kan nie zwanger zijn toch maar wat dan

Discussion in 'Zwanger worden' started by angel86, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel86

angel86 Actief lid

Apr 12, 2010
    179
    1
    0
    hoi dames,

ik had als het goed is op zaterdag mijn eisprong..we hebbe dus ok 3x geklust deze week..
    maar nu voel ik kopijn en mn borsten doen kei zeer en ook mn eierstokken,wat kan dit zijn want ik kan nu nog nie zwanger zijn toch?? zal het met de eisprong te maken hebben?? wie heeft er ervaring zo mee??

liefs

2. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dan denk ik dat je je eisprong al hebt gehad, of elk moment kan krijgen. Zere borsten komen doorgaans na de eisprong.

Liefs

3. angel86

angel86 Actief lid

Apr 12, 2010
    179
    1
    0

denk eik nie mn eisprong want vorige week maandag had ik mn witslijm en voelde mn vagina van binne zacht aan dat was dinsdag weer weg dus hebe we dinsdag woensdag en vrijdag geklust...maar toen had ik dus zaterdag en zondag en vandaag pijn aan mn borsten en eierstokken dus das toch beetje raar ofniet?

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ach sorry meid, ik heb je eerste bericht niet goed gelezen (ik las dat je dacht dat je aankomende zaterdag je ei zou hebben). Nou, het zou natuurlijk best kunnen dat je eitje zich nu aan het innestelen is, en dat je dat een beetje voelt? Maar dat is natuurlijk niet echt na te gaan... Heb je normaal gesproken geen last van je borsten dan?

Liefs

5. angel86

angel86 Actief lid

Apr 12, 2010
    179
    1
    0
    nie altijd nee,heb het een keer gehad en toen dacht ik ook echt dat ik zwanger was,ma helaas dat was toen nie

liefs

6. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi Angel86,

het lijkt me wel erg vroeg voor een innesteling.
    Duurt toch meestal rond de 4 dagen volgensmij voor die plaatsvind.

Het grappige is wel dat ik zaterdag nacht wakker werd van mijn eisprong die deze keer goed pijn deed en zaterdag in de avond geklust heb ook nog. Nu heb ik ook last van me borsten en een zwaar gevoel in me hoofd.
    Ik weet ookniet hoe dat komt eigenlijk, misschien hormoons schommelingen.

Innesteling zou rond de 7de plaats kunnen vinden voor ons beiden.:D

Veel liefs

7. angel86

angel86 Actief lid

Apr 12, 2010
    179
    1
    0
    bedankt voor de reacties,
    @ chai ik zal ok voor jou duime ;) hihi

8. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hier ook 3 dagen na ei ontzettende zere boobs.. houdt nu ook aan.. (heb ik altijd wel hoor, maar zo erg niet). maar goed.. hier is t iig (als het goed is) geen teken van zwangerschap..zal wel gewoon met de cyclus te maken hebben....

de steken rond eierstok heb ik al een maand dus daar kan ik niet zoveel op zeggen.. (nee niet zwanger.. ongi geweest en nega getest.).. Ik hoop dat het voor jou wel zo is meid.. je hoort t vaak genoeg!!!.. Spannend!!

Share This Page