Hoelang duurt het voor dat cyotec begint te werken?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marlee16, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Hallo dames

Ik heb vandaag pillen mee gekregen om alles op te wekken...
    ik vind het doodeng. En wat gaat zoiets tegen je gevoel in zeg. Toch het gevoel dat ik het zelf echt beëindig ofzo...😣
    Heb 4 pilletjes om 14:00 zo in gebracht...ik lig nu op de bank te wachten op een "storm" maar voorlopig nog niks van kramp ofzo. Binnen drie uur moest het wel beginnen zei de gyn. 😱
    Wat was jullie ervaring en hoelang duurt het hele proces ongeveer? Mijn vorige miskraam ging btw vanzelf en vrijwel zonder pijn maar dit opwekken is natuurlijk anders😱😢

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij mij had t na 6 uur ( 4 tabletten) niks gedaan. Had ze ter voorbereiding op een operatie en bleek echt alleen wat verweking te heben gebracht. Verder niks..

Sterkte

3. Pancake

Pancake Lid

27 okt 2016
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij duurde het inderdaad een uur of 3. Ik had de pillen rond half 9 ingebracht en rond 11 uur/half 12 kwam het op gang. Bij mij zorgde de pillen voor ontzettende darmkrampen (en daarbij dus diarree (sorry voor de onsmakelijke info)). Dus elk wc bezoek was een bloedbad. Als ik op de bank lag dan verloor ik niet zo heel veel bloed eigenlijk. Omdat ik tussen de wc bezoekjes door niet zo heel veel bloed verloor had ik de volgende dag nog een dosis ingebracht, maar dat deed niet zo heel veel meer. Ik had verwacht super veel bloed te verliezen, maar het viel mij heel erg mee. Heb daarna nog ruim een week wat bruinverlies gehad. Bij nacontrole was ik wel gewoon helemaal schoon. Het vruchtje was bij mij maar 6 weken, dus dan zal je wel niet zo heel veel verliezen denk ik.

Ik heb dus niet gecheckt wanneer ik het vruchtje ben verloren, dat vond ik een beetje te ranzig.

Heel veel sterkte.

4. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Bedankt voor jullie reacties meiden...💋
    Geloof dat het een uurtje geleden is begonnen. Beetje kramp nu en eerst bloed alleen bij afvegen en nu ook in de pot.
    Zoals nu trek ik het nog wel. Hoop dat het meevalt en snel voorbij is

5. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier om 20.45 pillen ingenomen. Toen op de bank inslaap gevalen en om 1.00 naar bed gegaan. Daarvoor bij het douchende eerste ver bloed. Uurtje later raakte ik het vruchtje al kwijt. Vervolge s nog 1,5 uur onder de douche gezeten o dat het echt eruit liep alsof een kraan open stond. Ook een stuk of 50 grote stolsels van 5 cm.
    Maar tussen het eerste bloedverlies en een uur later het vruchtje verliezen voelde het aks een soort weeen. Voor de rest geen ventje pijn gehad. Zou het de volge de keer weer met pillen doen. Vond het een prettige ervaring (voor zo ver je daar natuurlijk over kan spreken), ook omdat ik het vruchtje heb gezien.

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Hoe is t met je?

7. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ah wat lief dat je ernaar vraagt.😘

Nou gisteren om 7 uur kreeg ik echt een soort weeën ik denk nu komt het en was zelfs ergens opgelucht, nu komt het einde in zicht.
    Krampen hebben een uurtje geduurd en best wel veel bloed in de pot steeds en wel wat maandverbandjes verwisseld. Alleen geen stolsels enzo.
    Maar na een uur werden de krampen minder en bloeden ook. Ik verlies nu heel minimaal bloed en weinig kramp. Betekent dit dat het mislukt is? Ik heb zowiezo nog een kuur liggen hoor van 4 pillen. Ik het normaal dat het pas na die 2e zet doorzet??? Ik ga morgen wel even naar de gyn bellen.

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Stolsels verliezen moet niet. Wanneer het bloeden en krampen minder wordt is het vaak zo dat t eruit is. Wat heb je afgesproken met de gyn?

9. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier merkte ik dat het vruchtzakje knapte en water stroomde. Daarna viel het vruchtje ook eruit. Daarna kwamen bij mij de stolsels pas. Weeen waren direct over na het verliezen van het vruchtje. De stolsels heb ik geen pijn bij gehad.
    Ik heb maar 4 pillen hoeven gebruiken. Ik bloedde als een rund. Als dat niet had geweest gad ik de 2e set na 24 uur moeten inbrengen.

10. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik zou na een paar dagen de kuur nog eens moeten herhalen van de gyn. Sowieso. Ik ga morgen bellen over het weinige bloedverlies. Ik kan me niet zo goed voorstellen dat dit het is hoor. Ik heb hiervoor een miskraam gehad die kwam vanzelf en dat was een hele heftige ongesteldheid veel bloed niet zoveel kramp met best grote stolsels en aan het einde van de week verloor ik vruchtzakje dat zat echt in mijn maandverband. Dus ik verwachtte nu gewoon heel wat anders. Nu is elke miskraam natuurlijk anders maar ik ben volgens mij nog niks verloren alleen helder bloed. Ik ga er vanuit dat ik morgen de volgende pillen moet gaan nemen. Ik hoop dat het dan goed door gaat zetten.

11. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Net bij afvegen vruchtzakje op papiertje...weinig bloed als dit het was is het heel rustig verlopen. Ik ga morgen toch even bellen nog misschien moet ik 2e set nog innemen om het echt schoon te maken van binnen ofzo. Ben vreemd genoeg wel heel erg opgelucht nu. Ik kan dit bijna afsluiten en verder!

12. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Fijn dat het gewerkt heeft!
    Vroege miskramen vond ik zelf ook altijd wel meevallen. Mijn gewone menstruaties zijn altijd heftiger. Uit je Posts begrijp ik dat het vruchtje ook nog niet echt ver gekomen was met groeien. Nu hopen dat je helemaal schoon bent en verder kunt!

Deel Deze Pagina