hoi hoi dit zijn mijn symptomen Alles stink echt alles heel de dag een knorrende maag en na het eten zeer misselijk Mijn koffie smaakt me niet meer Stijve tepels Temperatuur 0.3graden hoger Paar dagen na men eisprong een kleine bloeding gehad maar deze was eerder donker En men stoelgang is niet meer regelmatig krijg ineens enorme krampen maar dan gaat alles vlotjes.... dit wordt dus in spanning afwachten niet?? groetjes
Hey, Klinkt goed hihi Hoop dat het voor jou de juiste symptomen zijn. Nog even geduld en dan snel testen. Heel veel succes Liefs sancho
Mijn symptomen zijn: misselijk, moe, vaak plassen, beetje last van zuurbranden en mijn sigaretten zijn vies!!! Oh ja, en af en toe steekjes in borsten. Wat denken jullie??
ja ja nog twee dagen een aantal van de symptomen zijn al verdwenen zoals de misselijkheid en voor de rest is het een en al twijfel omdat ik weet dat er denk ik te hard op hoop! Weet dat ze zeggen als je er niet meer aan denk komt het maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan he?? Alle aan allen die proberen wens ik hen een zwangerschap toe en samen wachten we af op vele kindjes....
Hallo Nou niks anders kunnen doen dan afwachten. En wat duurt dat dan lang he! Ik hoop het ook te hard denk ik. Maar ja niet meer aan denken is ook moeilijk. Vooral toen ik gisteren in één keer heel chagrijnig werd. Het sloeg na een paar uur ook zo weer om en was ik weer heel vrolijk. Dan ga je natuurlijk ook gelijk denken he. Iedereen heel veel succes en ik zal voor jullie duimen, laten jullie het wel weten??
Zie dat je wel zwanger bent!!! Gefeliciteerd hoor! Ik heb zo'n idee dat ik morgen ongi wordt. Nou ja afwachten maar!!! Geniet ervan