Hallo allemaal, ik ben op 6 oktober gestopt met de pil en heb toen op 1 oktober een bloeding gehad van 1 dag, op zich ook al weinig voor mijn doen maar goed daarna geen pil meer geslikt omdat we graag een kindje zouden willen maar tot nu toe ben ik nog steeds niet ongesteld, ik slikte de mycrognon 30, hoe lang duurde het bij jullie??? ben niet zwanger trouwens... Groetjes!
Ik ben september gestopt met de pil, en toen 2 dagen ontrekkingsbloeding gehad, en zit nu nog steeds te wachten op de duiveltjes.............. heb ondertussen al 3 testen gedaan, maar het vakje blijft witter dan wit Helaas, en elke x heb ik het gevoel, ik ben zwanger, maar helaas......... Misschien is het een idee dat iedereen zijn dagen vertelt hoelang tot de eerste ongi? of als zij nog geen ongi heeft hoeveel dagen ze al moet wachten????? mriekjuh 77 dagen nog niet ongi.........
ja ik ben benieuwd hoe lang het duurde voordat jullie je eerste "echte" periode kregen na het stoppen met de pil...
Uhm.......Ik moest er maar liefst 126 dagen op wachten...toen kwam eindelijk mijn eerste echte menstruatie na pilstop. Daarna wel regelmatige cyclussen trouwens.
Verschilt helaas per lichaam en per pil Bij de ene komt de cyclus gelijk op gang en de ander moet er een tijd op wachten. Bij mij was het 43 dagen. Ik hoop dat je snel je ongesteldheid zult hebben meis.
Bij mij duurde het 82 dagen. Ik leef met je mee. Ik weet dat er niets zo frustrerend is als ongesteldheid die uitblijft (met negatieve testen dan ). Hopelijk wordt je snel ongi.
dankjulliewel voor de reactie's, het is inderdaad enorm frustrerend. Heb er gisteren wel even een traantje om gelaten.. Je wordt er echt niet vrolijker van, hoop dat alles snel op gang gaat komen..
Na het stoppen met de pil heb ik mijn onttrekkingsbloed gehad. Daarna, na precies 28 dagen voor het eerst terug ongesteld. Ik besef dat dat puur geluk is, want ik had toch 9 jaar de pil geslikt.
ik heb zelf 64 dagen moeten wachten... 2e ronde 47 dagen en 3e ronde 38 dagen.... Dit na 9 jaar pil gebruik.
ik heb 11 jaar de pil geslikt (marvelon) en ben 1 nov aan het eind van de strip getopt heb toen 4 nov laatste ontrekkingsbloeding gehad en ben vandaag precies op 28 dagen voor het eerst weer "natuurlijk" ongesteld geworden. ik mag dus niet klagen. ik hoop voor je dat het snel komt. die onzekerheid is ook maar niks. gr co
Hoi Hoi, Ik ben in oktober gestopt met de pil, werd toen na 5 dagen ongesteld, net zoals toen ik de pil slikte. daarna een cyclus van 24 dagen en dus 24 november werd ik weer ongesteld.het vreemde is wel dat ik normaal gesproken wel wat last had van de ongesteldheid en het voelde aankomen en nu de laatste keer dus niet. ik was ook 1 dag korter ongesteld. dus ook ik vraag mij af of dit wel de echte ongesteldheid was???? groetjes
Hallo ik ben nieuw hier. Heb op 6 oktober mijn laatste pil geslikt, en heb toen een ontrekkingsbloeding gehad. Ben nu al dus al 54 dagen aan het wachten. Ook hier al 2 testen er door heen gejaagd. En niet zwanger
uhhh..... maart 2008 gestopt.... ennuh... eerste ongesteldheid 1 oktober 2009...... Was gelijk zwanger en lang borstvoeding gegeven... vandaar...
Haha, nou die ongesteldheid moet bij mij nog steeds komen. Vorig jaar eind september gestopt met de pil, na 13 jaar slikken... Daarvoor ook nooit een regelmatige cyclus gehad. Ik wachten op 1e ongesteldheid, kwam niet. Ik niet bezorgd, want voor mijn pilgebruik was ik ook soms 5 keer per jaar ongesteld. Uiteindelijk bleek ik al direct na stoppen met de pil zwanger te zijn geraakt! Daar kwamen we pas achter toen ik al 16 weken zwanger was. Had nooit gedacht dat dit zo snel zou gaan. Besef dat we ontzettend veel geluk hebben gehad. Nu is mijn zoontje bijna 5 maanden, en ben ik nog steeds niet ongesteld geweest, maar ik geef ook volledige borstvoeding. Dus ik wacht rustig af. Vind het niet zo erg hoor, niet ongesteld zijn!!
Eerste ronde was bij mij 44 dagen, zit nu in ronde 2 en deze duurt nu ook al 39 dagen.. Echt frustrerend!
hey allemaal Ik ben 30 oktober gestopt en werd 1 november ongesteld en daarna weer op 29 nov dus precies 28 dagen en slikte ook microgynon. Heb 8jaar de pil geslikt. Hoop voor iedereen dat hun cyclus weer op gang komt en verder kunnen klussen voor een wonder Liefs brenda
Ik heb 10 jaar de Mycrogynon 30 geslikt en toen ik was gestopt, kreeg ik zoals altijd de onttrekkingsbloeding. Daarna duurde het 35 dagen voordat mijn eerste natuurlijke menstuatie zich aandiende en daarna werd ik na 30 dagen ongesteld. Overigens was die tweede menstruatie na 30 dagen er eentje met echt de buikpijn e.d. die ik nog ken van voordat ik aan de pil ging. Iedereen succes met wachten en zwanger worden!!!
Hallo allemaal. Ik heb mijn laatste pil op 18 november geslikt (femodeen). Daarna "netjes" een onttrekkingsbloeding in nu is het wachten op de eerste eigen ongesteldheid. Als ik een cyclus van 28 zou hebben zou dat woensdag moeten zijn, maar dat is dus nog maar even de vraag. Ik heb dus (nog) geen antwoord op jou vraag. Wel heb ik een andere vraag: als je cyclus erg wisselend is, is dat dan meestal voor of na de eisprong. Wat ik bedoel is is de LF altijd gelijk, of kan dat ook wisselen. Snappen jullie het nog? Ik heb de pil trouwens bijna 28 jaar geslikt en ik ben ook de jongste niet meer (34) dus ik heb niet heel veel hoop voor deze maand. Sterkte met wachten, ik wacht mee.