wie herkent dit en weet wat dit is,zwanger of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geluk2009, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb iets wat ik normaal niet heb, ik heb vanaf mij ei steeds zo af en toe steekjes in mij zij meestal links maar af en toe ook rechts. moet nog een week wachten voor mijn nod.wel ben ik met vlagen een beetje misselijk. kunnen die steekjes ook te maken hebben met innesteling?
    ook heb ik weinig trek en heb ik een vol gevoel.

wie heeft dit ook gehad en bleek ook zwanger te zijn?

groetjes geluk2009

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meiss..

heb precies hetzelfde..
    vanaf mijn ei krampen in mijn liezen en een zeurderig gevoel in mijn buik

de vorige ronde had ik dit ook en werd gewoon ongesteld.. maar je hoort ook meiden die dit hebben en bleken daarna zwanger.. dus het kan denk ik beide kanten op

jammer dat het wachten op NOD altijd zolang duurt..
    spannend!

3. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    ja idd wachten duurd dat lang heb dit nog niet eerder mee gemaakt en ontpillen is het zeker niet want die gebruik ik al heel lang niet meer.

ik hoop dat we beiden snel positief maar mogen testen.......

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb dit ook en niet eerder gehad!

5. SeaShell

we lopen ook nog is allemaal gelijk op zie ik ;)
    ik heb mijn ei waarschijnlijk op 03-02 gehad, en jullie?

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb 'm volgens mij gevoeld op 3-2! Grappig! Ik heb normaal een langere cyclus en omdat ik mn eisprong dacht te voelen heb ik net mijn banner daarop aangepast.

7. geluk2009

geluk2009 Actief lid

24 jan 2009
    157
    0
    0
    ik ook rond 4-2 dan wat leuk!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb dit gevoel vorige maand voor t eerst gehad, had ook steekjes hier en daar en in navel. Werd toch ongi. Je lichaam kan van alles doen...helaas ook steeds nieuwe dingen...hoop voor jullie toch een zwangerschap

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik voel dit ook meestal na mijn eisprong. Ik moet wel zeggen dat het anders voelde toen ik zwanger was.
    Hebben jullie ook zo'n last van gevoelige borsten en tepels na je eisprong?
    Zoals het nu voelt bij mij heb ik het nooit eerder gehad. Had wel gevoelige borsten tijdens mijn korte zwangerschap, maar nu heb ik echt branderige tepels.

10. SeaShell

hoi meiden,

ik heb getest, en zie album

kon mezelf niet inhouden omdat ik de laatste paar dagen erg moe en prikkelbaar ben en ongi krampen heb en heb daarom getest en er verscheen een tweede lijn

ben zo bang.. bang dat dit een indrooglijntje is, bang dat het mis gaat, en geloof nog steeds niet dat het misschien echt raak kan zijn..

liefs Daantje

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Daantje..dat ziet er goed uit meis...is volgens mij echt geen indroogstreepje..over die klachten meiden..ik heb ze vorige maand ook gehad en was toen zwanger.Aleen eindigde het bij mij in een mk,maar dat hoeft bij jullie natuurlijk niet zo te zijn.Toen mijn mk op kwam zetten en ik vreselijke pijn kreeg waren de volgende dag die andere klachten allemaal zo goed als weg.Je kent je lichaam het beste en achteraf denk je zie..ik heb het wel juist gevoeld.Succes blijf duimen

12. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Hoi,

Even een vraag met welke test kun je dan eerder testen dan je officiele nod? Ik heb gister getest met de goedkope van kruidvat ( met pipet) maar er kwam niks.. kun je er dan al vanuit gaan dat je niet zwanger bent? Of zijn er speciale testen te koop waarmee je eerder kunt testen?
    groet

13. SeaShell

ik heb ook getest met de kv testen 2 voor 5 euro.. maar je zit 2 dagen voor je nod, en hcg verdubbelt elke 2 dagen, dus kan best zijn dat je toch zwanger bent hoor..
    en de kv testen zijn eigelijk het gevoeligst, want ik heb nu een 2e streep 5 dagen voor nod

liefs

14. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @inge die van mat care..zijn wel goed en kan je 6 dagen voor je nod doen.Alleen ligt het er dan aan of op dat moment je genoeg hcg in je urine hebt.Kan je bestellen van internet.

15. bridget01

bridget01 Lid

29 dec 2008
    31
    0
    6
    Overijssel
    Hallo,

Ik herken het helemaal! met steken in de buik links en rechts, ook af en toe misselijk maar goed. Had ook al ergens gelezen dat je met een naald en draad kunt kijken of je zwanger bent :( en ik heb het uit geprobeerd en volgens het draadje ben ik zwanger weet eigenlijk ok niet of ik het moet geloven je probeert het dan toch he :( , nog maar even afwachten op mn nod.

groetjes bridget

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    spannend allemaal he? bij mij is het ook iedere maand weer een ander verhaal met verschillende symptomen waarvan ik dan weer iets van denk. Normaal heb ik altijd vanaf mijn ei steekjes in mijn buik, deze maand niet, vorige maanden had ik al vanaf 5 dagen voor NOD ongi krampen, nu niet..
    Morgen NOD nl, maar voel wel wat trekken in mijn linkerlies. Heel licht maar geen echte ongi krampen. Ik vlieg ook steeds naar de wc om te kijken maar er is niks. Hoop zo dat het dit keer raak is, maar kan me ook bijna niet voorstellen hoe het zal zijn als het WEL raak is.. Had nu al een paar dagen flink kramp moeten hebben, zelfs met mijn PMS valt het mee! Mijn mannetje vind me wel anders maar ik ben niet chagie of huilerig! hihi..
    Zou vandaag bijna testen maar heb met hem afgesproken dat we morgen ochtend samen testen als er dan nog niks is te zien! Ik HOOP HET ZO!

*wordt gek van mezelf!*

17. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    muppet: Echt heel spannend... ben zo benieuwd. Ook voor jullie spannend om samen te testen.. ik hoop het voor jullie.. hoop het natuurlijk ook voor ons..

Andere meiden; bedankt voor jullie reacties.. ik ga niet weer zo vroeg testen. wacht mijn nod af.. Bleehhh! moeilijk hoor maar mijn gevoel zegt dat het niks word deze keer.. heb wat last van buikpijn en rommelt en het doet van alles daar beneden! bah wat een ellende elke keer zeg!

Succes en ik hou jullie in de gaten hahahaha

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Daantje.. wat super! Gefeliciteerd!
    Ik heb sinds vandaag ook wat steekjes in en rond mijn vagina en schaamlippen. Af en toe wat steekjes bij mijn liezen...
    Spannend hoor!
    Mijn lichaam heeft me al een keer voor de gek gehouden dus ik durf eigenlijk niet te veel te hopen...
    Ik kan me ook bijna niet inhouden en ik ga morgenvroeg testen met een matcare...

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @daantje gefeliciteerd!

Ik heb de 2 weken voordat ik wist dat ik zwanger was ook last van die steekjes gehad, en dit wees dus uiteindelijk wel echt op mijn zwangerschap

Voorheen heb ik dit nog nooit gehad, ook niet de andere 2 keer dat ik zwanger was, maar ook niet toen ik ongi werd

Ik ga voor jullie duimen dames!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb dit ook niet eerder gehad. Ik hoop het zooo! Werd net ook opeens enorm misselijk tijdens het eten. Heb de rest laten staan :-s
    Ben ook heel erg moe en heb een hoge temp en heb het koud :-s
    Nee, geen griepje... nog niet tenminste...
    Ik ben zooo benieuwd, vind het echt heel spannend! Zou mijn lichaam mij wéér voor de gek houden :(

Deel Deze Pagina