He meiden, Heb een vraagje: Heb 7 sept t/m 14 sept bloedverlies gehad. Woensdag 19 sept echo gehad met te klein vruchtje en vruchtzakje. Week later weer echo op woensdag 26 sept en alles was weg, mijn baarmoeder schoon en alles zag er leeg en goed uit. Maar wanneer denken jullie dat nu mijn vruchtbare dagen zijn. Heb geen zin om af te wachten tot de eerste menstruatie. donderdag 27 sept temp 36,6 en zwangerschapstest negatief, vrijdag 36,8 en vandaag 37. Weekend niet gemeten was met vrienden weg. xxx Joyce hebben jullie een idee?
Hoi Joyce, het is bij iedereen verschillend wanneer ze weer vruchtbaar zijn na een MK. Bij mij is de cyclus steeds weer gewoon met 4 weken op gang gekomen. Bij een ander duurt het 6 tot 8 weken. Zelf doe ik niet aan temperaturen en ovulatietesten, maar merk aan mijn afscheiding (doorzichtig uitrekbaar slijm) wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb.
Ik ben na mijn miskraam gaan temeraturen en heb zo m'n eisprong kunnen vinden. Succes en sterkte meid.
Bij begon mijn cyclus op de dag van de miskraam toen had ik paar dagen bloedverlies. En precies 30 dgn daarna werd ik ongesteld. Maar zal misschien wel per persoon verschillen natuurlijk. Succes in ieder geval. gr vruchtje
Maar als ik het dus goed begrijp kan ik nu geen eitje krijgen dat kan pas weer als ik ongi geweest ben. Of kan ik toch weer zwanger raken zonder eerst ongi te worden? Hoop dat iemand dat weet. xxx joyce
Hoi Joyce, je hebt in de periode na je miskraam/bloeding weer een eisprong, daarna je menstruatie. Je menstruatiecyclus begint nl bij de rijping v een nieuwe ei-cel, die begint nadat je lichaam het vruchtje heeft afgestoten (mk). Ivm eventuele zwangerschapshormonen die nog in je lichaam kunnen zitten kan dat bij de een gelijk na de mk zijn, en bij de ander wat later. Dat verklaart de verschillen per vrouw. Het beste is dus je lichaam goed in de gaten te houden (inderdaad de doorzichtige, dradige afscheiding wijst erop dat je eisprong eraan komt). Succes!
Je kunt inderdaad zeker weer meteen zwanger raken nog voor je ongesteld bent geweest. Tussen je miskraam en je ongi heb je een normale eisprong zitten. Zo ben ik ook zwanger geraakt...ik ben na mijn miskraam niet meer ongi geworden. Sterker nog, je bent na een miskraam heel vruchtbaar wordt er gezegd.
Na mijn mk in mei ben ik na precies 6 weken ongesteld geworden. Ik rekende niet vanaf het eerste bloedverlies maar vanaf de dag dat "alles" (het vruchtje) eruit was... Nadien weer een cyclus van precies 6 weken en ronde nadien was ik weer zwanger. (Mijn normale cyclus is 33 dagen) Kan je niet aan de hand van je slijm waarnemen wanneer je vruchtbaar bent? Ik had na mijn mk opvallend meer vruchtbaar slijmverlies. Succes met weer zwanger worden!
Ik heb ook een miskraam gehad gelijk na het stoppen van de pil en het bloeden begon 31 juli.. heb gewoon een 28 dagen cyclus aangehouden dus vanaf dag 12 geklust ongeveer.. en ik was gelijk weer zwanger! nu 9 weken ongeveer..