Wat zou dit kunnen zijn heb een aantal klachten zou ze even op een rijtje zetten: Hoofdpijn Misselijkheid geef er niet bij over Super moe Veel windjes laten(sorry) Harde ontlasting (sorry) Brandiger tepels Buikkrampen Pijn in de onderrug Nou dat was het wel zo'n beetje, zaterdag is pas me dag dat ik ongesteld moet worden en geloof niet echt dat dit zwangerschapsymtonen kunnen zijn niet bij me eerste kindje gehad teminsten en daarnaast heb ik deze maand niet veel geklust en ook niet echt op me eisprong gelet was er beetje klaar mee elke keer die terleurstelling dit word ronde nr 7 dus ontpillen zou het niet zijn heb ook al 4maanden een regelmatige cyclus. Dus mijn vraag is herkent iemand dit?
Bij mij was dat wel zo. Alleen het misselijke had ik pas met 10 weken (maar wat dat betreft was ik een uitzondering). Meestal zitten moeheid en hoofdpijn op een lijn. Kramp en harde ontlasting kunnen ook goed in verband staan. De beste manier, nog steeds, om erachter te komen is toch testen. En daarbij hoop ik voor jullie allebei dat het lukt! En juist een maandje er niet mee bezig zijn kans soms goed zijn. Bij mij kwam het ook uit de onverwachte hoek (en ik was er alles behalve mee bezig )
Ik heb zondag getest en de test bleef wit... Ik wacht het nog een paar dagen af en dan test ik weer. Zou het kunnen dat mijn hcg nog te laag is?
ik had vandaag een soort gelijke vraag , en tadaaaaaa , positief getest vandaag met 3 verschilende testen
Gefeliciteerd sepherine welke test heb je gebruikt? Ik denk dat het bij mij nog net iets te vroeg is om te testen denk je niet?
als je zaterdag pas je nod hebt kan het heel goed dat het nog veel te vroeg is om te testen, dus geduld en dan nog een keer een test. heb zelf trouwens nooit voor nod getest, want kan ook nog misgaan.
@sepherine: gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend hoor! @angelryan: ik heb vorige week voor het eerst getest toen ik op 2 dagen voor mijn nod zat. Omdat ik toen al ruim een week last had van die kwaaltjes. Gisteren dus weer getest maar nog steeds niks... Je zit nu op vijf dagen voor nod zie ik. Je kan het altijd proberen, maar denk zelf dat het nog vrij vroeg is. Succes met de spanning, hihi!
Je lichaam kan je flink voor de gek houden. Soms had ik dezelfde symptomen als jou en werd ik gewoon ongesteld. Maar het kan ook duiden op een zwangerschap, want ook met mijn zwangerschap had ik deze symptomen. Even een testje ertegen aan gooien, mijne was 4 dagen voor mij NOD al positief met test van kv. Succes!
Ik ben benieuwd of dit zwangerschapssymptomen zijn bij jou.. het zou kunnen, zelf had ik de eerste weken nergens last van maar dat verschilt bij iedereen. Je zou vanaf 4 dagen voor je nod met kruidvat 2v5 kunnen testen, die zijn best gevoelig succes!!
ik heb ook die kwaaltjes , moet vandaag ongesteld worden,' stond vanmorgen misselijk op , maar nog niks te zien , ben pas een maand van d epil af, ben beniewd, gr lady 89
Ik heb die kwaaltjes ook gehad, de 1e en 2e rondes. Beiden ongesteld geworden, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Zwangerschapskwaaltjes en ongi kwaaltjes komen heel erg overeen en dat is zwaaaaarr frustrerend. Ik ben de 3e ronde zwanger geraakt en die maand had in helemaal nergens last van, 2 dagen na m'n nod begonnen m'n borsten pas. En verdere kwalen pas vanaf week 6 van de zwangerschap.. Het enigste wat je kan doen is wachten tot je nod en dan een testje tegenaan gooien.. Heel veel succes met wachten