zo jammer dat de was uit de droger niet meer zo ruikt

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 20 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zoals titel zegt. welk wasmiddel ik ook heb. als de was uit de droger komt ruikt helemaal niet meer zo heerlijk naar wasmiddel als dat je het buiten laat drogen.:( vind dat zo jammer..... wilde ik even kwijt;)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wacht eens volgens mij heb ik ooit een svan die droogtrommeldoekjes van robijn gehad. was dat daar niet voor??

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ja klopt je hebt er droogtrommeldoekjes voor :D
    gebruik ik ook, alleen nu niet meer omdat mijn meisje er niet tegen kan, te sterke geur denk ik, ze moet er heel erg van hoesten.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat klopt die geur is meen ik te herinneren idd weer heel sterk. ja tis nie gauw goed ook he? hahaha maar denk dat ik ze toch maar weer een keer koop

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Misschien helpt het om er nieuwe filter in te doen. De droger goed uitzuigen. en het grote filter eruit halen en even afspoelen met de douche kop en laten drogen. Daarna de droger even leeg laten draaien. Onderinn de droger zit als het goed is een grote bak die je eruit kunt halen. Die even afspoelen en laten drogen.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zit er nog een andere filter in als die ik elke keer schoonmaak dan? nooit geweten. bedankt

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Er zijn doekjes te koop, ik geloof van Robijn, die je in de droger doet tegelijk met je was en dan ruikt je was heerlijk! Geloof dat het gewoon droogtrommeldoekjes heet ofzo, ik had ze voorheen altijd toen mijn droger nog werkte en ik haalde ze gewoon bij de supermarkt!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :D Proest, zie nu net dat jullie het daar al over gehad hebben :D Hoezo mosterd na de maaltijd! ;)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

maakt niet uit hahahah. toch bedankt he!

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Met die blauwe wasverzachter van Lenor ruikt de was nog heeel erg lekker uit de droger!

En die doekjes zijn idd ook erg fijn.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik ben het met Aszz eens.
    Ook ik gebruik de blauwe Lenor wasverzachter (wel in combi met Ariël) Ik doe niet vaak de was in de droger maar als ik het wel doe ruikt de was net zo heerlijk :D

12. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    wij gebruiken ook lenor wasverzachter (in combi met ariel wasmiddel), en die ruikt ook na een droogtrommelsessie nog!!!

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben nu lenor wasverzachter speciaal voor was die de droger in gaat. ruikt heerlijk :) en echt zijn centjes waard

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok dan zal ik toch die lenor eens gaan gebruiken!

15. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    gewoon op een waslijn hangen dan, is kosten besparend en nog goed voor het milieu ook :-D HIHI!

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Lenor wasverzachter, ruik je ook
    nog na het drogen..

Deel Deze Pagina