Miskraam en bruinverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Chasingrainbows, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chasingrainbows

27 jul 2016
    74
    4
    8
    Vrouw
    Brabant
    Hoi allemaal,

Ik lees hier al een tijdje mee en sindsdien is er al een hoop gebeurd. Nu dan toch maar even om ervaringsverhalen vragen.

Heb helaas ook een miskraam gehad. Deze is in 3 series pillen (Cytotec) "eruit" gekomen. Na 2e serie was er al veel uit waaronder het vruchtje. Toen voor het restje nog 1 serie pillen gehad. Deze laatste serie is nu 5 weken geleden. Echter, ik heb nu nog steeds af en toe bij de grote boodschap wat bruinverlies (caramel kleurig). Zijn er meer dames die dit (zolang) gehad hebben? En denken jullie dat dit een eventuele volgende zwangerschap in de weg kan staan?

Ik hoor graag jullie ervaringen. Thanx vast. ☺️

2. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    He, wat naar.. weet wat je doormaakt.
    Al heb ik niet de pillen gekozen.. maar curretage gehad.
    Nu ruim 14dgn geleden en wat jou zegt ook bij de grote boodschap of evt persen wat bruinig/slijm verlies.
    Bij curretage word alles 'netjes' schoongemaakt.
    Bij een 'gewone' miskraam verlies ken uiteraard veel meer..
    En kan me voorstellen dat het allemaal wat langer duurt.
    Ik vind het nu al lang duren.

Veel sterkte!!

3. Chasingrainbows

27 jul 2016
    74
    4
    8
    Vrouw
    Brabant
    Idd erg naar allemaal, maar voor jou (en vele anderen hier) ook :(

Ja, wat je zegt. Duurt allemaal veel te lang. Maar bij jou dus ook nog steeds bruinverlies? Ik hoop maar dat het geen eventuele volgende zwangerschap in de weg staat, dan vind ik het niet zo erg. Heb er verder geen last van namelijk....

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij mij heeft dit na m'n eerste ma bijna 3 maanden geduurd. Op dinsdag afspraak bij de gyn en de maandag ervoor eindelijk ongesteld geworden voor t eerst weer.. Andere keren geen last van gehad.

Meestal verdwijnt deze spotting na de eerste menstruatie

5. Chasingrainbows

27 jul 2016
    74
    4
    8
    Vrouw
    Brabant
    Nou, inmiddels menstruatie gehad (14 nov begonnen), maar helaas nog steeds bloedverlies (wel alleen op de wc niet tussendoor, geen tampons oid nodig).... ik weet niet of dit nog van de menstruatie is of dat het hetzelfde is als tussen de miskraam en de menstruatie. Ik word er inmiddels iig wel een beetje moedeloos van.... duurt wel heel lang zo.

Iemand dit ook gehad toevallig? :(

Deel Deze Pagina