Hoelang duurt het voor miskraam begint?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama to be88, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Mamatobe, succes vandaag !!!

2. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Bedankt Dames,

Ben zelf ook al iets gerustgestelder. Hoewel nog steeds ergens zo'n zeurderig gevoel zegt dat er iets niet klopt.
    Ik ga morgen naar mijn HA want ik kwam er achter dat mijn astma medicijnen toch niet mogen tijdens zwangerschap (daar zijn de meningen over verdeeld kwam ik achter, dus gelijk gestopt). Ik hoop dat zij me nog iets meer kan geruststellen en dan wacht ik gewoon af tot 24 okt mijn 1e echo!!

Mama to be ik duim voor je!!!
    Laat je even weten hoe het gegaan is vandaag?

3. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Hallo iedereen

Zojuist echo gehad ik zou 6 wk en 3 dgn moeten zijn maar liep iets achter wel een kloppend hartje alleen klopte het hartje nog traag maar dat paste wel bij de grote nu.. Nog steeds onzeker dus! Moet over 2 weken weer hopelijk ziet het er dan beter uit want weet nu ff niet meer hoe en wat ik moet denken..

4. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hooi Mamatobe,

Hmm ik kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal gerust op bent, maar het feit dat er een kloppend hartje te zien is lijkt me toch wel positief!!
    Ik zal voor je duimen!

5. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

17 jun 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Mama to be hier precies het zelfde:

Ik dacht 6 weken en 3 dagen te zijn volgens al die calculators en de eerste dag van je laatste menstuatie.
    Tijdens die echo zei ze: oei dat is wel heel minimaal hooguit 5 a 6 weken.
    Hartaktie toen heel vaag aanwezig.

Bij 8 weken naar het radboud. Weer echo : oh dat is nog heel klein, ik schat nu 7.2 weken.
    Maar het hartje klopte en was zichtbaar en te horen.

Nu volgende week weer echo en hopen dat het mooi gegroeid is in die twee weken.
    Maar oh wat voelt dat onzeker. ( vorig jaar meisje verloren na 24 weken aan triploidie) En zij was ook steeds te klein.

Gelukkig geen bloedverlies of krampen. Zo misselijk als wat dus dan maar goede hoop houden! Doe jij dat ook?

Sterkte! :)

Ellen

6. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Oh maar je hebt al hartje gehoord ! Focus op het positieve hé...
    en al dat rekenen met die weken, het kindje neemt zijn tempo, dus niks van aantrekken.
    Ik vind jouw nieuws toch al positief !
    xx

7. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Bedankt voor alle reacties! Ik probeer positief te blijven bruine afscheiding is weer volledig wit nu hopen dat de beeb blijft plakken en goed gaat groeien!

8. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik ben vanmorgen bij de HA geweest, die kon/wilde niks doen. Dus toch nog een keer de VK gebeld, en nu kan ik morgen om half 12 voor een echo.
    Ik hoop echt dat we goed nieuws krijgen, en zo niet is het ook beter dan nu zo in de onzekerheid zitten! :x

Mama to be hoe is het met jou??

9. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Hai nijn,

Wat fijn dat je morgen al terecht kan al moet ik zeggen dat ik nu ook helemaal gek word van onzekerheid..! Bruine afscheiding is weer omo wit op en top zwanger hou niks binnen.. Hoop echt dat babytje blijft plakken! Laat je weten hoe je echo is gegaan? Heb je nig last van bruine afscheiding?

10. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hoi mama to be,

Ik hoop ook voor je dat het babytje bij jou mooi blijft plakken!! Hier geen afscheiding meer gehad sinds zondagavond. Dus dat reken ik ook maar als positief.
    Hoewel ik weet dat het geen garantie geeft hoop ik toch wel een beetje uit de onzekerheid te komen straks.
    Wel behoorlijk zenuwachtig hoor pff :(

11. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Jaa! Hoop het ook! Jij bent ook al iets verder he 7 weken zou het hartje al mooi moeten kloppen dus hoop dat je dat ook ziet! Positief blijven heb mezelf ook voorgenomen niet meer te stressen
    Niet goed voor de beeb. Succes zo en laat je ff weten hoe het is gegaan. Pff ik heb er de afgelopen dagen een
    Nieuwe vriend bij.. Mr de wcpot blijf maar overgeven niet leuk
    Maar denk maar zo zolang de symthomen er zijn zit het hopelijk nog goed!

12. nijntjenijn

nijntjenijn Actief lid

17 sep 2012
    144
    0
    0
    Hooi,

Nou wij hebben een prachtig mooi hartje zien kloppen! De grote klopte ook met het aantal weken. Dus de echo mevrouw was zeer positief!! Heel blij!

Blijf voor je duimen, maar klinkt bij jou toch ook wel heel positief!

13. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Wat goeed! Fijn om te horen!! Jaa wij hebben de hoop nog niet opgegeven! 50/50.. Nu lekker genieten jij!!

Liefs

14. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    hallo mama to bee 88,

ik heb precies hetzelfde meegemaakt. (ik wil je niet bang maken).
    bij mij begon het met 5weken, ik had wat bruinig prut in me ondergoed, het ging niet over. naar een week ging k toch ma de vk bellen, ik kon gelukkig de volgende dag gelijk terecht voor een echo, helaas was ik nog meer heel kort zwanger 5weken en kon ze niks zien en ook niks zeggen of t ernstig was of niet. die week erop moest ik terug komen, na een lange week wachten normaal vlieg de week voorbij maar nu pfff. nu was ik 6 weken op de gewone echo helaas niks te zien, toen ook nog inwendig. er was wel een vruchtzakje maar verder helemaal niks. de vk zei dat t misschien nog te vroeg was dus nog maar een week wachten en vorige week nog een keer geweest bij de vk. helaas gaf zij ons het nieuws dat er niks in het vruchtzakje zat en ze heeft geljk de volgende dag de gynaecoloog gebeld. daar kon ik afgelopen maandag terecht. ik wou eerst voor curretage kiezen maar naar veel gelezen op internet te hebben (wat eigenlijk helemaal niet goed is) toch maar op de pillen gestapt. eerlijk gezegd ben ik nu blij dat het eruit is zodat we snel opnieuw kunnen beginnen!

het kan ook innesteling zijn, ik hoop het voor je! dit wens je niemand toe.ik ga je voor duimen, het duurt nog wel even! als het maar niet heel veel word is het goed zeggen ze.

groetjes

15. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Hallo mams.. Wat heftig! Bij mij heeft de bruine afscheiding 3 dgn geduurd en maandag een echo gehad.. Was een vruchtje met kloppend hartje te zien volgens de gyn klopte het nog wel traag maar paste dat bij het formaat.. Blijk een paar dagen achter te lopen kan dus 2 kanten op en ben dus nog steeds niet gerust gesteld.. Ik zie het allemaal wel 18 okt naar de vk voor een echo hopelijk met goed
    Nieuws.. Maarja we staan er 50/50 in en laten het
    op ons afkomen! Heel veel sterkte met verwerken.. Hopeljjk kun je het gauw een plekje geven en word je weer snel zwanger!

Liefs

16. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Maar op zich hoor ik nu toch positieve geluiden! :)

17. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    kijk is aan, een kloppend hartje is altijd goed om te horen!
    ik hoop dat bij jullie alles goed komt!
    wij gaan t gewoon ook weer gelijk proberen..

hou ons op de hoogte na 18e. nog 7 dagen!

groetjes

18. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Na vorige week een minder goede eerste echo met kansen 50/50 verga ik nu van de pijn. Nog geen bloed maar hoop dat het gauw doorzet. mijn gevoel was vanaf het al niet goed.. Stom is dat he dus toch altijd je gevoel volgen want helaas klopt het bijna altijd.

19. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    dat is mooi k*t. ben je al ongi geworden? indd je gevoel is het meest betrouwbaar iets wat er is! ik had het ook, iedereen zei dat t wel goed kwam en blablabla. ma me gevoel zei dat t niet goed zat. en ik had gelijk!
    ik ben net terug van gyne. was voor controle of de pilletjes goed hun werk had gedaan. gelukkig was alles weg. en alles was netjes schoon! helaas ben ik nog wel ongi...

ik hoop dat je al wat wijzer benn!!! ik hoor het wel!

groetjes

20. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Vandaag echo en tot mijn grote verbazing was alles gewoon goed!! Ik was er echt heilig van overtuigd dat het mis was maar de kleine is goed gegroeid en loopt op termijn en ook klopte het hartje mooi en krachtig! Ik moet toch echt gaan geloven nu dat het goed zit en lekker gaan genieten.. De pijn kwam volgens de vk van de groei van de baarmoeder of aangezien ik normalite rond dit termijn ongesteld moest worden zou dat ook wat pijn kunnen geven ( heb endometriose ) hoop dat alles goed gaat en hij of zij lekker blijft plakken!

Deel Deze Pagina