volgens mij is er echt goed iets mis met me de laatste maanden is het echt 2 a 3 weken en ik word er gek van! en dan is het ook echt hevig en ben ik er goed ziek van
Bah mamabeer, kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Al wel eens met de HA over gehad? Sterkte.. xx
ja ben ik eergisteren geweest het enigste wat hij mij kan aanraden is een spiraaltje maar daar hou ik echt niet van. Ik vind gewoon alles wat niet standaard in een lichaam zit hoeft er ook niet in...vind het een vieze gedachten dat er zo'n koper ding in me zit...ben aan het zoeken naar een ander alternatief
Hai, Mijn ongie is sinds ik met de pil gestopt ben bijna ondraaglijk. Mega veel krampen en ongie duurt ong 6 dagen. Gelukkig alleen eerste twee dagen kramp.
Heel veel succes met een oplossing vinden die bij je past mamabeer! Wel gemakkelijk Chai dat je altijd weet hoeveel je moet inpakken als ongi eraan komt Gemiddeld komen we op 3 tot 5 dagen momenteel.. dus mijne was inderdaad extreem kort deze cyclus, de vorige cyclussen 3 dagen dus wat meer op schema.. Fijn dat jullie allemaal even invullen
Ik slik de pil nu continu door, net zolang tot het er langzaam doorkomt, dan hou ik een stopweek. Voor mijn zwangerschap was ik er alleen maar doodziek van....veel krampen, zere rug en zakte soms door mn knieeen heen. Na de zwangerschap toen het weer wat op regel was, bleef ik tampons gebruiken :S was niet echt te doen...ik vind het wel goed...slik em lekker door
Ik normaal gesproken een dag of 5. Maar afgelopen keer 13 dagen!!! PPffff wordt je echt niet blij van. Gelukkig niet heel extreem, maar ik vloeide wel zo lang. Ik hoop dat die menstruatie binnenkort voor 9 maanden over is
1 dag en als ik een hele slechte maand heb 1,5 tot 2 dagen. Pfff zie in de pol dat ik toch een beetje gezegend ben met mijn ongi!
De laatste tijd steeds 2 dagen echt ongi, wel een aantal dagen ervoor en erna oud bloed verlies. Maar voorheen altijd echt 5 dagen flink ongi.
Dat ben je zeker! Heeft het bij jou altijd zo kort geduurd? of is dat ergens begonnen (na stoppen met pil oid?).. Ben gewoon even heel benieuwd omdat mijn ongi nu ineens zo kort was (normaal een dag of 3 volledig) en ik nu ook nog eens al een aantal dagen extreem moe ben voor mijn doen.. Schreef het toe aan het weer, maar zelfs nu met minder warmte blijft de vermoeidheid en je snapt wat er hier dan gezegd wordt; haha Testen.. hihihih maar heb zelf niet het gevoel dat het zo is, dus zoek bevestiging voor een normale ongi van 1 dag