Hoelang duurt het voor miskraam begint?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama to be88, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Pff wat spannend meis, indd probeer te genieten ! :) x

2. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    hee!!! :)

kijk is aan!! iets wat je niet verwacht is toch nog goed gekomen!!! daar moet je zeker van genieten!! :)) maar t is misschien lastig te bevatten omdat je er misschien al ben van uitgegaan dat t niet goed zat! maar wat een gelukk!! dit kindje is een goeie doorzetter!! hmm misschien toch een meisje ;). wanneer heb je de volgende echo? en hoever ben je nu dan ??

groetjes

3. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Hihihi hoop stiekem wel op een meisje! Ik ben zaterdag 8 weken ik heb volgende week do nog een echo bij de gyn ( die afspraak stond al )had geluk dat ik gister bij de vk terecht kon anders had ik dus tot volgende week moeten wachten.. Daarna gaat alles weer gewoon via de vk en daar heb ik pas over 4 wk weer een afspraak. Ik ben nu voor het eerst in die 8 weken positief en zegt me gevoel eindelijk dat het goed zit! We zitten natuurlijk nog wel in de gevarenzone maar ga nu gewoon genieten! Lief dat je nog een berichtje stuurt.. Hoe is het nu met jou?? Hoe voel je je?

4. mams123

mams123 Bekend lid

30 sep 2012
    810
    0
    0
    betuwe
    nou wie weet! we wachten het nog maar even af he ;). nog 7maanden :).
    met mij gaat t allemaal weer goed. zdag is er bij me zus een zoontje geboren en de kriebels zijn weer terug. wou toch eerst wachten maar nu ik dit weer gezien heb, zo klein en zooooo lief :)

nou we horen het wel weer als je bij de gyne geweest ben, je zit nog wel in die periode maar als t hartje maar goed klopt zit t wel goed denk ik :). geniet ervan!

groetjes!!

Deel Deze Pagina