben meteen me bed in gegaan! wil namelijk perse met ochtend urine dus dan maar wachten tot donderdag!maar dat zou denk niet meer nodig zijn
omdat ik vanacht heel wilt gedroomt heb en droomde dat ik zelf nog lang niet zwanger ben en die droom heeft er zo voor gezorgt dta ik het dus ook ben gaan geloven.
ahh dat is niet echt een leuke droom, maar zolang de duiveltjes niet gekomen zijn moet je hoop houden meis!
jah das waar maar heb nog van niks spreken want woensdag is pas me NOD! er kan heel veel gebeuren in 3dagen.
dat ben ik met je eens maar het kan ook goed aflopen, ik droom nu ook continue over van alles en daar denk ik later maar niet te veel bij na, want ik denk dat ik dan gek wordt haha. fijn weekend!
ik was de 1e ronde heel erg bezig met zwanger worden.. wou continue maar klussen met me mannetje maar helaas werd ik ongesteld, de maand er na (december) had ik me er maar bij neer gelegd dat het nog even ging duren.. we klusten op de momenten dat we zelf zin hadden, niet omdat het op die en die dagen MOEST.. doordat ik er de laatste maand vrij weinig mee bezig was schrok ik een ochtend wakker van hey zou ik niet gister ongesteld moet worden.. snel me bed uit.. alles uitgerekend en ja hoor 1 dag overtijd.. testje gedaan,.. wel een streep maar een echt minimale.. dag erop nog maar 1, werd al duidelijker en de dag daarna konden we er echt niet meer om heen, we waren zwanger zonder dat we er echt ons druk over hadden gemaakt..
haha mijne geloofde het niet na 3 testen ( en echt de 3e knalde er uit hoor!), we gingen naar de huisarts .. en op verzoek van mijn vriend nog maar een keer, en toen werd het door de huisarts bevestigd en sinds dien lloopt mijn vriend op een roze wolk...de mini nikes staan al op de kast..