Hello Lady,s Tot nu toe gebruik ik de methode om de dag of om de 2 dg en na 5 maanden nog geen resultaat( moet mijn banner nog aanpassen) Nu las ik dit meerdere malen op het internet: hoi ik zat me dat nog even af te vragen en er kwamen meerdere artikelen op.. : Sperma heeft een betere kwaliteit als je dagelijks seks hebt. Tot nu toe werd vaak gedacht dat het beter was om één keer per twee (of drie) dagen seks te hebben om de kwaliteit van het sperma te verhogen. Nu blijkt uit een Australisch wetenschappelijk onderzoek dat door de dagelijkse zaadlozingen de kwaliteit van het sperma bij de meeste mannen verbetert. Kortom, stellen met een kinderwens maken een hogere kans op bevruchting als de man in de week voor de beoogde conceptie elke dag seks heeft. Wat vinden jullie????
Geen idee. Ik heb het mij ook wel eens afgevraagd... Hoe ben je van je eerste zwanger geworden dan? Om de dag of elke dag klussen? Van onze eerste kan ik het me niet zo goed meer herinneren, geloof om de dag. Heb je ook al eens ovulatietesten gebruikt? Wel grappig trouwens, onze dochter is ook bijna 2 en ik zit nu ook in 4e/5e (ws een maand niet op tijd geklust) ronde...
Worden jullie ook niet gek van al die tegenstrijdige theoriëen? Dan denk je dat je goed zit iets op een bepaalde manier te doen en dan blijkt dat weer niet goed te zijn. Zucht................
Idd we lopen gelijk... van mijn dochter ben ik zwanger geworden terwijl we het maar 1 keer hadden gedaan we hadden 2 sterfgevallen in familie en was er totaal niet mee bezig... Ik heb nog geen ovu testen gebruikt jij wel?? Ik vind het alleen een beetje vreemd dat mijn cyclus voor mijn dochtertje altijd standaard 28 dg was en nu ineens 33 dagen ... Het rare is dat ik mijn ei denk te voelen en aan het slijm waat te nemen op dag 14 / 15 en nu las ik op het forum dat mijn lf dat te lang is pffffffff weet het ook niet allemaal hoor, gewoon blijven proberen en dan zien we wel... Succes wie weet zijn we tegelijk zwanger, wanneer is jou nod???
Ik heb inmiddels elke maand wat anders geprobeerd... Het begint inmiddels al aardig op een draaiboek te lijken..de ene maand elke dag..andere maand om de dag, dan weer een maand elke dag vanaf posi ovu test en niets schijnt de oplossing te zijn. Bij mijn vorige zwangerschappen was het om de dag vanaf dag 10 tot dag 20 dus dat houden we deze maand maar aan..
De berichten zijn tegenstrijdig idd maar als ik naar ons kijk, bij de 1e hebben we ons suf geklust, elke dag en soms wel meerdere keren....tja, kenden elkaar net... Direct zwanger, nu zijn we al weer ruim 2 jaar bezig voor een 2e, alles geprobeerd maar nog steeds niets! Nu in MMM, man slecht zaad! Dus ja, wie de wijsheid in pacht heeft??? Succes met zwanger raken!
Ik heb nu een paar maandjes getemperatuurd en aan de hand daarvan hoop ik nu me dag te hebben ontdekt. Maar inderdaad je kunt er geen touw aan vastknopen op welke manier je het ook wilt doen! Sucେ!
Heb 3 maanden ovulatietesten geprobeerd. Beviel me op zich wel want wist precies wanneer ik ongesteld moest worden. Maar ben helaas niet zwanger geworden. Van onze eerste in de 2e maand na stoppen met pil. Had min of meer gedacht dat het nu weer zo snel zou gaan. Maar goed, zit officieel nog maar in 4e ronde... Deze maand heb ik geen ovulatietesten gebruikt dus weet niet wanneer mn ei is. Mn nod is in ieder geval na 18 januari. Die van jou dan??
Meiden, het is gewoon een kwestie van geluk.. Een 'lucky shot'.. Daar zitten geen regeltjes aan verbonden wat wel of niet beter zou zijn. Geloof me, ik heb ook ALLES geprobeerd.. Doe gewoon lekker waar je zin in hebt, dat is echt belangrijker! Daarnaast hangt het er ook vanaf of je vriend genoeg zaadjes in z'n goedje heeft zwemmen. Als hij niet zoveel zaadjes heeft, dan zou ik echt niet elke dag klussen!
Ik had hoogstens 3 keer sex gehad in de maand waarin ik zwanger raakte.. Dus ik vind het allemaal onzin, het is het belangrijkste dat het lekker en fijn is. Dat doet veel meer met de vruchtbaarheid.
Als ik terug denk.... de enige maand dat we elke dag klusten in mijn vruchtbarte periode is onze zoon verwekt... ik ga het ook nog eens proberen. we zien wel en anders is het gewoon een plezante maand ...