Wie o Wie... Ik ben redelijk blanco op het gebied van games en wil nu een spel uitzoeken voor de kerstdagen en weet niet meer wat nu de beste optie is. Zijn er dames die hier meer ervaring in hebben ? Ik zit te denken aan Skylanders of Disney Infinity 3.0 of Lego dimensions en speur het internet af naar recensies maar het wisselt enorm. Ze hebben allemaal voor en nadelen. Het mooiste zou zijn dat het starterspack niet meteen in een uurtje is uitgespeeld en dat het vooral voor onszelf leuk is om te spelen. Onze dochter is hier nog net wat te jong voor. Dus wie of wie heeft ervaringen, misschien het spel met Sinterklaas cadeau gekregen en kan me een beetje op weg helpen. Andere tips voor ander spellen zijn uiteraard ook welkom.
Welk platform heb je? Ik vind lego dimensions erg leuk, onze zoon heeft het voor zijn verjaardag gehad. Dat speel je niet in een uurtje uit. En je kunt er speciale levels bij kopen. Skylanders vind ik zelf echt niet meer leuk. De eerste versies waren wel aardig, maar vind het nu een beetje saai worden. Ik vind de lego-games sowieso erg leuk, we hebben ook lego marvel superheroes. En verder als je een wii u hebt zijn captain toad, wooly yoshi en de mario games leuk
We hebben sinds kort een PS4. Ben zelf niet zo van al die bloederige schietspellen daar heb ik het geduld niet voor dus zoek iets leuks voor de afwisseling. We hebben zelf al het Lego spel van de hobbit en die is wel leuk om te doen.