Leuk kleinigheidje voor kinderen (VS)

Discussie in 'De lounge' gestart door Katja77, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Hoi hoi. Over drie maanden ga ik mijn gastgezin in de VS na 20 jaar weer eens opzoeken. Ik neem voor iedereen een cadeautje mee maar voor de kleintjes kom ik er niet uit. Hebben jullie nog leuke ideeën?

- Het zijn 7 jongetjes in leeftijd van anderhalf t/m 7 jaar en een meisje van 3 jaar.

- Niet te groot want ik moet ook nog plaats overhouden in mijn koffer voor kleren ;)

- Het hoeft niet perse typisch Nederlands te zijn maar het zou wel leuk zijn. Of een spel?

- Maximaal 15 euro per kind besteden.

2. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Kinder surprise ei, omdat die daar verboden zijn haha.

3. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Monopoly met Nederlandse straatnamen. Lijkt me hilarisch om ze als ze wat ouder zijn 'Lange Poten ''s-Gravenhage' uit te horen spreken :D
    Nee hoor, grapje, zou iets meenemen waar ze nu al iets mee kunnen. Vind dat surprise-ei nog helemaal niet zo'n gek idee, eigenlijk.

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik lees even mee, we gaan mijn familie in Canada bezoeken en heb er ook al over zitten denken. Maar daar zijn ook al tieners bij, van 12 t/m 16. Vind het zo lastig!

5. penseel

penseel Niet meer actief

Het is omdat sinterklaas al geweest is anders zou ik zeggen geef ze een chocolade letter met hun naam.( letter).

Voor de rest zou ik het niet weten.

Iets van speelgoed wat ze daar dan net niet hebben iets typisch Nederlands maar wat??

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Spelletjes zijn wel een leuk idee vind ik. Nijntje memory bijvoorbeeld, of een ander nijntje spel.

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik neem altijd opblaas-dingen voor in het zwembad mee. Ieder kind is daar heel erg blij mee, jong of oud, en het neemt praktisch geen plek in in mijn koffers.

8. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoezo zijn die daar verboden?

Spelletjes zijn wel een leuk idee! Er zijn tegenwoordig ook veel kaart- of pocketedities van.

9. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    D'r is daar ooit een rechtzaak geweest omdat iemand gestikt was op het eitje of t speeltje wat erin zat. Was zoiets raars. Prcies weet ik t ook niet.

Spelletjes om mee te nemen? Geen idee welke eerlijk gezegd. Ik neem zelf als ik naar m'n gastgezin en vrienden daar ga, stroopwafels mee, Haagse hopjes, drop, hagelslag en vlokken mee. Wanneer met Sinterklaas, dan neem ik ook pepernoten mee. Als ik zonder kom heb ik een probleem 😂.
    Maar voor de kinderen, nee durf ik niet te zeggen wat je kan meenemen. Opblaasbare dingen voor t zwembad is idd wel een leuk idee. Nederlandse monopoly ook. Ze kennen t spel toch, alleen de straat namen zijn anders en ja de kaartjes zijn in t nl..
    Heel veel succes met zoeken en alvast veel plezier daar!

10. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Misschien iets van verkleedspullen met thema NL klederdracht? (weet niet of er toeristische winkels bij je in de buurt zijn.. in Amsterdam en Volendam etc lijkt het me makkelijker te krijgen).

11. PukkiePoes

8 mrt 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt volgens mij ook nijntje poppen in klederdracht. Ook erg leuk voor de kleintjes, maar mss een beetje prijzig....

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgen mij mag je die surprise eieren niet meenemen naar Amerika, zou er dus mee uitkijken.

Het gevaar dat Kindersurprise-ei heet | HP/De Tijd

Verkleedkleding is wel een leuk idee, bv. iets van kabouter plop enzo, iets wat in Amerika in ieder geval niet te krijgen is ;)

13. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Bedankt voor de ideetjes. Ik neem geen eterij mee want ze volgen allemaal wel een soort dieet ivm allergieën.
    Voor de mannen heb ik een Amsterdam t-shirt en een Delfts blauwe bierpul. Voor de dames heb ik Noosa-Amsterdam armbanden met chunks.

De opblaasbare zwembadspullen is wel een heel goed en praktisch idee!!

14. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Bij de Action hebben ze een oud hollands memory spel, toevallig heeft mijn schoonzus dat net voor me gekocht. Ziet er leuk uit.

15. moon78

moon78 Actief lid

15 mei 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Mijn nichtje woont in Amerika en is net 2 geworden. Ze heeft van ons laarsjes met lampjes in de zool gekregen en van mijn ouders houten, rode klompjes. Vond ze heel erg leuk.
    Zoiets?

16. littleway

littleway Actief lid

16 okt 2014
    120
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hagelslag :d

17. mamabri

mamabri Niet meer actief