Hoi meiden, Ik ben helemaal in de war. Afgelopen donderdag en vrijdag duidelijk positief getest. (2x kruidvat2v5 en 1x kruidvat (waar een + komt)). Vanochtend heb ik weer getest omdat ik wilde dat die uitslag duidelijker werd maar bij de kruidvat test, waar een + komt, was de uitslag negatief. Ik schrok hier enorm van. Ik heb toen meteen de goedkope testen van kruidvat gekocht en een clearblue met wekenindicator. De kruidvat test gaf een hele lichte 2e streep aan en die van clearblue gaf zwanger 1/2 weken aan. Dit betekent dat je 3/4 weken zwanger bent dus dat kan wel ongeveer kloppen. Hebben hier meerdere mensen wel eens negatief getest terwijl de rest van de testen positief waren? En wat betekende dit? En zijn hier mensen die ook wel eens de test van kruidvat ( met plusje ) gebruiken en dat die uitslag niet altijd klopt?
Miskleunen tussen de tests komen wel eens vaker voor. Als de andere testen net zo donker of donkerder zijn als je het vergelijkt met donderdag en vrijdag dan is die ene kruidvat test een miskleun geweest. Als ze allemaal lichter worden, zou ik me zorgen maken.