waarom heb jij je dag niet vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Oke, ik merk dat ik kriegelig reageer vandaag, weinig kan hebben, dingen invul tijdens het lezen, die er gewoon niet staan......En het valt mij op dat dat de laatste tijd wel vaker is op ZP. (ben dus gelukkig niet de enige :D) Dames reageren kattig, boos, kunnen niks hebben van een ander.....

Zijn dat je hormonen? Zwanger? Ongesteld? Meld het hier: dan kunnen we wegduiken als het vandaag JOUW dag niet is!

Hier: Vannacht heel slecht geslapen, naar wakker geworden, grieperig, verkouden en moe :( Dus sorry als ik vandaag een beetje opvliegerig reageer :):):)

En dit is trouwens als luchtig topic bedoeld hoor, even voor de zekerheid ;)

2. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

Ik een gigantische ontsteking in mn lies heb. Ze het de vorige keer zonder verdoving wilde gaan insnijden ik bange poeperd dat niet wilde en toen een AB kuur kreeg. Nu is hij dus weer terug en weet ik zeker dat ik er niet zonder snij werk vanaf kom :(

Ik dus eigenlijk de huisarts moet bellen ( al 1,5 wk ) maar het niet doe durf het echt niet!!!

Ik nu dus chagrijnig ben vd pijn..

3. derisa

derisa Lid

14 jan 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook slecht geslapen, onze dochter werd ineens om 5u gillend wakker.
    En nu is ze een grote puinhoop aan het maken, alles uit de kasten trekken etc.
    Nouja straks gaat ze naar bed dan ruim ik der zooi weer wel op haha :D.

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou vannacht eindelijk wel eens goed geslapen en dat is een wonder momenteel ;)
    Maar al 4 dagen ontzettende rugpijn, het is weer eisprong tijd.
    Elke 2 weken dus hetzelfde liedje.
    Eerst ongesteld=pijn (6/7 dagen), 2 weken daarna eisprong=pijn :( (4/5 dagen pijn)
    Maar verder gaat het goed :p :D ;)

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Inderdaad kriegelig, omdat m'n 2 weken vakantie er weer bijna opzitten.
    En dat terwijl ik zo goed als geen vakantiegevoel heb gehad. :(
    Heb merendeels thuis nog zitten werken.
    M'n voornemen is om volgend jaar vakantie te nemen na de vakantiegoedkeuringen. Want deze moeten bij ons namelijk de deur uit voor de 15e.

Maar ik heb wel lekker 2 weken lang m'n meisje naar school kunnen brengen en op kunnen halen en lekker samen kunnen lunchen. Ipv BSO. :)

En ik denk dat die wind en regen m'n humeur ook niet ten goede komt.
    Ik ben meer een zomermens, hoe warmer hoe beter.

6. Ik heb de hele week al last van mijn rug. ;)

7. Luja

Luja Niet meer actief

Omdat mijn koffiemachine (bonenautomaat) het niet doet. En zonder dubbele kop koffie 's morgens functioneer ik slecht, ben ik traag van begrip en stront chagrijnig :p

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Omdat ik al vanaf zaterdag ziek ben en niets kan. Gisterenweer het oordeel longontsteking heb gehad inclusief antibiotica en codeïne.
    Mijn zoon ook al flink de griep te pakken heeft en mijn man is verkouden en dout of hij dood gaat.

9. Eefje00

Eefje00 Fanatiek lid

27 okt 2014
    1.555
    666
    113
    Ongesteld, kids maken de heeele ochtend ruzie. Vanaf het moment dat ze wakker waren. Huis is een bende en ik heb trek maar geen puf om de keuken in te duiken.

10. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Ik zit al bijna twee maanden zonder auto ik kan echt geen kant op de jongste is sinds twee weken naar school en nou heb ik niemand om tegen aan te praten. Man werkt gaat om zes uur weg en komt pas om half negen terug. En zaterdag tot 12 uur en gaat dan heel de middag slapen. Dus ik voel me nutteloos en alleen.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

oh heel herkenbaar, dat heb ik met thee: als ik geen thee gedronken heb 's morgens, nou berg je dan maar!

12. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    Omdat ik gister te horen heb gekregen dat ik geen recht heb op ww, en heb ook nog geen baan, druk aan het zoeken!
    En ik weer een tussentijdse bloeding heb?
    Gelukkig gaan m'n dochters zo naar oma, kan ik even met de muziek hard aan m'n frustraties weg poetsen. :cool:

13. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Pfoe, ik heb al een paar dagen mijn dag niet, en ik weet niet waarom. Vast de periode van de maand ofzo. En sommige mensen helpen ook gewoon niet echt mee. Gedoe op mijn werk met mensen die zeggen bepaalde e-mails gestuurd te hebben, maar niets te zien. Mensen in het verkeer die me de stuipen op het lijf jagen. Net nog bijna een meisje aangereden dat echt vond dat zij op de fiets geen richting aan hoefde te geven, maar dat ze zo ook wel voorrang had. En als ze nou de eerste van vandaag was... En altijd dat eeuwig terugkerende "niet mijn probleem" van mensen die geen stap extra lopen, al is het maar uit collegialiteit. Ik zal blij zijn als ik weekend heb.

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Omdat ik vandaag super beroerd ben... Hoop dat ik me snel weer beter mag voelen 😁

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb vannacht maar 6 uur geslapen en had een feestje met nogal wat speciaal biertjes dus de kinderen hebben een dora marathon vandaag :D Maar ik voel me eigenlijk best vrolijk ;)

16. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb sinds 2 weken een nieuwe baan en dat is natuurlijk super geweldig maar dat hakt er weer even in dus ben best moe nu.

Nou zijn ze hiernaast aan het verbouwen, ze gaan de garage vastmaken aan het huis, ze zijn nu dus al de pieping hele week bezig om door de betonnen muur heen te komen.

IK WORD GEK !!!!!

Dus ik heb vandaag een off day omdat ik moe ben, veel moet doen, die rot boor continue hoor gaan, ze niet de aanbiedingen net hadden in de winkel waar ze wel mee adverteerden, een vent die koppijn heeft dus nog net niet huilt om zijn mama. Pffffff

Godzijdank heeft mijn man avond dienst dus de kids gaan op tijd naar bed zodat mama even ZEN kan worden.

* klaag modus weer uit * :D

17. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nou... Ik sprong fris en fruitig uit bed! Met een sopje naar boven, badkamer poetsen.. Bijna klaar glij ik uit en val ik keihard met mijn hoofd tegen de wc.. Dus ik zit van mezelf te balen dat ik zo'n kluns ben..

Het feit dat ik de komende 3 dagen moet werken met de meest ongezellige collega werkt ook niet mee! Kan ik ook tegenaan hikken.. Ze doet verder prima haar werk, maar ik weet nooit waar ze uithangt en ze overlegt niks, dat werkt in de zorg niet echt lekker..

Nu zo maar even lekker uitwaaien met de hond, misschien helpt het, want ik heb ook al ruzie gehad met het keukenkastje.. Ik wilde hem schoppen, maar hij deed mij meer zeer :p

18. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Omdat ik 100 euro mis ben gelopen door een onduidelijke mail van menzis.

Blijft u klant?
    Bent u aanvullend verzekerd? Dan krijgt u per polis 50 euro retour!

Leuk. Totdat ze zeggen dat het een actie was die is afgelopen is!

Maar ik ben nog steeds klant en we zijn ook aanvullend verzekerd.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben ook niet helemaal in mijn hum.
    Heb gisteren een veel te drukke dag gehad op mijn werk waardoor alles momenteel veel te hoog zit.Kom vanmorgen alweer doodmoe mijn bed uit.Is al weken hetzelfde verhaal.Als straks de oudste 2 kinderen zijn wezen lunchen vanuit school ga ik lekker een stuk wandelen met de jongste en hopen dat ik dan weer een beetje beter in mijn vel kom te zitten.
    Ik geniet wel even heerlijk van mijn jongste die zo heerlijk lief aan het spelen is en dat maakt het allemaal iets minder zwaar.

20. penseel

penseel Niet meer actief

Bingo hier oorzaak ongesteld dan kan ik pinniger zijn dan normaal...

Deel Deze Pagina