Hoelang duurt jouw menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by dolfijn1982, Jul 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoelang duurt jouw menstruatie?

1. 1 dag

2. 2 tot 3 dagen

3. 4 tot 5 dagen

4. 6 of meer dagen

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    volgens mij is er echt goed iets mis met me de laatste maanden is het echt 2 a 3 weken en ik word er gek van! en dan is het ook echt hevig en ben ik er goed ziek van

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bah mamabeer, kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Al wel eens met de HA over gehad? Sterkte.. xx

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Mijn ongi duurt meestal een dag of 6/7 maar soms ook maar 3 dgn. Heel verschillend.

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ben ik eergisteren geweest het enigste wat hij mij kan aanraden is een spiraaltje maar daar hou ik echt niet van. Ik vind gewoon alles wat niet standaard in een lichaam zit hoeft er ook niet in...vind het een vieze gedachten dat er zo'n koper ding in me zit...ben aan het zoeken naar een ander alternatief

5. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,962
    127
    63
    zuid holland
    Hai,

Mijn ongie is sinds ik met de pil gestopt ben bijna ondraaglijk. Mega veel krampen en ongie duurt ong 6 dagen. Gelukkig alleen eerste twee dagen kramp.

6. Chai

Chai Niet meer actief

Altijd precies 5 dagen, en altijd dezelfde hoeveelheid maandverband nodig. LOL

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel veel succes met een oplossing vinden die bij je past mamabeer!

Wel gemakkelijk Chai dat je altijd weet hoeveel je moet inpakken als ongi eraan komt ;)

Gemiddeld komen we op 3 tot 5 dagen momenteel.. dus mijne was inderdaad extreem kort deze cyclus, de vorige cyclussen 3 dagen dus wat meer op schema.. Fijn dat jullie allemaal even invullen :)

8. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

May 24, 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik slik de pil nu continu door, net zolang tot het er langzaam doorkomt, dan hou ik een stopweek.
    Voor mijn zwangerschap was ik er alleen maar doodziek van....veel krampen, zere rug en zakte soms door mn knieeen heen. Na de zwangerschap toen het weer wat op regel was, bleef ik tampons gebruiken :S was niet echt te doen...ik vind het wel goed...slik em lekker door :D

9. Maulona

Maulona Actief lid

Jun 22, 2010
    195
    0
    0
    Mijn ongi duurt altijd 6/7 dagen..
    De 1e dag bloed ik amper, en de laatste 3 dagen ook amper..

10. Nokya

Nokya Lid

Jun 30, 2010
    21
    0
    0
    Ik normaal gesproken een dag of 5.
    Maar afgelopen keer 13 dagen!!! PPffff wordt je echt niet blij van.
    Gelukkig niet heel extreem, maar ik vloeide wel zo lang.

Ik hoop dat die menstruatie binnenkort voor 9 maanden over is:)

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat hopen we allemaal Nokya :D

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    1 dag en als ik een hele slechte maand heb 1,5 tot 2 dagen. Pfff zie in de pol dat ik toch een beetje gezegend ben met mijn ongi! :D

13. Ashley Rose

Ashley Rose Bekend lid

Jun 30, 2010
    502
    1
    0
    NULL
    NULL
    Meestal 4 dagen, soms 3.

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

Jan 18, 2010
    1,537
    0
    36
    De laatste tijd steeds 2 dagen echt ongi, wel een aantal dagen ervoor en erna oud bloed verlies. Maar voorheen altijd echt 5 dagen flink ongi.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    max 3 dagen en ook zeer ligt. ben een van de gelukkige

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat ben je zeker! Heeft het bij jou altijd zo kort geduurd? of is dat ergens begonnen (na stoppen met pil oid?)..
    Ben gewoon even heel benieuwd omdat mijn ongi nu ineens zo kort was (normaal een dag of 3 volledig) en ik nu ook nog eens al een aantal dagen extreem moe ben voor mijn doen..
    Schreef het toe aan het weer, maar zelfs nu met minder warmte blijft de vermoeidheid ;) en je snapt wat er hier dan gezegd wordt; haha Testen.. hihihih maar heb zelf niet het gevoel dat het zo is, dus zoek bevestiging voor een normale ongi van 1 dag :p

Share This Page