Vanmiddag merkte ik dat ik vruchtbaar slijm had,als we vanavond klussen zijn we dan nog op tijd? En hoeveel dagen moeten we nu door klussen? En iedere dag of om de dag?
Ik zou wel even aan de slag gaan ja vanavond! En dan iets van een week lang om de dag (of vaker als je zin hebt), dan moet je wel goed zitten denk ik!
Ja hoor als je vruchtbaar slijm opmerkt betekent nog niet dat je gelijk je eisprong hebt. Meestal duurt dat slijm een paar dagen bij mij dan. Ik doe meestal om de dag soms elke dag het schijnt als je het elke dag doet dat de zaad kwaliteit achteruit gaat maar de ander zegt van niet. Waar jezelf een goed gevoel bij krijgt. Maar je ben nog op tijd
Zeker nog op tijd hoor, als je het vandaag voor het eerst pas hebt opgemerkt. Je eisprong komt waarschijnlijk binnen een dag of 2/3 dus ik zou er zeker voor gaan de komende dagen! Of je het nou dagelijks of om de dag doet maakt volgens mij weinig uit. Veel belangrijker is dat het wel leuk blijft... voor jullie allebei! Veel plezier dus!
Dat slijm geeft aan dat de eisprong nog moet komen dus je bent op tijd. Zou rond bevruchting elke dag doen (3 keer dus; vanaaf, morgen en overmorgen of gisteren )