Mijn cyclussen zijn erg wisselend sinds ik gestopt ben met de pil 10 maanden geleden. (Zie onder mijn banner) De laatste keer was het 28 dagen, hopelijk blijft dit zo!
eerste ronde 27, dan 31, vandaag nod (op 31 gerekend) maar nog steeds niets....zou ook heel graag een korte en regelmatige cyclus hebben
vanaf mijn 10de al ongi...toen tot m'n 16e regelmatig op 31 dagen. Daarna opeens onregelmatig. Vanaf m'n 18de weer regelmatig op 31 dagen totaan m'n eerste zwangerschap op m'n 24ste. Na de bevalling compleet onregelmatig (soms na 31, soms na 42) totaan m'n tweede zwangerschap. Na m'n tweede bevalling weer compleet regelmatig (35 dagen) totaan de pil. Nu, na gestopt te zijn met de pil: 42, 36, 37... Het verschilt nogal eens bij mij dus... het enige wat constant is, is dat m'n cyclus elke keer langer lijkt te worden...en da's dus niet leuk als je nog eens zwanger wilt raken!
In januari gestopt met de pil en nu een redelijk regelmatige cyclus van meestal 24 dagen, met uitschieters tot 27 dagen. Groetjes!
Pas sinds ik zwanger probeer te worden let ik op de lengte van m'n cyclus . Die is dus (na het stoppen met de pil) altijd 30 of 31 dagen. Erg regelmatig dus. Maar bij mij heeft het helaas nog geen zwangerschap opgeleverd .
die van mij vind ik best onregelmatig,even van de laaste maandjes: 32 , 30 , 20 , 29 , 32 , 28 , 24 , 33 , 28. ik ga altijd uit van het langste 33 dagen,pas daarna ga ik testen als die duivels er dan niet zijn