Hallo meiden, onze 2ling heeft nu sinds een paar dagen dat ze geen 5de fles meer willen, ze slapen dan allebei zo door dat ik ze amper wakkeer krijg voor de fles. Ik heb dus nu een paar dagen de meiden laten slapen maar nu heb ik een vraag ze krijgen rond 19.00u hun laatste fles dan is dit dan niet te vroeg? en krijgen ze dan wel genoeg? Ik heb dan het idee dat ze zooooo lang slapen en dat dat niet goed kan zijn Wat betreft hun gewichten: Thirza: 6230gr Kyara:5760gr Mogen ze dan uberhaupt wel naar 4 voedingen? Ik moetw el zeggen dat ze ook helemaal geen kik geven voor de 5e voeding en slapen lekker tevreden door. We geven nu ook fruithapje ik zat ook al te denken het fruithapje rond 14.30 te geven en dan de fles van 15.00 later zetten zotdat ze savonds de laatste fles dan ook later krijgen zo rond 21.00. Kunnen jullie me helpen?
Bij 6 kilo mag je naar 4 flessen. Maar zou toch over leggen met het CB. Je fruit en de fles zitten wel erg dicht op elkaar. Dan hebben ze straks geen zin in die fles.
hey kreeftje, hier op het CB zeggen ze dat ze tot in elk geval 5 maanden 5 flessen moeten hebben. dit ivm suikerspiegel. het ene kindje wordt suf van te weinig voeding en zal dus gewoon doorslapen en een ander wordt wakker en gaat huilen. dus ik maak jonathan gewoon wakker voor zijn 5e flesje. ik zou gewoon nog 5 flessen geven en even informeren op het bureau. succes!
Hoe laat zou ik dan fruithapje moeten geven? hun schema ziet er zo uit met de flessen: 07.00 11.00 15.00 19.00 23.00 Waar kan ik dan het fruithapje het betse tussen doen? We hebben natuurlijkw el 2 mondjes te vullen dus er zal sowieso 1 fles dicht op het hapje komen. Of zie ik het verkeerd? Ik ws idd ook wat bang voor de suikerspeigel dus ik maak ze dan maar gewoon weer wakker.
anders geef je de 1 's ochtends een fruit hap en 1 's middags.. misschien is dat een idee? om 9 uur en om 13 uur?
Ik zou overleggen met het CB en als het fruithapje te veel in de weg gaat zitten met de flessen het fruit gewoon weer even weglaten. Van melk groeien ze, van fruit niet.
Ik zal morgen idd het CB gaan bellen....Pffff wat een gepuzzel en gedoe zeg. Ook nu ze gewoon de 5e voeding niet meer willen, maar als de meisjes echt zo tevreden liggen te slapen wil ik ze eigenlijk niet wakker maken. We zijn nu begonnen om in de fles van 19u wat nutrix te doen is toch even wat meer aanvulling voor de nacht.
Ja idd een heel gepuzzel zo met 2, maar vanmiddag heb ik hettegelijk gedaan dat kan ook heel goed beide in de wipstoel en dan hapje voor de 1 en hapje voor de ander @dirksmama ik ga idd het CB bellen....Pff voel me echt even onzeker nu. Het is echt een heel geplan om 2 mondjes goed te blijven vullen
Hoi kreeftje, Mijn jogens zijn ook over op 4 flessen.Moest ze altijd al wakker en ze dronken steeds minder van de laatste fles.In de fles van 20:00 gaat nutix 2 scheppen.Dit gaat erg goed.Ze krijg nog geen fruit.
Ik heb vandaag het CB even gebeld en ze mogen nu gewoon 4 flessen. We beiden sinds vandaag 200cc aan (dit gaat niet allemaal op) in de laatse fles van 20.00u doe ik even nutrix. Fruit krijgen ze af ewn toe smiddags een paar hapjes. Helemaal over op fruit wacht ik nog wel even mee.