Vorige maand op 16 dpo testte ik positief, tevens de digitale CB gaf aan 1-2 weken zwanger. Dat was op vrijdag Zaterdag had ik een mooie oploop dus blij. Zondag liepen de testen af, waren nog maar heel licht positief, de digitale cb gaf aan niet zwanger Maandag begin een lichte bloeding zonder kramp en/of stolsels. Dat duurde een dag of 5. Daarna testen weer wit Nu op 9 dpo heb ik weer een positieve zwangerschapstest. Dat was afgelopen dinsdag. 11 dpo (donderdag) mooie duidelijke oplopende zwangerschapstest en begint er een lichte bloeding, deze keer met wat lichte krampjes (had ook buikgriep gekregen avond ervoor) Deze bloeding heb ik nog steeds. Bloeding vergelijkbaar met vorige keer, misschien ietsjes lichter. Testen zijn nog steeds hetzelfde volgens mij?(zie foto) Deze keer ben ik minder ver dan vorige keer dus waarom lopen de testen (nog) niet af? Pff die onzekerheid is killing me Mijn borsten doen minder pijn dus heb wel het idee dat de zwangerschapskwaaltjes zijn afgenomen.
Misschien is je bloeding geen miskraam? Zat dames met bloedingen in de zwangerschap terwijl beeb het goed doet. Best kans dat het oké is in je buik.
Deze bloeding (helder rood) is vergelijkbaar met vorige vroege miskraam. Ik verlies ook wat slijm. Borsten ook minder gevoelig dan paar dagen terug. Ik zit er helemaal doorheen emotioneel
Het klinkt niet positief maar zoals panter zegt hoeft het niet afgelopen zaak te zijn. Je krijgt helaas alleen zekerheid door af te wachten. Als het bij mij mis zat zag je dat vrij snel aan mn testen dus ik zou er morgen een nieuw testje tegen aan gooien. Ik hoop dat ie oploopt!
Dat was de vorige keer bij mij ook. Zelfs al voordat de bloeding begon. Vandaar dat ik het nu ook wel al had verwacht. We testen morgenvroeg nog een keer.
Die testen geven geen exacte weergave van af of toename. Die test geeft misschien dezelfde kleur streep bij een hcg van 20 als 30. Dat kun je alleen met een bloedtest zien en anders zul je echt over een paar dagen een toename of afname zien in kleur intensiteit.
Maandag ga ik naar de huisarts, maar hoop zelf eerder de afname te constateren. Even die bevestiging en dan kunnen we weer naar een volgende ronde toe met (hopelijk nog) goede moed.
@Dielle als je met wondfo/kruitvat testen in combi met ochtendurine test kan je wel goed verschil zien in opbouw en zal je, mocht het niet goed zijn binnen twee dagen wel duidelijkheid hebben. Met weinig hcg in je lijf (wat je nog hebt omdat je bog voor 14dpo zit) zie je al snel verschil in de testen. Zelf maak ik altijd na 5 min, 10 min en 1 uur een foto zodat ik ze later goed onderling met elkaar kan vergelijken. Je kan namelijk een natte test niet goed met een opgedroogde vergelijken. Succes morgen met testen!
@Springboon ook helder rood? En hoeveel? Het is hier denk max half maandverbandje per dag Hebben ze gekeken bij je hoe het komt?
ja rood, slijm, rood/bruin.. oorzaak een hele gevoelige baarmoedermond. Bij elke (overbeweging), seks, hoesten (wat ik nu al 2 weken bijna nonstop doe ivm de griep, en ineens veel meer lopen dan anders (terwijl ik voorheen km's liep dagelijs) zorgwn elke x weer voor bloedverlies.. heb al extra echo's gehad en de kleine doet het super.. sinds eergister zelfs thuis het hartje gehoord.. ze zei tegen mij: zolang je geen krampen hebt vertrouwen hebben
Test is nog net zo donker, niet minder, niet meer Heb net ook een digitale gedaan. Vorige keer gaf hij bij 5 weken zwanger maar 1-2 aan. Nu nog voor NOD 2-3
Zucht....weet dus nog niks Weet het nu dus niet meer. Vloei nog steeds, minimaal maar nog steeds helder rood
Vind nog steeds raar. Op 9 dpo testte ik al positief Op 10 dpo begon het bloedverlies. De digitale zou vanaf dan eigenlijk 1-2 moeten aangeven (is gelijk aan 3 a 4 weken zwanger) Als het mis gaat lijkt mij dat ie daarop blijft hangen? Of zeg ik iets raars? Morgen 14 dpo (zou dan 4 weken zwanger zijn) en op 13 dpo vandaag geeft ie 2-3 aan (is gelijk aan 4 a 5 weken zwanger) Of is mijn beredenering niet juist? Hopelijk wil de huisarts maandag een bloedtest doen. Zouden ze uit die waardes wat kunnen halen? Of moet ik echt wachten tot een echo. Pff dat zou dus nog minimaal 2 weken in onzekerheid zitten betekenen
Ja, ze kunnen uit de waardes afleiden of je een miskraam hebt. Of het goed gaat zien ze niet, want een goede stijging zegt niets over het welzijn van het vruchtje. Een daling zegt echter wel dat t mis is ( twee x prikken dus met 48 uur er tussen)