Hoelang duurt het voor HCG uit lichaam is na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mammatje89, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben op zondag 27 nov gaan vloeien ( was toen 9w zwanger) en ben op dinsdag 29 nov gecurreteerd. Sinds gister is dat vloeien echt helemaal over. Had wel eens dagen dat het weg was, maar de dag erna was er dan toch weer rood of bruin verlies.
    Vorige week en vanmorgen een zw test gedaan om het HCG te checken,
    Vorige week werd de 2e streep meteen zichbaar en nu duurde het een 2 minuutjes.

Hoelang duurt het nu precies voordat die HCG uit me lichaam is?

2. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik zit er zelf ook op te wachten....
    Maar ik weet het niet precies, heb wel heel verscgillende dingen gelezen. Ook dat het wel 2maanden kan duren, maar ook ergens gelezen dat het ongeveer net zo lang duurt als dat je zwanger bent geweest.
    Maar heb er nu nog geen ervaring mee, ben zelf ook erg benieuwd hoe lang t gaat duren...

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Het kan idd weken duren, maar ook maanden. In de regel ben je het na een week of 6 wel kwijt.

Suus

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

ik heb het gehad met 10 weken ook curretage maar naar 1 week nog cytotec gehad omdat er nog een stolsel zat. Bij mij was het 3 weken na de curretage weg (toen was de kv test weer negatief) ik deed er gewoon iedere wk een omdat we ook er gelijk weer voor gingen. Maar ik heb het aan de gyn gevraagd bij nacontrole en ze zei dat het soms net zo lang kon duren als de zwangerschapsduur. Die bloedingen zijn ook niet raar maar als je denkt ' he dit klopt niet' gewoon bellen.
    Sterkte.

5. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Ja wij zijn er ook nu al meteen mee bezig daarom vind ik het ook zo frustrerend. Het is nog maar 2 weekjes geleden dat ik gecurreteerd ben maar ik wou dat het maar vast uit me lichaam was

6. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Mijn gyn gaf aan rekening te houden dat het ca net zo lang kan duren als dat je zwanger bent geweest.
    Hij gaf wel aan dat als je lichaam het vruchtje zelf afstoot je lichaam ook al aan het minderen is in HCG, dus dat je dan sneller een witte test zou hebben dan wanneer je een curretage hebt gehad.

Ik heb 2 vmk gehad (ca 6 weken), en daarbij teste ik al negatief op de dag van de mk.
    En ik heb 1 keer een leeg vruchtzakje gehad, kwamen we met ca 8 weken achter 1,5 week later een curretage gehad en na een week of 6 een witte test.
    En bij de laatste ma was met ca 9 weken het hartje gestopt met kloppen en heeft het ca 2 maanden geduurd eer de test weer wit was.

Heel veel sterkte en succes met afwachten!
    Dus het kan helaas van persoon tot persoon heel erg schelen.

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    Ene keer duurde het bij mij 11 weken, tweede keer 3 weken..
    maar hcg zegt neit alles.. toen hcg 2e keer snel uit lichaam was betekende dit niet dat cyclus sneller op gang kwam... helaas!
    hele lange cycli, met tussendoor licht bloedverlies...
    dus pin je er niet op vast!
    veel sterkte meid!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Na de eerste miskraam had ik na 2 weken alweer een witte test.
    Na de tweede miskraam duurde dat 5 weken, maar had ik al wel na 4 weken een eisprong weer.

Geef je lijf de tijd om te regelen wanneer het er weer aan toe is, dat regelt zich doorgaans prima...

Deel Deze Pagina